בדק בית לדלת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

איך בודקים דלת פנימית לאתר התקנה כדי לעבור בדיקת בדק בית?

לאחר שיפוץ חשוב מאוד לעבור על כל הפרטים ועל כל חלקי הבית כדי להיות בטוחים שכל העבודה בוצעה כראוי, ואתם עתידים ליהנות מבית איכותי ועמיד לאורך שנים.

את החלקים הרגישים ובעלי המשמעות לכל בית ומבנה הוא  דלתות הפנים עשויות להיות איכותיות ועמידות ולהגשים את הציפיות, אך מנגד הן עשויות להיות באיכות ירודה ומחומר גלם שסופג נזקים רבים. והתוצאה היא כמובן דלת במראה ישן וחסר חן תקופה קצרה לאחר ההתקנה. כמה חשוב לבצע בדיקת בדק בית לאחר סיום השיפוץ כדי לוודא כי כל הפרטים והפעולות נעשו כראוי ואין נזקים או כשלי בנייה.

מה יש לבדוק בדלתות פנים?

אחד המרכיבים הדומיננטיים בכל בית הוא הדלת. דלתות פנים. משמשות כל אחד ואחד מאתנו ברמה יומיומית, ומאפשרת לנו לנהל את החיים ואת השגרה בבית במלא הנוחות. כאשר הדלת תקינה הכול טוב ויפה, אבל כאשר הדלת לא מותקנת כראוי או שיש איזשהו כשל חשוב לדעת על כך כדי לדרוש מהחברה תיקון במידת הצורך, או במקרים חמורים יותר החלפה של משקוף או דלת. כך תבדקו את הדלתות שהותקנו אצלכם בדירה.

  • בדק בית לטריקה – אד המרכיבים המרכזיים בבדיקה הוא בדיקת התקינות של טריקת הדלת. עליכם לבדוק האם הדלת נטרקת היטב ונתפסת כראוי בלי דפיקה חוזרת או טריקה חזקה. במקרה ומדובר בלשונית יש לוודא כי היא נתפסת בחור המיועד לכך, ואילו אם זה מגנט וודאי כי המגנט נתפס במקומו.
  • נעילה – יש לנסות לנעול את הדלתות ולוודא כי ניתן לנעול את הדלתות בקלות וכך גם באשר לפתיחה של המנעול. זה נכון בכל סוג דלת שהיא כיוון שבמידה וזווית ההתקנה אינה מדויקת קשה או בלתי אפשרי לנעול את הדלת.
  • מראה המשקוף – יש לבדוק את המראה של המשקוף. האם הוא מותקן כראוי? האם הוא סימטרי ויציב על מקומו? לא פעם ניתן לגלות לאחר תקופה קצרה כי המשקוף אינו ניצב כראוי על מקומו ונע יחד עם הדלת שסובבת על צירה. כמובן שמקרה כזה אינו תקין והוא מצביע על התקנה לא נכונה של המשקוף.
  • תקינות – במהלך התקנות עלולים להיווצר סדקים, מכות או שפשופים. חשוב לבדוק את העניין ולוודא כי הדלתות חלקות ושלמות, ולא ניזוקו במהלך ההובלה או ההתקנה.
  • ווידוא מוצר – חשוב לכם לוודא כי המוצר שקבלתם הוא אכן המוצר אותו הזמנתם ועליו שלמתם. היות ויש כיום מגוון סוגי דלתות ממגוון חומרי גלם חשוב לוודא כי אכן המוצר שקבלתם הוא זה שבחרתם. ולא קבלתם לידכם מוצר שלא ממש עונה על הדרישות שלכם.

בדיקה מעמיקה וקפדנית תבטיח כי הדלתות שהותקנו הן דלתות איכותיות ועמידות שיוכלו לשמש אתכם לאורך תקופה לשביעות רצון מלאה. ובמידה והמסקנות שונות חשוב לטפל בעניין בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום