בדיקת דירה יד שנייה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כאשר אתם מעוניינים לרכוש דירה יד שנייה, מומלץ להזמין חברה לבדק בית על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הדירה אכן שווה את ערכה.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים דירה יד שנייה?

לפני שאתם חושבים לרכוש דירה יד שנייה, חשוב שתבצעו שתי בדיקות חשובות אשר יוכלו לעזור לכם להבין האם אתם באמת מעוניינים לבצע את הרכישה.

  1. חשוב לבצע בדק בית- בדיקה זו נעשית על ידי מהנדס מומחה אשר מגיע עם ציוד מתקדם על מנת לבצע את הבדיקה באופן יסודי וכן בצורה המקצועית ביותר, כך תוכלו להיות בטוחים כי אינכם מפספסים ליקוי בדירה לפני הרכישה אשר יוכל להחמיר עם הזמן ולגרום לכם לנזק בעתיד, בדיקה זו מאתרת עבורכם ליקויים כמו: רטיבויות, נזילות, בעיות צנרת ועוד.
  2. בדיקת קרינה – בודק קרינה מוסמך יבדוק את רמת הקרינה בדירה, וכן יוכל להגיד לכם האם זה עובד את גבול המותר או האם רמת הקרינה הינה רמה סבירה, במקר וקיימת חריגה ברמת הקרינה יוצעו לכם פתרונות על מנת לסדרם.

ישנם כמה בדיקות נוספות אשר מומלץ לכם לעשות לפני רכישה של דירה יד שנייה, כמו למשל: בדיקה של שמאי הבודקת את זכויות הבנייה, בדיקה נוספת שתעזור תהיה בדיקה אשר תעזור לכם להבין כי הדירה אותה אתם מעוניינים לרכוש תהיה עמידה בזמן של רעית אדמה ועוד.

כלי חיתוך

למה חשוב לבצע את כל הבדיקות?

חשוב לבצע את הבדיקות הנדרשות על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הדירה אותה מעוניינים לרכוש אינה מלאה בליקויים כאלה ואחרים, דבר זה יוכל למנוע מכם נזק כלכלי בעתיד, מכיוון שאם אכן קיימים ליקויים בדירה, רוב הסיכויים שעם הזמן ליקויים אלו יחמירו ותיאלצו להתמודד איתם, במידה ואתם עורכים את הבדיקות הנדרשות לפני רכישת הדירה קיימת עבורכם האפשרות לבטל את העסקה, לכן, לפני שאתם רוכשים דירה יד שנייה חשוב לבצע את הבדיקות הנדרשות.

בדיקת דירה יד שנייה

כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן, בדיקת דירה תעשה בעיקר סביב ליקויי הבנייה ותכנון קיים של הדירה על מנת שתוכלו לדאוג לכך שהקבלן יבצע עבורכם את התיקונים של כל הליקויים אשר נמצאו בדירה כל עוד כמובן עדיין קיימת אחריות לדירה, אך כאשר אתם רוכשים דירה יד שנייה הבקשה היא לזהות את הליקויים הקיימים על מנת להחליט האם כדאי בכל זאת לרכוש את הדירה או לא, זאת מכיוון שבדיקה איכותית ומקיפה תוכל לאתר עבורכם את כל הליקויים ולאמוד אותם בכסף.

בדיקת דירה לפני רכישה

ברוב המקרים כאשר קיים עניי ברכישת דירה, הדברים הראשונים אשר נחשוב עליהם יהיו באיזה איזור הדירה? או מי השכנים שיהיו לנו? האם הקומה מתאימה? או כמה חדרים יש בדירה?, אך רוב האנשים אשר מתעסקים בזה יכולים לשכוח מהדבר העיקרי ביותר לפני הרכישה, וזה לבצע בדק בית לדירה, כמובן ששאר הדברים הינם חשובים אך ללא ביצוע בדק בית מקצועי כל זה לא יהיה לא שווה לכם.

איך בדק בית יכול להשפיע על החלטת הרכישה?

כאשר אתם מזמינים מהנדס מומחה על מנת לבצע בדק בית, תקבלו בסוף הבדיקה דוח מפורט עם כל הליקויים הקיימים בדירה, לכל ליקוי יהיה מפורט מהו הפתרון וכמה זה שווה, חוות דעת של מהנדס מומחה תוכל לעזור לכם להפריד בין ליקויים אסתטיים הניתנים לטיפול לבין ליקויי בניה חשובים אשר אין אפשרות לתקן, מהנדס יוכל לחשוף בפניכם בעיית רטיבות הקיימת בדירה שכול להיות דאגו להסתיר אותה על ידי צבע של אותו מקום.

כאשר הדוח המפורט נמצא בידיכם תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים לבצע את הרכישה ש הדירה, ובנוסף הדוח יוכל לעזור לכם לנהל משא ומתן מול המוכרים.

למה אין אפשרות לבצע לבד את הבדיקה?

כאשר תבצעו את הבדיקה לבד לא תוכלו למצוא את כל הליקויים אשר נמצאים בדירה, ישנם ליקויים אשר תוכלו לזהות כמו רטיבות במידה וקיימים סימנים על הקיר, או טיח לא תקין, אך קיימים המון ליקויים כי הינם סמויים מהעין, כאמור מהנדס מומחה מגיע עם ציוד מתקדם על מנת למצוא את כל הליקויים הקיימים בדירה, במידה ויש בעיית צנרת לא תוכלו לזהות זאת לבד, וכן עוד סוגי ליקויים שונים אשר אין באפשרותכם לראות, לכן, מהנדס מומחה יעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אילו ליקויים יכולים להימצא?

כאשר רוכשים דירה יד שנייה יכולים להימצא מספר ליקויים שונה, בבדיקה המהנדס יבדוק את כל יסודות המבנה ויבצע ביקורת מבנים, מה מצבו? האם הוא מספיק יציב? האם קיימות רטיבויות בדירה? האם יש נזילות בדירה? האם הריצוף תקין ללא כל שקעים? האם קימות בעיות בצנרת? טיח תקין? צבע אחיד של כל הדירה? ועוד ליקויים אסתטיים נוספים היכולים להימצא בזמן בדק בית, בדק בית בודק את כל מערכות הבית הקיימות על מנת לא לפספס ליקויים היכולים לגרום לכם לנזק בעתיד.

אילו דירות יד שנייה כדאי לבדוק?

המון אנשים חושבים כי דירה יד שנייה ישנה היא דירה אשר זקוקה לבדק בית, דבר זה הינו נכון אך לא רק, במידה ואתם רוכשים דירה יד שנייה אשר נרכשה לפני מספר מועט של שנים מידי קבלן, עדיין חשוב שתבצעו בדק בית לפני רכישה, קיימות המון דירות אשר נרכשות מקבלנים ונמצאים בהם ליקויים חמורים, מה שאומר כי כל דירה אשר מעוניינים לרכוש מומלץ לבצע בה בדק בית בין אם מדובר בדירה חדשה ובין אם ישנה.

כאשר אתם מעוניינים לרכוש דירה יד שנייה, מומלץ להזמין חברה לבדק בית בכדי שתעשה בדיקת דירה יד שנייה לפני קניה וחתימת החוזה, זאת בכדי להיות בטוחים כי בדירה אותה רוכשים אין ליקויים.

מה זה בדק בית?

חברה לבדק בית הינה חברה אשר ברשותה מהנדסים מקצועיים בעלי ניסיון שביכולתם לבצע עבורכם בדיקה מקיפה ואיכותית, בבדיקה זו הבודק יוכל למצוא את כל הליקויים הקיימים בדירה.

ישנם ליקויים היכולים להימצא בדירה שאותם לא תוכלו לראות, כמו רטיבות סמויה בקיר שיכולה בהמשך לגרום לכם לנזק לא פשוט ולהוצאות שאותם אתם יכולים לחסוך בכך שתזמינו בדק בית, ישנה גם האפשרות כי הצנרת תהיה לקויה ללא ידיעתכם, בודק בית הינו מהנדס שבאפשרותו לבדוק את כל הליקויים היכולים להימצא בדירה.

רקע של כובע עובד בניין

למה כדאי להזמין חברה לבדק בית?

כאשר רוכשים דירה מקבלן קיימת האפשרות כי קיימים ליקויים בדירה עקב בנייה לא נכונה ואי עמידה בתקנות, כמו כן כאשר רוכשים דירה יד שנייה ברוב המקרים הדירה קיימת כבר מספר שנים ויכול להיות שספגה בלאי מסוים, וכן ליקויים נוספים היכולים להימצא דירה, ולכן, כדאי להזמין חברה לבדק בית על מנת שתוכל לבצע בדיקה מקצועית ולבדוק את כל הליקויים היכולים להיות בבית, מהנדס מקצועי לא יפספס שום ליקוי אשר קיים בדירה גם אם הוא סמוי מהעין.

מי מבצע את הבדק בית?

את הבדק בית מבצע מהנדס המוכשר כמהנדס לבדק בית, מהנדסים כאלו נמצאים ברוב המקרים בחברות בדק בית מקצועיות המתמחות בתחום בדק בית, וכן מעניקות לכם את שירותם של המהנדסים, מציאת ליקויים בדירה והפקת דוח הליקויים חייב להיעשות על ידי מהנדס המוכשר לכך, זאת מפני שהרכבת הדוח אינו דבר פשוט, המהנדס יפרט לכם בדיוק על כל ליקוי וכן כיצד ניתן לטפל בו, בנוסף הוא מוסיף כי כמה צריך לעלות כל ליקוי אשר נמצא, אלו רק דברים קטנים אשר מהם מורכב הדוח שתקבלו מהמהנדס.

אילו מסמכים נדרשים עבור בדק בית?

בכדי שמהנדס אשר מגיע לבצע בדק בית ייתן לכם חוות דעת, הוא יצטרך לבדוק כמה מסמכים קודם לכן, כמו למשל:

  • היתרי הבניה, תקנות התכנון.
  • מהם ההנחיות להתקנת החשמל לפי חוק.
  • תוכניות הבית.
  • מהם ההוראות למתקני התברואה.
  • מהם התקנות לפי מכון התקנים הישראלי.

כל אלו יהיו המסמכים אותם מהנדס לבדק בית צריך לבדוק לפני ביצוע הבדיקה.

מדוע חשוב לבצע בדק בית לדירה יד שנייה?

ראשית, כאשר אתם מעוניינים לרכוש דירה יד שנייה, בדיקה איכותית של בדק בית תמצא לכם את כל הליקויים לפני שהינכם חותמים על חוזה עם בעלי הדירה, במידה וקיימים ליקויים בדירה יהיה באפשרותכם להתמקח על מחיר הדירה עם המוכרים, כך שתוכלו לחסוך בעלות הדירה או שתהיה לכם האפשרות לדרוש מבעלי הדירה לבצע עבורכם את כל התיקונים כתנאי לרכישת הדירה, דבר זה יכול לחסוך לכם עלויות רבות וכן כאב ראש גדול בעתיד מגוריכם בדירה.

חשיבות בדיקת דירה יד שנייה לפני קנייה

מהנדס אשר מבצע בדק בית לדירה יד שנייה יוכל למצוא את כל הליקויים אשר קיימים בדירה, וכן את הליקויים אשר נמצאים חיצונית לדירה, לאחר בדק בית תוכלו לדעת האם הדירה שווה את השקעתכם בה, בדק בית לדירה יד שנייה חשובה יותר מבדק בית לדירה חדשה זאת בעקבות בלאי המצטבר עם השנים, וכן ישנה האפשרות כי הדיירים הזניחו את הליקויים אשר צצו עם השנים ולא טיפלו בהם כראוי, בדיקה זו נועדה בנוסף לאתר ליקויים חיצוניים הקיימים דירה כמו איטום הגג ועוד.

מה כדאי לעשות לפני בדק בית לדירה יד שנייה?

כאשר אתם מעוניינים לרכוש דירה יד שנייה, חשוב להבהיר למוכרי הדירה כי אתם מעוניינים לבצע בדק בית בדירה, לכן, חשוב שתחתמו על זיכרון דברים, כך לא יהיה מצב בו אתם מעוניינים בדירה מביאים חברה לבדק בית משלמים על בדק הבית, ובזמן הזה מוכרי הדירה ימשיכו לפרסם את הדירה למכירה, וכן להביא לקוחות נוספים אשר מעוניינים ברכישה, בזיכרון דברים תוכלו להבטיח כי עד שתסיימו את בדק הבית מוכרי הדירה לא יבצעו עסקה עם לקוחות אחרים.

החלטתם לבצע בדק בית?

במידה והחלטתם כי לפני רכישת הדירה אתם מעוניינים לבצע בדיקת דירה יד שנייה לפני קניה, חשוב שתבדקו עם כמה חברות בדק, וכן תעשו השוואות ביניהם, זאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי החברה אשר תבצע עבורכם את הבדיקה תהיה מספיק מקצועית בכדי למצוא את כל הליקויים הקיימים בדירה, בנוסף פרט חשוב לא כל חברה תהיה זמינה עבורכם לתאריך בו אתם מעוניינים לבצע את בדק הבית ולכן, לפני שאתם סוגרים עם חברה לבדק בית בדקו האם הם זמינים בתאריך שאתם צריכים אותם.

כלי מדידה

למה חשוב לבדוק את הצנרת והרטיבויות בבדק בית?

ליקויים של רטיבות בדירות הינם הליקויים הנפוצים ביותר אשר נמצאים בבדיקות מקצועיות של בדק בית לכן, מהנדס מקצועי ראשית כל יבצע בדיקה של הצנרת ורטיבויות היכולות להימצא בדירה, ישנם מקרים רבים בהם קיימת נזילה מהצנרת או רטיבות בקיר שהיא אינה נראית לעין ולכן, הסיבה לכך יכולה להיות כי הצנרת הינה צנרת בעייתית ולקויה ולכן, מהנדס אשר מגיע עם כלים מקצועיים יכול לבצע את הבדיקה ולעלות על הרטיבות הסמויה, דבר זה יכול לחסוך לכם לא מעט בעתיד.

סיכום

חברת הדר בדק מעניקה לכם שירות אישי וליווי צמוד לאורך הבדיקה ועד לקבלת הדוח, בנוסף בחברת הדר בדק עומדים לרשותכם מהנדסים בעלי ניסיון רב בתחום אשר יכולים לבצע עבורכם בדק בית מקצועי ביותר, צרוי איתנו קשר ונשמח להציע לכם את שירותינו! חברת הדר בדק הינה חברה בעלת מוניטין גבוהה, המעסיקה מהנדסי בניין אשר יוכלו לבצע עבורכם את הבדיקה באופן יסודי ומקצועי. אם אתם מעוניינים בבדק בית פנו לחברת הדר בדק ותוכלו ליהנות משירות אישי מצוין.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום