בדקת בית לאחר זיפות גגות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדק בית לאחר זיפות גגות בנייןכאשר מדובר על איטום גג ביתנו יש חשיבות רבה לביצוע בדק בית בסוף העבודה, ישנן מגוון דרכים לעשות זאת ובאמצעות חומרים שונים. בתים ובניינים כאחד לרוב יאלצו לבצע בדיקה שנתית באופן מקיף ויסודי, בזמן עונת הקיץ בכדי להתכונן כראוי לבואו של החורף.

בכדי ליצור אפקטיביות מקסימלית לאיטום, יש צורך להשתמש בזפת חמה. זיפות גגות שנעשה באופן יסודי, יגרום לשקט נפשי ונטול דאגות למשך תקופת החורף, שכן עונה זאת עלולה לגרום לדליפות ורטיבות בתוך חלל הבית וכתוצאה מכך נזקים שקשה להתמודד עמם.

זיפות גגות – החשיבות של בדק בית בסיום העבודה

תהליך העבודה על הגג עבור בעלי מקצוע וחברות וותיקות בתחום הינו שגרתי. ישנם כמה שלבים שיש לפעול על פיהם ובסדר מסוים ובכך להגיע למצב אופטימלי מבחינת האיטום. תחילה יש לבצע ניקיון על משטח הגג ולהיפטר מעלים ואשפה שנאספו עם עונת הקיץ. לאחר מכן, חשוב לבדוק מתחת לדודי השמש ובפינות משטח הגג עבור שקעים שייתכן ויצטברו בהם מים. הצטברות נוזלים על הגג עלולה להוביל לחדירת מים באופן פשוט.

לאחר ששלב ההכנה נעשה, כעת הצוות המקצועי יחמם את הזפת לטמפרטורה גבוהה שתגרום לחומר להפוך לנוזלי ובזהירות רבה יבצע מריחה לכל אורך משטח הגג. לאחר המריחה יש צורך להמתין 24 שעות לייבוש הזפת ועליה יש למרוח סיד. תפקיד הסיד הינו למנוע התחממות מקסימלית של הזפת וכתוצאה מכך לבלאי, ובנוסף לשמור על טמפרטורת הבית. חשוב לציין, אם מדובר על גג רעפים, אופן הטיפול שונה לחלוטין.

החשיבות של עמידה בזמנים

הזמנת הקבלן שמבצע זיפות גגות באופן מקצועי צריכה להיות סיסטמתית וכחלק מרוטינה שנתית כמו גם בדק הבית שיש לבצע לאחר ביצוע העבודה  במידה ולא תבצעו בדיקה מקיפה בזמן, אתם מסתכנים בבלאי החומר שכולל את ההתקלפות של הזפת ובדליפות ונזילות שעלולות לגרום לעובש.

מעבר לכך, מים שחודרים לחלל הבית מסוגלים לחלחל לתוך הקירות וליצור סיבוכים עם החשמל בכל הבית. משמעות הדבר שתאלצו להזמין גורם מקצועי מוסמך נוסף שיטפל בכל הנוגע לחשמל ובנקודה זאת אתם מייקרים את העלויות באופן משמעותי.

דרכים נוספות לאיטום הגג

כאמור, זיפות גגות הינה האלטרנטיבה הפופולארית ביותר כאשר מדובר על איטום ראוי. עם זאת, דרך נוספת לבצע איטום היא על ידי יריעות ביטומניות אשר מולחמות אחת על גבי השנייה. תהליך זה יקר משמעותית מעבודת זיפות גגות אך מאפשר שקט נפשי למשך 20 שנה. בנוסף, חברות אשר מאפשרות איטום על ידי יריעות ביטומן, לרוב יעניקו גם ביטוח למשך תקופה של לא פחות מ10 שנים זאת כמובן לאחר ביצוע בדק בית מקצועי.

בכדי לדעת באיזה אופן עליכם לגשת ולבצע איטום עבור גג ביתכם, רצוי לשוחח עם חברה מומלצת ובעלת ביקורות חיוביות. הזמינו כמה קבלנים לבדיקה וקבלו כמה הצעות מחיר שונות. לאחר שעשיתם סדר בדברים והבנתם מה הם מחירי השוק, נסו לחפש מכרים שממליצים לכם על בעל עסק ספציפי וכך תהיו בטוחים שעושים עבורכם עבודת זיפות גגות מקצועית ואיכותית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום