איתור נזילות מים חכם ללא הרס

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אתם חוששים שיש לכם נזילה בבית? על מנת לאתר נזילה ישנו צורך להזמין איש מקצוע המתמחה באיתור נזילות. לאחר בדיקה מקיפה ניתן יהיה להבין מהיכן בדיוק התחילה הנזילה, ומהי הדרך המתאימה לטפל בה. חשוב להבין כי איתור נזילות באיחור עשוי להוביל לבעיות רבות, עליהן אנו נרחיב בהמשך. אפילו אם קיים חשש קטן לנזילה, מוטב כי תקדימו תרופה למכה על ידי בדיקה מעמיקה. מה אתם צריכים לדעת לפני שתאתרו את הנזילה, ולא לא כדאי לכם לנסות לאתר את הנזילה בעצמכם? את התשובות לשאלות הללו תמצאו כאן במאמר שנכתב לפני שתקראו לאיש המקצוע.

 

מדוע חשוב לאתר נזילות מים?

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי הם אינם מוכרחים לאתר את נזילת המים בהקדם. אך האם אתם מבינים מה עלול לקרות אילולא תאתרו את הנזילה בזמן? הנזילה הקטנה שנראית פחות מזיקה, עשויה להפוך להיות איום ענק על התשתיות. המים שחודרים באיטיות אל תוך תשתית המבנה עשויים לגרום לשחיקה מהותית. כתוצאה מהשחיקה תצטרכו לקרוא לאיש מקצוע, ולשלם לא מעט על תיקונים וסידורים. בו בזמן, הנזילה שאתם מאתרים אינה תסתדר מעצמה, לא משנה כמה תנסו להתאזר בסבלנות. הנזילה רק יכולה להחמיר ככל שעובר הזמן, לפיכך מוטב כי תהיו עם האצבע על הדופק בהקשר הזה. תקראו לאיש הנכון שיגיע לתקן את המצב, ולהחזיר אותו לקדמותו. 

 

מהם הסימנים להימצאות נזילה?

לא מבצעים ייבוש רטיבות מתחת לריצוף לצד איתור נזילות בלי שיש סימנים מחשידים? אילו סימנים אמורים להדליק לכם נורה אדומה? בראש ובראשונה סימני רטיבות על הקיר, הם הסימן המובהק להימצאות נזילה. לא סתם מופיעים סימני רטיבות, הסיבה העיקרית היא נזילה שמתחילה לתת את אותותיה. אם לא הבחנתם בסימני רטיבות, גם חשבון מים גבוה אמור להדליק לכם נורה אדומה בהקשר הזה. אין סיבה שחשבון המים יקפוץ כלפי מעלה, לרוב החשבון הופך להיות גבוה בגלל נזילה שמסתתרת לה מאחורי הקירות. כדי למנוע הימצאות של נזילה מוטב שתבצעו בדיקה מקיפה אחת לכמה חודשים. 

 

למה לבצע איתור נזילות עם אינסטלטור?

על פניו נדמה כי אתם יכולים פשוט לנסות לאתר את הנזילה בהתאם לידע שצברתם לעצמכם. המציאות היא שאין לכם את הכלים הדרושים כדי לאתר את הנזילות לגמרי לבד. בדיוק כמו שאינכם יכולים לבצע ייבוש רטיבות מתחת לריצוף, כך אינכם יכולים גם לאתר את הנזילה. לאינסטלטור מוסמך יש מצלמה תרמית שאמורה לסייע באיתור הנזילה ובמציאת מיקומה המדויק. לאינסטלטור, מלבד היכולת לאתר את הנזילה, תהיה גם יכולת לתקן אותה. הוא לא רק ימצא היכן היא נמצאת, אלא גם יהיו לו את הכלים להעלים אותה פעם אחת ולתמיד. ברגע שזה יקרה, תראו מיד כי אתם משיגים את הפוטנציאל המקסימלי, ומחזירים את השליטה לידיכם. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום