מהנדס בדק בית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מהנדס בדק ביתאם אתם לקראת רכישת דירה חדשה מקבלן או דירה יד שנייה, חשוב שבמסגרת בדיקת בדק בית לדירה יהיה מהנדס בדק בית. מהנדס בדק בית ייתן לכם חוות דעת מקצועית  לגבי הליקויים בדירה וילווה אתכם לאורך כל התהליך, כך שתוכלו להתייעץ איתו על כל נושא שאין לכם מידע עליו.

מתי יש צורך בפנייה למהנדס בדק בית?

הצורך בפנייה למהנדס בדק בית היא במצבים בהם יש צורך להעריך את מצבו של הבניין או הדירה. כאשר אנו רוכשים נכס חדש מקבלן, יש אחריות כלפי חלקים שונים במבנה עצמו , במידה ומתגלים ליקויים בחלקים אלו יש לתקנם מיידית. מאחר שלכל ליקויי בנכס ישנה תקופה אחריות משלה, חשוב לתקנה בזמן. כך למשל לצנרת הבית, המרזבים ומערכות ההסקה ישנם תקופת אחריות שונה מאשר בעיות נזילה בקירות בבית. הודות למהנדס בדק בית ניתן להיעזר בשירותיו לגבי הליקויים שנמצאו ועד לתיקונם. חוות הדעת של מהנדס בדק בית תחסוך לכם הוצאות עתידיות גבוהו לצורך ניהול הליך משפטי, תיקון נזקים וליקויי בנייה ועוגמת נפש.

מהי חשיבות מהנדס בדק בית

חשיבות מהנדס בדק בית בתחום בדק הבית חשובה עד מאוד לא רק ללקוח עצמו מבחינת הנאמנות והיושרה אלא גם כלפי הרשות המשפטית והרשות המחוקקת. באמצעות מהנדס בדק בית מקצועי ומוסמך ניתן לקבל תוצאות אמינות וכן מסמך קביל בבית המשפט. מעבר לכך, מהנדס בית בדק מוסמך בתחום יודע להתנהל בבית המשפט להציג הוכחות, עדויות והסברים על כשלים וליקויי שונים במבנה עצמו, לכן הוא חשוב ביותר בעת בדיקת בדק בית ורבים לא מוותרים על שירותיו.

מהו תפקידו של מהנדס בדק בית?

תפקידו של מהנדס בדק בית כולל תכנון מבנים בכל מיני סוגים, הן מבחינת מאפייניהם ההנדסיים שכוללים חוזק, יציבות ועמידות בתנאי הטבע . פעולות אלה עושות את מהנדס בדק הבית לדמות חשובה ביותר במהלך בדיקת בדק הבית. לכן שאתם מבצעים בדיקת בדק בית עדיף לכם לשכור מהנדס מאשר אדריכל, אשר מתכנן את המבנה החיצוני של הדירה אך לא דואג לביצועו המעשי של המבנה מבחינת יציבות, חוזק ועוד.

כיצד מתבצעת בדיקת בדק בית?

בדיקת בדק בית מתבצעת באופן ממוקד תוך כדי שימוש במכשירים וכלים שונים בטכנולוגיה מתקדמת אשר אינם דורשים פירוק או הריסה של קירות הבית, תקרות, מרצפות ועוד. מהנדס בדק הבית עובר על נקודות שונות אשר עשויות להוות בעיה או נקודות תורפה במנה  או בפנים הבית או בהתאמה לתלויות הדיירים , בין אם זה נזילה או שקיעת מרצפות. מאחר שמהנדס בדק הבית הוא הגורם הטוב ביותר לשם ביצוע בדיקת בדק בית לאיתור ליקויים במבנה וכן תכנון וביצוע חיזוק המבנה הוא עדיף על פני אדריכל.

כיצד יש לבחור מהנדס בדק בית?

את מהנדס בדק הבית יש לבחור בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • סוג הבנייה- את המהנדס יש לבחור בהתאם לסוג הבנייה בו הוא מתמחה ומכיר ביסודיות, וזאת על מנת שנקבל תוצאות טובות.
  • ותק- חשוב שהמנדס יהיה עם ותק וניסיון בתחום על מנת שנקבל תוצאות מדויקות ויסודיות , חשוב שתהיה לו תעודת הסמכה ורזומה עשיר בתחום בדיקות בדק בית.
  • הצהרה- חשוב לבקש מהמהנדס חוות דעת אשר קבילה בבית המשפט במקרה ויידרש להגיע לבית המשפט.
  • מחיר- חשוב לשים לב למחיר שלא יהיה נמוך מדיי וגם לא גבוהה מדיי. אנשים לא מקצועיים ידרשו מחיר נמוך יותר ויעשו לכם הנחות לעומת אנשים מקצועיים שידרשו מחיר גבוה יותר ולא יתמקחו איתכם או יעשו לכם הנחות.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום