בדק בית הסמכה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדק בית הסמכה הסמכה מקצועית מאפשרת למהנדס לאתר ליקויי בניה במסגרת שירותי בדק בית. מלבד ההיבט התאורטי, ההסמכה כוללת הענקת כלים פרקטיים לביצוע סוגים שונים של בדיקות חשובות.

בשירותי בדק בית הסמכה מעידה על מקצועיות

קורס מאתר ליקויי בניה הוא חלק מתהליך ארוך יחסית של הסמכת מהנדסים. מטרת ההסמכה היא להפוך מהנדס לאיש מקצוע שמסוגל לאתר סוגים שונים של ליקויי בניה, החל מבעיות רטיבות ונזילות ועד בדיקת מערכות חשמל וקרינה סלולארית. מטבע הדברים, יש המון סוגים של ליקויי בניה ולכן ההסמכה היא תהליך ארוך. כמו כן, זהו אחד התהליכים החשובים ביותר שאותם עוברים מהנדסים כי הם מעניקים כלים פרקטיים לאיתור ליקויי בניה.

עם בדק בית הסמכה חשובה ללקוחות

מבחינת הלקוחות, הסמכה היא דרך טובה לנבא מה רמת המקצועיות של מאתר ליקויי בניה. ככל שההסמכה של המהנדס תהיה מוכרת, מקיפה ויסודית יותר, כך סביר להניח שהוא יידע כיצד לזהות את ליקוי הבניה הרלוונטיים. כמו כן, להסמכה מוכרת יש משמעות משפטית: אם אדם מבקש לתבוע קבלן בגלל דוח ליקויי בניה ולהטיל עליו את האחריות לתיקון הבעיות, הוא צריך להגיש חוות דעת משפטית. במקרים אלו, חוות הדעת היחידה שתהיה מוכרת בבית המשפט היא של מהנדס מוסמך.

איך מקבלים את ההסמכה?

תנאי הקבלה למסלול שבו מסמיכים מהנדס להיות מאתר ליקויי בניה משתנים בין מוסדות הלימוד. עם זאת, ברוב המקומות יש תנאי קבלה פחות או יותר דומים ובהם ראיון אישי, עמידה מול ועדה, 10 שנות לימוד וותק של שנתיים ומעלה בתחום הבניין. מבחינת חובות הקורס, המשתתפים צריכים להראות נוכחות באחוז מסוים מהשיעורים ולעבור בחינות עיוניות ומעשיות.

ההיבט העיוני והתאורטי של ההסמכה

החלק הכי מעניין של הסמכת מאתר ליקויי בניה קשור להבדל בין בחינה מעשית ועיונית. בעוד בחינה עיונית מתמקדת בבטיחות ובתורת המקצוע, הבחינה המעשית כוללת הגשת דוח בדק בית. את דוח בדק הבית שמוגש על ידי משתתפי ההסמכה בודקים אנשי מקצוע מנוסים וותיקים. רק לאחר עמידה בדרישות של שתי הבחינות יכולים המשתתפים לעבור לשלב הבא בהסמכה ולהתחיל את תקופת ההתמחות כנדרש.

תוך כמה זמן מוסמכים לאתר ליקויי בניה

קורס מאתר ליקויי בניה במסגרת בדק בית שבו מסמיכים מהנדס לבצע שירותים מן הסוג הזה נמשך כ-350-420 שעות אקדמיות. בנפרד, יש לקחת בחשבון 100 שעות של התמחות בחברה קבלנית לאחר סיום ההכשרה. בין היתר, רוב הקורס מוקדש לתכנים שעוסקים בליקויי בניה ובהם יסודות המבנה, תקרות, רצפה וגגות, מערכות מים וחשמל, קריאת תכניות בניה ועוד. לחילופין, יש תכנים מחוץ לתחום הבניה ובהם תקנים ותקנות משפטיות או יישומי מחשב.

עם קבוצת הדר הנכס שלך בידיים טובות. אנו מציעים לך להשאיר פרטים באתר ולשמוע עוד היום מחברה שמבחינתה בשירותי בדק בית הסמכה מקצועית היא רק חלק מהיתרונות

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום