בדיקת דירה לפני אכלוס לפני שמזמינים מוביל

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קניית דירה חדשה מקבלן היא העסקה הגדולה ביותר שרוב בני האדם מבצעים בחייהם, בוודאי מבחינה כספית וגם מבחינת הרגשות שמעורבים בתהליך והצורך לקבל אינספור החלטות. עוד מרכיב בלתי נפרד מכמעט כל רכישה כזו הוא החשש מפני ליקויים ותקלות. זהו חשש טבעי לגמרי, ולמרבה הצער יש לו על מה להסתמך במציאות – בלא מעט פרויקטים, כולל של חברות הבנייה הגדולות ביותר והמוכרות ביותר, מתגלים ליקויים שעלולים לפגום באיכות החיים של הדיירים. בהתאם עוד לפני שמחפשים מוביל, כדאי מאוד לבצע בדיקה יסודית של הנכס.

המובילים בישראל

בדיקת דירות יד שנייה

במקרה שבו החלטתם לרכוש דירה יד 2, ההמלצה היא לבצע את הבדיקה המקצועית והקפדנית לא לפני ששוכרים את שירותיה של חברת הובלות אלא עוד הרבה קודם לכן, לפני החתימה על העסקה. הסיבה לכך פשוטה: אם ישנם בדירה ליקויים משמעותיים, למשל בתשתית האינסטלציה או באיטום של הגג, מן הסתם כדאי לקחת אותם בחשבון כשמסכמים את המחיר.

בכל מקרה כדאי לעגן בחוזה המכר את קיומה של הבדיקה. בדרך זו תוכלו לא לבזבז זמן יקר ולא לפספס הזדמנויות אמיתיות בשוק הנדל"ן – וגם לא לקנות "חתול בשק".

למה כדאי לבצע את הבדיקה לפני שעוברים לנכס?

הבדיקה – אשר מתבצעת על-ידי מהנדס מוסמך ומנוסה – כולל שורה ארוכה מאוד של פעולות, ולמעשה מדובר בעשרות בדיקות חיוניות. ההמלצה היא לבצע את התהליך עוד לפני שמצאתם שירותי הובלות איכותיים ועברתם לגור בדירה, וזאת משתי סיבות: ראשית, קל יותר לבחון את מצב הצינורות, את שיפועי הביוב, את הקירות (האם הם ישרים לחלוטין, האם יש בהם סדקים, האם הטיוח בוצע באופן מוקפד במיוחד ועוד), את לוח החשמל ואת המרכיבים החשובים האחרים. סיבה שנייה, חשובה אף יותר, היא שקל יותר לבצע את התיקונים החיוניים עוד לפני שאתם מתגוררים במקום, ומבחינתכם מדובר בחיסכון של זמן ובלגן

מה כוללת בדיקת הדירה?

בדק בית מורכב כאמור מסדרת בדיקות מקיפה במיוחד: כך למשל במסגרת הבדיקה של הרצפה נבחן גם השיפוע שלה בכל מקום בדירה, גם המרווחים שבין האריחים וגם החיבור שלהם לקירות ולפאנלים. כמו כן יוודא איש המקצוע שמבצע את הבדיקה התאמה מלאה של חיפוי הרצפה למפרט שקיבלתם מהקבלן. כשהמהנדס עובר על דלתות והחלונות הוא בוחן את טיב ההתקנה וכן את איכות הבידוד. במרפסת, אם ישנה, נבדקות ביסודיות קורות הפלדה שתומכות ברצפה וכמו כן הניקוז, האינסטלציה והאסתטיקה. דגש נוסף מושם על החיבור לקירות.

עוד בדיקות הן של מערכת הגז, מערכת החשמל, קווי התקשורת וכן ההתאמה להיתר הבנייה. לאחר השלמת הבדיקה המקצועית, ותיקון הליקויים אם התגלו כאלה, תוכלו להזמין הובלה בראש שקט ומתוך ידיעה ודאית שהכל תקין בנכס, לתכנן בנחת את המעבר – וליהנות מאיכות חיים מרבית בדירה שקניתם.

צריכים הובלה? פנו עוד היום לצוות המובילים בישראל: https://www.moving-israel.co.il

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום