בדיקת אינסטלציה לפני קניית דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

רוכשים דירה חדשה מקבלן? אולי דירה משופצת? בין אם ככה או ככה, אנחנו ממליצים לכם לבצע בדיקת אינסטלציה ותשתיות ביוב. חכמים כעת יבואו ויגידו את הדבר הבא – אבל הדירה חדשה! אז אנחנו רוצים להגיד לכם, גם בדירות חדשות יש צורך לבצע בדק מבנה ובית הכולל בדיקות תשתיות ביוב ואינסטלציה.

קודם כל, תתחדשו! אין דבר יותר כיפי מאשר להיכנס לדירה חדשה שרכשתם, בין אם היא באמת חדשה או ישנה ומשופצת. אבל רגע לפני שאתם חותמים על כל מה שצריך לחתום, האם ביצעתם בדק מבנים הכולל בדיקות תשתיות אינסטלציה וביוב? שימו לב, נושא תשתיות הביוב הוא לא צחוק. במקרים מסוימים, שיקום של תשתיות אינסטלציה יכול להגיע לסכומים נכבדים בהחלט. הנה כל מה שחשוב וצריך לדעת על עבודות אינסטלציה, השוואת מחירים בין אינסטלטורים ומה שבין לבין. מידע מעודכן ל-2020:

מדוע כל כך חשוב לבצע בדיקות ביוב ותשתיות אינסטלציה

אם כבר דיברנו על להוציא הרבה כסף אצל השרברב, האם שמעתם פעם על הביטוי הנקרא "קטילת שורשי עצים בביוב"? ובכן, אנחנו רוצים להגיד לכם שבמקרים מסוימים מדובר בצרה צרורה, שסביר להניח שתעלה לכם לא מעט כדי לטפל בה.

ישנם סוגי שורשים מסוימים אשר עשויים לחדור את צנרת מערכת הביוב תחת המבנה, ובדרך כלל יהיה מדובר בנזקים לא מבוטלים. השורשים חודרים לתוך הצינורות השונים במערכת הביוב, ניזונים ממי השופכין ובסופו של דבר יסתמו את מערכת האינסטלציה שלכם מכל הכיוונים. אז במי תסתייעו?

במי מומלץ להסתייע בכדי לבצע בדיקות אינסטלציה לפני רכישת דירה?

בדיקת אינסטלציה לפני רכישת דירה חשובה מאוד ובעיקר מומלץ לבצע בדיקה ואיתור נזילות מים, דבר אשר עשוי לגרום לנזק כלכלי וחוסר נעימות גדול.

במקרים רבים ניתן להסתייע בשרברב מומלץ שתמצאו כנראה דרך האינטרנט. אם אתם רוצים להיות בטוחים במאת האחוזים שאתם מסתייעים באיש המקצוע הנכון, כמובן שיהיה כדאי לבדוק ביקורות באינטרנט, חוות דעת וכדומה או פשוט להיעזר בפייפר אינסטלציה.

מה כוללת בדיקת תשתיות אינסטלציה לפני רכישת בית?

בדיקת תשתיות ביוב ואינסטלציה כוללת סקירה של כלל צינורות הביוב במבנה. מאחר שמערכת הביוב מורכבת מיותר מאשר צינורות אינסטלציה, הבדיקה תכלול גם את שאר החלקים אשר בסופו של דבר מרכיבים מערכת ביוב מתפקדת.

אם אתם מעוניינים לבצע בדיקת אינסטלציות אצלכם במבנה, אנו ממליצים לשכור עבור כך אך ורק שרברבים מומלצים שניתן למצוא בימינו דרך פורטלים של אינסטלציה. תאתרו פורטל עבודות אינסטלציה מוצלח, קבלו מספר הצעות מחיר ותעשו חושבים. טיפ קטן – תבצעו השוואת מחירים בין שרברבים בארץ. לאחר שמבצעים השוואת מחירים לאינסטלטור לפי עיר, אפשר לדעת בוודאות שקיבלתם את השירות הכי נכון. בהצלחה! 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום