בדק בית בדירה חדשה מקבלן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם לפני רכישת דירה חדשה מקבלן, אחד הדברים שאתם חייבים לבצע בטרם הכניסה לבית הוא בדיקת בדק בית על מנת לאתר ליקויים שונים במבנה. בבדיקה זאת ניתן לקבל מידע רב על הליקויים השונים במבנה. את הבדיקה מבצע איש מקצוע מנוסה אשר מדווח על הליקויים השונים שהוא איתר בדירה באמצעות דו"ח מסודר אותו יש להגיש לקבלן על מנת שיתוקן במהירות.

  • מהי בדיקת בדק בית?

בדיקת בדק בית היא בדיקה אשר מבצעת ביקורת מבנים במבנים חדשים או במבנים ישנים בטרם המגורים בדירה. באמצעות בדיקה זאת ניתן לאתר ליקויים שונים אשר קיימים בדירה עצמה בין אם הם גלויים לעין או סמויים מהעין.

מה כוללת בדיקת בדק בית?

בדיקת בדק בית כוללת  בדיקה יסודית של המבנה עצמו הכוללים ליקויים שונים אשר אינם נראים לעין. באמצעות בדיקה זאת ניתן לדעת אם המבנה עומד בהתאם לתקנות תכנון והבנייה בהתאם לחוק. באמצעות בדיקה זאת ניתן לאתר ליקויים בשלד המבנה בין אם זה בגג , חיפויים, קירות, ריצוף, בדיקת איטום התקינות, איכות חומרי האיטום ועבודת הגימור. בדיקת מערכת האינסטלציה, מים וצנרת ביוב, מערכת הניקוז וחיבורי הצנרת, לחץ המים, איתור נזילות מים , רמת הלחות, בדיקת המיזוג וההסקה בהתאם לתקני והוראות היצרן. וכמובן בדיקת קרינה, גז וזיהום אוויר של פליטת גזים מסוכנים, עבודות גבס, אלומיניום, חיפוי אבן ועוד.

אנימציה של עובדי בניין

מדוע חשוב לבצע בדיקת בדק בית בדירה?

בדיקת בדק חשוב מאוד בטרם הכניסה לדירה החדשה. באמצעות בדיקה זאת ניתן לאתר ליקויים שונים אשר סמויים מהעין ואשר עלולים לגרום לנזק רב אם הם לא מטופלים בזמן. על מנת להיכנס לדירה החדשה חשוב שהדירה תהיה תקינה ללא נזילות סמויות או גלויות בחדרי הבית.

האם כל דירה חדשה מחויבת בבדיקת בדק בית?

כל דירה חדשה בין אם היא מקבלן או דרך יזם מחויבת בבדיקת בדק בית. באמצעות בדיקה זאת ניתן לדעת אם הבית תקין לחלוטין וניתן לעבור לגור בו, או שהוא מצריך תיקונים של ליקויים שונים. ליקויים אלה עלולים לגרום לירידה בערך הנכס אם הם לא מטופלים ואף לנזק למבנה ולגרים בו.

בדיקת נזילות כחלק משמעותי מבדיקת בדק בית

חלק חשוב ומשמעותי בבדיקת בדק בית היא בדיקת נזילות. באמצעות בדיקה זאת ניתן לאתר אזורים בדירה שקיימת בהם נזילה סמויה מהעין. נזילה זאת לאורך זמן עלולה לגרום לנזקים כבדים אם לא מטפלים בה בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום