בדיקת ליקויי בנייה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדיקת ליקויי בנייהכאשר אתם רוכשים דירה חדשה, אתם חולמים על הרגע בו תיכנסו לבית החדש ותוכלו לעצב אותו לפי הטעם האישי שלכם, אך רגע לפני שאתם מגשימים את החלום שלכם, קראו את המאמר הבא!

מה זה בדיקת ליקויי בנייה?

בדיקת ליקויי בנייה הינה בדיקה אשר נעשית באופן יסודי בכל נכס אשר נמצא למכירה, בבדיקה זאת יש את האפשרות למצוא את כל הליקויים אשר קיימים בדירה, כאשר מבצעים את הבדיקה באופן יסודי אין שום סיכוי כי יהיו ליקויים אשר לא יתגלו בבדיקה, ליקויי בנייה יכולים להיות כאשר רוכשים דירה יד שנייה, וכן כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן ולכן, כאשר רוכשים דירה חדשה מומלץ לבצע בדיקת ליקויי בנייה.

למה מומלץ לבצע בדיקת ליקויי בנייה?

בדיקת ליקויי בנייה מומלץ לבצע על מנת שתוכלו להיות רגועים ובטוחים כי הדירה אותה רכשתם הינה דירה ראויה למגורים, וכן בבדיקת ליקויי בנייה אפשר למצוא גם תקלות אשר יכולות לצוץ בדירה בהמשך, כמו רטיבויות בקירות הבית ועוד, בדיקת ליקויי בנייה לא עושים רק לבית אשר נרכש מדירה יד שנייה, תתפלאו לשמוע כי גם לדירה חדשה מקבלן מומלץ לבצע בדיקת ליקויי בנייה, קיימות לא מעט דירות חדשות מקבלן אשר נמצאים בהם ליקויי בנייה קלים ואף חמורים יותר.

מתי יש לבצע את הבדיקה?

את בדיקת ליקויי בנייה מומלץ לבצע לפני קבלת המפתחות של הדירה, זאת על מנת שהקבלן ייקח על עצמו את האחריות על כל הליקויים אשר נמצאו בדירה, כך קיימת לכם האפשרות להיכנס לדירה ללא כל תקלות אשר קיימות או יכולות לצוץ בעתיד, עם זאת חשוב לדעת כי קיים חוק הנקרא "שנת בדק", חוק זה מאפשר לכם לבצע בדיקת ליקויי בנייה עד שנה לאחר שנכנסתם אל הדירה, כאשר תבצעו את הבדיקה בשנה זו עדיין תוכלו לדרוש תיקון ליקויי בנייה.

מי מבצע את ליקויי הבנייה הנמצאים?

לאחר שהבדיקה מתבצעת, הינכם מקבלים דוח מפורט מהמהנדס אשר ביצע את הבדיקה, במידה ומדובר בדירה חדשה מקבלן, עליכם לגשת עם הדוח המפורט על מנת שהקבלן ייקח על עצמו את האחריות ויבצע עבורכם את כל הליקויים הנדרשים, במידה ומדובר בדירה יד שנייה אתם מגישים את הדוח למוכרי הדירה על מנת שיבצעו עבורכם את הליקויים הנדרשים או שתוכלו לנהל משא ומתן על מנת שיורידו לכם מסכום המכירה שנקבע מראש.

למה חשוב לבצע בדיקת ליקויי בנייה בזמן?

כאשר אתם מבצעים בדיקת ליקויי בנייה בזמן, במידה ומדובר בדירה חדשה על הקבלן יהיה לשאת באחריות ולבצע עבורכם את כל הליקויים הנדרשים, במידה והקבלן לא ירצה לבצע תיקונים לליקויים תוכלו לגשת יחד עם הדוח המפורט אותו תקבלו אל בית המשפט על מנת לפתוח נגדו בתביעה ייצוגית, דוח זה יוכל לעזור לכם מול הקבלן, אך אם לא תבצעו את הבדיה בזמן הקבלן יוכל לעמוד נגדכם בבית המשפט, מכיוון שאינו מחויב לבצע ליקויים במידה והבדיקה אינה בוצעה בזמן, הקבלן יכול לטעון כי הליקויים אינם באחריותו.

כאשר מדובר בדירה יד שנייה

בדירה יד שנייה מומלץ לבצע את הבדיקה לפני החתימה על הסכם הקנייה, זאת על מנת לבדוק אילו ליקויים קיימים בדירה, עם הדוח המפורט עליכם לגשת למוכרי הדירה על מנת שיעשו עבורכם את התיקונים הנדרשים, א שתוכלו לנהל משא ומתן על סכום רכישת הדירה מהתחלה, זאת מכיוון שהליקויים נשארים לכם ועליכם להוציא לא מעט בכדי לבצע תיקונים, בנוסף קיימת האפשרות כי קיימים ליקויי בנייה חמורים אשר יגרמו לכם לוותר על העסקה ולא לרכוש את הדירה.

מה נבדק בבדיקת ליקויי בנייה?

בבדיקת ליקויי בנייה בודקי כל חלק ופינה בדירה, איש מקצוע איכותי ובעל ניסיון ידע לעשות עבורכם את הבדיקה ברמה יסודית ביותר על מנת שלא יפספס שום ליקוי בנייה, דבר זה הינו חשוב מאוד על מנת שלא תסכנו את עצמכם כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה, בין היתר ייבדקו שקעי החשמל, מערכות האינסטלציה של הדירה, צנרת הדירה, תריסים חשמליים, שקעים, מסילות החלון על מנת לוודא כי החלונות נסגרים כמו שצריך ללא שום בעיה ועוד.

מי מבצע את בדיקת ליקויי הבנייה?

את בדיקת ליקויי בנייה מבצע מהנדס בניין מקצועי, אשר עבר הדרכה מקצועית והינו יכול לבצע את הבדיקה ברמה יסודית ביותר, כאמור מהנדס יבדוק את כל מה שנרשם בפסקה הקודמת, זאת על מנת להבטיח לכם כי הינכם נכנסים לדירה אשר הינה ראויה למגורי אדם ואינה מסכנת את חייכם בצורה מסוימת, בנוסף בודק כי הדירה תהיה נוחה לכם ותשרת אתכם כמו שחלמתם ולא תתחילו להתעסק בבעיות וליקויים אשר יצוצו בהמשך.

למה חשוב להביא חברת בדק?

כאשר נכנסים לדירה חדשה, קיימים לא מעט אנשים אשר יכולים לחשוב כי הם יכולים לבצע את הבדיקה עבור עצמם ואין להם כל צורך בבדיקה מקצועית, אך חשיבה זו אינה נכונה, חשוב לדעת כי יכולים להיות קיימים המון ליקויי בנייה אשר הינם נסתרים מהעין, בן אדם אשר אינו מקצועי לא יוכל לעלות על כל הליקויים האלו, מבחוץ הדירה יכולה להיראות לכם במצב מעולה, אך אף פעם אינכם יכולים לדעת מה קורה בתוך האינסטלציה וקירות הדירה.

איך מתבצעת הבדיקה?

הבדיקה מתבצעת ברמה איכותית ויסודית ביותר, מהנדס מקצועי אשר יודע לבצע את הבדיקה וקיים לו ניסיון של לא מעט שנים, מגיע אליכם עם ציוד מיוחד על מנת לבצע את הבדיקה ברמה הטובה והיסודית ביותר, כמו למשל: מצלמה תרמית שיכולה לבדוק האם קיימת בדירה רטיבות סמויה אשר אינה נראית לעין?, רטיבות שאינכם רואים יכולה להיות סמויה מן העין ורק עם מכשור מתקדם יש אפשרות לעלות עליה, וכן יש אפשרות כי לפני שהגעתם לראות את הדירה דאגו לטייח ולצבוע על מנת שלא תוכלו להבחין ברטיבות הקיימת, יכולים להיות קיימים עוד המון ליקויי בנייה הנסתרים מהעין ולכן, מומלץ כי איש מקצוע אשר הוכשר לכך יבצע בדיקת ליקויי בנייה.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים בדיקת ליקויי בנייה?

אם כבר הגעתם להחלטה כי הינכם מעוניינים לבצע בדיקת ליקויי בנייה, עליכם לבצע בדיקה ולבדוק טוב לפני שאתם מחליטים עם איזו חברה אתם מעוניינים לעבוד, בבחירת החברה יש המון חשיבות מכיוון שאתם זקוקים לאיש מקצוע אשר יודע לבצע את העבודה ברמה המקצועית ביותר, לכן, חשוב שתבדקו אילו מהנדסים יש ברשות אותה חברה? האם המהנדסים הינם מספיק מקצועיים? מהו הוותק של החברה בביצוע בדיקות?

בנוסף

לאחר שבדקתם את כל אלו, לפני שאתם סוגרים עם החברה, מומלץ ללכת לחברה לפגישה על מנת שתוכלו להתרשם ממי שיושב מולכם, בדקו אילו מחירים מתאימים היום בשוק בדיקת ליקויי בנייה על מנת שלא תשלמו מעל המצופה, אך זכרו כי לפעמים מומלץ לשלם קצת יותר על מנת לקבל את הבדיקה הטובה ביותר.

מהי בדיקת ליקויי בנייה?

בדיקת ליקויי בנייה היא בדיקה אשר מתבצעת במבנה הדירה ובודקת את הליקויים השונים הסמויים מהעין אשר נמצאים בדירה עצמה. ליקויים אלו עלולים להוות סכנה לדיירים אם הם לא מאותרים  ולא מתוקנים,במיוחד ליקויים אשר מתגלים בשלב מאוחר שאין אחריות של הקבלן לתקנם. לכן חשוב להזמין שמאי אשר יבדוק את הדירה ויאתר את ליקויי הבנייה השונים על מנת שנדע את העלויות הצפויות לצורך תיקון הליקויים שתוקנו.

האם כל אדם צריך לבצע בדיקת ליקויי בנייה?

כל מי שקונה או מוכר דירה חדשה מקבלן או דירה ישנה, או שהוא נמצא בתהליך של בניית דירה מחויב בהתאם לחוק לבצע בדיקת ליקויי בנייה, וזאת על מנת שלא יסכן את חייו במהלך המגורים בדירה.

אילו ליקויים עלולים להתגלות בבדיקת ליקויי בנייה?

בבדיקת ליקויי בנייה עלולים להתגלות ליקויים שונים עלולים להופיע בשלד הבניין, בצנרת הבניין, בריצוף הבניין, בחיפויי ועוד. חוסר ההתאמה בין מפרט הנכס למצבו האמיתי לרבות חריגות בנייה עלול לגרום לסכנות בטיחות חמורות לדיירי הבניין. לכן חשוב לאתר את הליקויים השונים ולתקנם על למנת שניתן יהיה לחיות בבטיחות ובאיכות חיים גבוהה יותר. ליקויים בדירה עלולים להופיע בדירות חדשות וכן בדירות ישנות, לכן חשוב מאוד לבצע בדיקת ליקויי בנייה  על ידי מהנדס בדק בית בעת רכישת דירה חדשה או יד שנייה.

השפעת ליקויי בנייה על ערך הדירה

מאחר שליקויי בנייה  פוגעים בערך הבניין עצמו, דבר זה מוריד את ערך הדירה במאות שקלים. לכן אם אתם רכשתם דירה חדשה מקבלן, או דירה יד שנייה, או שאתם מצפים לדירה חדשה שנמצאת בבנייה חשוב ביותר שתבצעו בדיקת ליקויי בנייה על מנת שתדעו אילו ליקויים קיימים בדירה ואינם נראים לעין. הבדיקה תיתן לכם את כל המידע על הליקויים הקיימים, היכן הם נמצאים ועד והאם הם חמורים עד מאוד או פחות חמורים.

חשיבות איתור ליקויי הבנייה והצורך בעילה לתביעה?

איתור ליקויי הבנייה בטרם רכישת הדירה עשויה לחסוך לכם זמן וכסף יקר. לפני רכישת הדירה חשוב לבצע בדיקה שמאית לאיתור ליקויי הבנייה אשר נסתרים מהעין. לאחר קבלת חוות הדעת של השמאי ניתן לנהל משא ומתן על תיקוני הליקויים אשר התגלו בבדיקה, מהי העלות הצפויה, מה המחיר ועוד. תוקף אחריות הקבלן לתיקון ליקויי הבנייה הוא למספר שנים ולאחר מן חלים עלויות התיקונים על הדיירים. במידה והתגלו הליקויים בזמן האחריות על הדירה, על הקבלן לתקן אתם בפרק זמן מסוים. אך אם הליקויים לא תוקנו או תוקנו באופן חלקי ניתן להגיש תביעה נגד הקבלן בבית המשפט.  במידה ואתם עומדים לפני רכישה של בית חדש ואתם מעוניינים בבדק בית מקצועי, קיימות כמה חברות לבדיקת ליקויי בנייה ובדק בית אשר יכולות להעניק לכם שירות.

מה זה בדק בית?

בדק בית זו בדיקה אשר נעשית בצורה יסודי ביותר על ידי אנשים המתמחים בכך על מנת לאתר ליקויי בנייה היכולים להיות קיימים בדירה או כל מבנה אחר כמו משרד וכו', בבדיקה זו נבדקות כל מערכות הבית בצורה יסודית ומקיפה בעזרת ציוד מתקדם היכול לעזור באיתור של ליקויים אשר אינם נראים לעין כמו ליקויים אסתטיים, לאחר הבדיקה הדיירים מקבלים דוח מפורט וחוות דעת בדק בית אשר מפרט את כל הליקויים אשר קיימים בדירה + עלות של כל תיקון.

אנימציה של עובדי בניין

למה חשוב לבצע את הבדיקה?

לא כל כך משנה איזו דירה אתם רוכשים, בין אם מדובר בדירה יד שנייה ובין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן, רוב הסיכויים שכל אחת מהדירות תמצאו ליקויי בנייה שונים, במידה ומדובר בדירה יד שנייה קיימת האפשרות כי קיים בלאי של מערכות שונות בבית ולכן, הליקויים שם יהיו רבים יותר, אך גם כאשר מדובר בדירה חדשה מקבלן תוכלו למצוא ליקויים רבים אשר נגרמו כתוצאה של בנייה לא מקצועית של הדירה, לכן, כדי להימנע מהוצאות עתידיות וכן על מנת להיות בטוחים כי הדירה שרכשתם הינה ראויה למגורים מומלץ לבצע בדק בית.

מי מבצע בדק בית?

כאשר אתם מעוניינים לבצע בדק בית, כדאי שתביאו חברת בדק בית מומלצת אשר מתמחה בתחום בדק הבית, חברה כזו צריכה להיות חברה בעלת ניסיון של שנים בתחום בדק הבית, אותה חברה תשלח מהנדס בניין אשר הוכשר לבצע את הבדיקה, מהנדס מקצועי זה הדבר החשוב ביותר על מנת לבצע את הבדיקה, בעקבות המקצועיות והניסיון הוא יבצע את הבדיקה ברמה הטובה ביותר, וכן לאחר ביצוע הבדיקה הוא יוציא לכם דוח מפורט עם כל ליקויי הבנייה אשר יימצאו בדרה.

מתי מומלץ לבצע בדק בית?

במידה ומדובר בדירה חדשה מקבלן רצוי לבצע בדק בית לפני קבלת המפתח מהקבלן, זאת על מנת שהקבלן יבצע עבורכם תיקונים לכל הליקויים אשר נמצאו לפי הדוח המפורט של המהנדס, דבר זה יוכל לחסוך לכם בהרבה כאב ראש מיותר בהמשך מגוריכם באותה דירה, וכן יוכל לעזור לכם לדעת כי הדירה בה השקעתם אכן בטיחותית וראויה למגורים ללא שום סכנה. כאשר מדובר בדירה יד שנייה, מומלץ לעשות את הבדיקה לפני הרכישה הסופית ל הדירה, ישנם מקרים כי לאחר ביצוע של בדק בית קונים פשוט מבטלים את העסקה מכיוון שמבינים כי הדירה אינה ראויה ולא שווה את ערכה, בנוסף תוכלו במידה ואתם מליטים י אתם מעוניינים להמשיך את הרכישה של הדירה תוכלו לנהל משא ומתן על מחיר הדירה ולרכוש אותה בסכום נמוך יותר או לבקש מהמוכרים לבצע עבורכם את כל התיקונים לפני הרכישה של הדירה.

כיצד ניתן לבחור נכון את חברת בדק הבית?

כאשר אתם מעוניינים בחברת בדק בית, אתם תגלו כי קיימות המון חברות לבדיקת ליקויי בנייה, לכן, חשוב מאוד לבדוק אם איזו חברה אתם מעוניינים לעבוד, חשוב שהחברה תהיה מקצועית, מכיוון שאם החברה לא תהיה מקצועית מספיק היא יכולה לפספס ליקויים אשר סמויים מהעין, מה שיעשה לכם נזק בעתיד, לכן, חשוב לבדוק האם קיימות המלצות על אותה חברה, בנוף תמיד אתם יכולים להתייעץ עם משפחה וחברים קרובים שאולי ביצעו לאחרונה בדק בית, ואלי הם יכולים להמליץ לכם על החברה הנכונה איתה אתם יכולים לעבוד.

מה מחיר בדק בית?

המחיר לביצוע בדק בית הינו תלוי בפרמטרים שונים, כמו למשל האם הדירה הינה דירה חדשה מקבלן או דירה יד שנייה? מה גודל הדירה? כמה חדרים קיימים בדירה? האם מדובר בדירה הנמצאת בבניין או בדירת קרקע?  לאלו הינם פרמטרי הקובעים את מחיר בדק הבית, חשוב לדעת כי אם אתם רוכשים דירה במבנה משותף ע דיירים אחרים תוכלו להתאגד יחד כל הדיירים וקיימת האפשרות כי כולכם יחד תקבלו הנחה.

שרטוט של בניין עם כלי מדידה

שנת בדק

במידה ולא ביצעתם בדק לפני קבלת המפתח מהקבלן, ופתאום התחלתם להבחין בליקויי בנייה שונים בביתכם, קיים המושג "שנת בדק", תוכלו לבצע בשנה הראשונה בדק בית אשר יהיה בתוקף מול הקבלן, על הקבלן חלה מחויבות לבצע את התיקונים כתוצאה מליקויי בנייה בשנה הראשונה שלכם בבית, בין אם מדובר ברטיבויות בקירות או בתקרה של הבית, ובין אם מדובר באיטום לא תקין, כל ליקוי בנייה אשר יימצא בדוח המפורט מחברת בדק הבית יהיה על הקבלן לבצע תיקון.

מה הבעיה במונח שנת בדק?

הבעיה העיקרית היא כי רק בשנה הראשונה מרגע האכלוס של הדירה הקבלן מחויב לבצע תיקונים, לאחר מכן נגמר לו ההתחייבות לכן, חשוב ברגע שאתם מבחינים בליקויים מסוימים מומלץ להביא חברת בדק בית מקצועית אשר תוכל לאתר עבורכם את כל הליקויים וכן להוציא את זה בדוח מפורט, בנוסף קיימת האפשרות כי הקבלן ידרוש מכם לרשום את כ הליקויים אשר קיימים בדירה וכך יגיע אליכם בסוף השנה הראשונה על מנת לבצע תיקונים של כל הליקויים בפעם אחת.

למה זה בעייתי?

מצד אחד ההמתנה לסיום השנה הינה הגיונית על מנת שלא יצטרך הקבלן להגיע בכל פעם שנמצא ליקוי, רוב הסיכויים כי ליקויים נמצאים גם בדירות אחרות אשר נרכשו ממנו ולכן, מעדיף שתאספו את כל הליקויים לטיפול חד פעמי של הכל, אך קיים החשש כי הקבלן יגרום לכם להתרגל לליקויים כך שתחשבו כי אפשר לחיות עם זה, ולא יהיה לכם כל כך דחוף לבצע תיקון.

תהליך בניה הוא תהליך מורכב ומסובך. אנשי מקצוע רבים נכנסים למבנה ועל אף שלרוב ישנו גורם מפקח יחיד, לא תמיד הוא מצליח לעלות על כל הליקויים בזמן. לא פעם, במקרה או בכוונה, אנשים נכנסים לביתם החדש בלי לדעת שיש בו ליקויים. חלקם חמורים יותר, חלקם חמורים פחות. חלק מהליקויים עלולים להשפיע על אורח החיים וחלקם עשויים להשפיע על מחירו העתידי של הנכס. הדרך לדעת לקראת איזו עסקה אנחנו מתקדמים היא לבצע בדיקת ליקויי בניה.

בדיקות שניתן לבצע למבנה:

הדרך לדעת מה מצבו של הנכס היא לבצע בדיקות מקיפות. במסגרת איתור ליקויי בניה חברה מקצועית תבדוק את כל הנושאים הבאים:

בדיקות שלד

בין אם מדובר על בית חדש ובין אם על נכס מיד שנייה, יש לבדוק את השלד עצמו. במסגרת כך יבדקו סדקים, העומק שלהם, עקמומיות הקירות ויבחן הגובה שלהם. המבנה צריך להתאים לתוכניות שאושרו על ידי הרשות המקומית ולכן יש להחזיק בהן ולהשוות בינן לבין המצב הנוכחי.

חיפוי, ריצוף ונגרות

במהלך הבדיקה החברה תבחן את המצב של הקירות והחיפויים שלהם. תתבצע בדיקה של הצבע, הטיח ואם ישנן עבודות גבס גם הן יבדקו בצורה מעמיקה. עבודת הריצוף תיבחן לרבות איכות האיטום, פגמים, איתור אריחים בולטים ושיפועים. בתחום הנגרות ייבדקו כל הארונות לרבות התרחבות ופגמים.

איתור רטיבות

בדיקה זו חשובה מאד ונעשית עם מכשור מתאים כמו מצלמת אינפרה אדום ואחרות. במסגרתה תיבדק הצנרת (ללא שבירת קירות), תתבצע בדיקת איטום בין הכלים הסניטריים לשאר הבית ובדירות בקומה אחרונה או בבתים ייבחן הגג והאיטום שלו. במסגרת בדיקת מערכת האינסטלציה ייבדקו גם ליקויי בניה.

בדיקת מפרט והשוואה בין התוכניות למה שבפועל

לשם כך יילקחו התוכניות, לרבות כתב כמויות ואיכות וייבחן אם יש פער בין התוכנית לבין מה שהתקבל בפועל. בנוסף, יבדקו נתונים כמו סטיות מהתכנון האדריכלי והתאמה של חיבור מערכת החשמל והנקודות השונות לתוכנית.

בדיקות גז וחשיפה לסכנות

בעזרת מכשור מתאים תיבדק נוכחות של גז ראדון, תיבדק חשיפה לקרינה סלולארית וכן יבחנו נתוני רעש ואיטום של הנכס מבחינה אקוסטית ותרמית.

איתור ליקויי בניה – קבלת הדו"ח

בכל מקרה החברה שתבצע את הבדיקה תפיק עבורנו דו"ח מפורט. אנחנו נוכל לדעת בפירוט מה המצב של הנכס ולקבל החלטות, אם יש צורך, כיצד לפעול. במידה ואנו עומדים לרכוש נכס מיד שנייה ומגלים שישנה בעיית רטיבות (לדוגמה), נוכל לפנות לבעלים הנוכחיים ולבקש מהם לבצע תיקון או להפחית במחיר בתמורה לכך שנתקן את הבעיה בעצמנו. כך לגבי כל בעיה במבנה.

במידה וגילינו בעיות בדירה שנבנתה על ידי קבלן וכבר הועברו אליו חלק מהכספים (כנהוג בפרויקטים רבים), נוכל לפנות אליו לבצע את התיקון או לקבלת פיצוי. אין להשלים עם ליקויי הבניה ואיתור מקדים יאפשר לנו לקבל את התוצאה ששילמנו עליה, בין אם על ידי שינוי העסקה ובין אם על ידי תיקון שיתבצע על ידי הקבלן עצמו.

בדיקה יסודית חוסכת הוצאות בהמשך

איתור ליקויי בניה שמתבצע על ידי חברה מקצועית באופן מדוקדק, יכולה לחסוך הרבה מאד כסף בהמשך הדרך. כל ליקוי עשוי להתגלות, במוקדם או במאוחר. לאחר הגילוי אנחנו יכולים לגשת לשולחן המשא ומתן או להחליט שלא לבצע את העסקה. כך או אחרת, הידע שנקבל יכול להיות יקר ערך.

חברת הדר בדק מבצעת איתור לליקויים לאחר בניה ובבתים ישנים. החברה עומדת לרשותנו בבדיקה יסודית ומפיקה דו"ח מקצועי בסיום עבודתה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום