בדיקת מבנים המלצות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כאשר אתם מעוניינים לרכוש דירה חדשה במבנה, הדבר המומלץ ביותר לעשות לפני הכניסה לדירה החדשה שלכם יהיה להזמין בדק בית מקצועי אשר יכול לבצע בדיקה גם למבנה בו נמצאת הדירה שלכם.

מהי ביקורת מבנים?

ביקורת מבנים הינה בדיקה אשר דרכה מהנדס מקצועי יוכל למצוא ליקויי בנייה שונים הקיימים במבנה, ליקויים אלו יוכלו להתגלות רק עם איש מקצוע איכותי, בבדיקה זו תוכלו לדעת האם הדירה או המשרד שלכם נבנה לפי התקנות הקבועות בחוק, וכן האם הוא ראוי למגורים, חשוב לבצע את בדיקת המבנים לפני קניית הדירה, וכן אם מדובר בדירה הנמצאת בבניין ישן ולא חדש כדאי להזמין בדק בית לפני קניית הדירה.
ראו גם: ביקורת מבנים בויקיפדיה

מה קורה לאחר ביצוע בדיקה למבנים?

לאחר שמהנדס מקצועי מבצע עבורכם את בדיקת המבנים עליו להכין לכם דוח מפורט בו יופיעו כל ליקויי הבנייה הקיימים, בדוח המהנדס יציין מהם בדיוק הליקויים הקיימים במבנה וכן מהם העלויות הנדרשות לצורך תיקון הליקויים אשר נמצאו, במידה ומדובר בבניין חדש מקבלן על הקבלן יהיה לבצע את כל התיקונים הנדרשים לפי הדוח, וזאת ייעשה לפני מסירת הדירה, כך תוכלו להימנע מנזק אשר יכול להתעורר בהמשך מגוריכם באותו בניין.

רקע של שרטוט והנדוס

מדוע צריך לבצע בדיקת מבנים?

קיימות כמה סיבות בהם יש צורך לבצע בדיקת מבנים:

  • ישנם מצבים בהם עבודת הבנייה הינה עבודה אשר לא מתבצעת כראוי ולכן, הבנייה עצמה תהיה לקויה מכיוון שהעבודה לא נעשית על פי התוכניות וכן לא נעשית על פי התקנות, במקרה כזה העבודה תהיה לא מקצועית, דברים אלו יכולים להתבטא באיטום  לקוי שנעשה במבנה או בטיח אשר בוצע בצורה לא נכונה.
  • תכנון לקוי של הבנייה מלכתחילה, מה שאומר שהבנייה לא נעשית על פי התקנים הישראליים, דבר זה לא רק מתבטא בבנייה לקויה של הקבלן אלא בנוסף יהיו במבנה ליקויים אשר יכולים להיות לא בטיחותיים, וכן לסכן חיי אדם.
  • ישנם קבלנים רבים אשר מעוניינים להוזיל את עלות עבודתם, מה שגורם להם להשתמש עם חומרי לא איכותיים מספיק ואף קיימת האפשרות כי החומרים האלו הינם חומרים האסורים לשימוש.

בכל אחד מהמצבים אשר נרשמו מהנדס בניין אשר מוכשר לבצע בדיקת מבנים יוכל לזהות את הליקויים, וכן לבצע בדיקה של החומר איתו הקבלן עבד.

מהי המטרה של בדיקת המבנה?

כאמור, מטרת בדיקת המבנה יהיה על מנת להבטיח כי המבנה אכן נבנה על פי חוק וכן על פי כל התקנות, בדיקה זו תוכל לתת לכם ביטחון מלא כי המבנה הינו יציב וכן יישאר יציב בעתיד, מטרת הבדיקה הינה לאתר את הליקויים וכן לבחון האם קיימים ליקויים אשר יכולים לסכן חיי אדם, במקרה כזה עד לתיקון כל הליקויים לא תהיה אפשרות לבצע מסירה של הדירה, במידה והליקויים אינם מסכנים חיי אדם יהיה באפשרותכם להתמקח על מחיר הדירה.

מה חשוב לבדוק לפני שמביאים חברה לבדיקת מבנים?

לפני שאתם רוכשים שירותים של חברה לבדיקת מבנים, חשוב לבדוק כי החברה אכן בעלת ניסיון ומבצעת לאורך שנים בדיקות מבנים, כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן מדובר בחברה מומלצת עם בדיקת מבנים המלצות, בנוסף בדקו מי הם המהנדסים אשר עובדים תחת אותה חברה, האם הם מספיק מקצועיים על מנת לבצע את הבדיקה עבורכם? האם הם בעלי ניסיון? מה הם הכלים איתם הם מגיעים לבצע את הבדיקה? האם הם זמינים עבורכם לצורך הבדיקה?, חשוב לבדוק אתם הדברים הנאמרים בכדי שתהיו בטוחים כי בדיקת המבנים תיעשה בצורה הטובה ביותר.

המלצות לבדיקת מבנים

כאשר אתם מעוניינים לבצע בדיקת מבנים, תוכלו לבדוק המלצות בדק בית על חברות מסוימות, דבר זה יוכל לעזור לכם לבחור את החברה הטובה ביותר, בנוסף בקשו בדיקת מבנים המלצות מחברים או משפחה קרובה אשר רכשו את שירותיה של אחת החברות אשר מבצעת בדיקת מבנים, כאשר ההמלצה תגיע מבן אדם קרוב אליכם יהיה לכם הרבה יותר קל לסמוך על אותה חברה, כך תוכלו לקחת את שירותיה של החברה המומלצת ביותר בבדיקת מבנים.

האם בדיקת מבנים תהיה קבילה בבית משפט?

כאשר אתם רוכשים דירה יש לכם זמן מסוים בו אתם יכולים לבצע בדק בית, כאשר בדק הבית נעשה דרך חברה המוכשרת לכך, וכן על ידי מהנדס המוכשר לבדק בית, דוח הבדיקה המפורט אותו יוציא לכם המהנדס יהיה מאושר להצגה בבית המשפט, ברוב המקרים בהם אתם מעבירים את הדוח לקבלן הוא יבצע תיקון לליקויים, אך אם מדובר בליקויים רבים אשר עלותם הינה גבוהה תהיה אפשרו כי הקבלן לא ירצה לבצע עבורכם תיקו לליקויים ובדרך זאת תוכלו למצוא את עצמכם בבית משפט, לכן, חשוב מאוד כי הבדיקה אכן תיעשה על ידי מהנדס המוכשר לכך.

למה חשוב לבצע בדיקה?

כיום, מחירי הדירות הינם גבוהות מאי פעם, אחת הסיבות לכך היא שעלות הבנייה הינה יקרה יותר מבעבר, חומרי הבנייה צריכים להיות על פי התקן הישראלי ולקבלנים אסור להשתמש בחומרי בנייה אחרים, זאת על מנת לא לסכן חיי אדם, למרות זאת קבלנים רבים מרשים לעצמם לא לעבוד על פי התקן ומנסים לחסוך בעלויות בכל דרך אפשרית, גם אם מדובר בחומרים אשר לא מאושרים בישראל לכן, בודק מוסמך יוכל לדעת האם הקבלן עובד על פי כל התקנים שעליו לעבוד וכן האם החומר הינו תקין ואיכותי.

בדיקת בדק בית הנה בדיקה הנדסית המסתמכת ראשית כל על מראה עיניים. היא אמורה להערך על ידי מהנדס בדק בית מוסמך. כאשר במהלך הבדיקה מביע המהנדס הבודק את חוות הדעת ההנדסית שלו על אופן בנייתה של הדירה, כולל חריגות וליקויי בניה הקיימים בדירה או בבית. את הליקויים שגילה מציין המהנדס בדו"ח ממצאים  המהווה למעשה את חוות הדעת ההנדסית שלו, וזו מבוססת על נסיונו, ידיעותיו והכשרתו. אז איך תדעו מי המהנדס המתאים לכם? עצתנו היא לקבל עבור חברת בדק בית המלצות ממי שכבר ניסה.שרטוט של בניין עם כלי עבודה

המלצות ממי שכבר ניסה בדק בית

מדוע הנסיון של מהנדס הבדק חשוב מכיוון שבדיקת בדק בית הנה בדיקה המסתמכת על מראה עיניים של איש מקצוע, היא תלויה רבות ביכולות והניסיון של המהנדס הבודק. לכן לא פעם יכולים להיות הבדלים בין חוות דעת הנדסית של מהנדס אחד לשני בבואם לבחון את אותה דירה, או את אותו הבית. בכדי למנוע מצב כזה, מומלץ להעסיק אך ורק חברה מוכרת של בדק בית. המלצות שהתקבלו מלקוחות יהוו בשבילכם ההוכחה הטובה ביותר ליכולותיה המקצועיות. חברה כזו דואגת לשלוח מהנדסים מנוסים לביצוע בדיקות בדק בית בדירות חדשות וישנות. מאחר ורק מהנדס בדק בית מנוסה יכול לאתר את כלל ליקויי הבניה בדירה.

יש לשים לב שבחוות הדעת ההנדסית תהיינה הערכת עלויות מדוייקת, כדי שתוכלו להתדיין כיאות מול הקבלן, או לחילופין מול מי שאתם רוכשים ממנו את הדירה.בדק בית המצלצות

בדק בית – המלצות הדוח ומה אפשר לעשות איתן  

בדק בית נעשה כאמור על מנת לבדוק שהנכס שברצוננו לרכוש עומד בכל התקנים. בדק הבית גם יגלה מהם ליקוי הבנייה הקיימים בו, וימליץ כיצד לתקנם. בניגוד למה שנהוג להניח, ההמלצה לבצע בדק בית תקפה לא רק עבור קניית דירה חדשה, אלא גם עבור מקרים נוספים בהם חשוב לעשות ביקורת. כאשר עבור כל אחד מהם ניתן הדגש לגורמים אחרים.

בדק בית יכול להתבצע עבור דירה חדשה שמקבלים מקבלן. איתור הליקויים בטרם המעבר שלכם לדירה, בסיוע מהנדס בדק בית מקצועי, יאפשר לקבלן לבצע את התיקונים הנדרשים בלי שתידרשו לשלם על כך, שכן תיקונים אלה כלולים באחריותו המקצועית של הקבלן. והתוצאה היא שאתם תוכלו לעבור לבית ללא ליקויים, למשך שנים טובות ורבות.

ללא ספק  כי ביצועו של בדק בית בעת קניית דירה או בית מיד שנייה, הוא כנראה החשוב ביותר והמקיף ביותר. ולמרות שלכאורה המעטפת החיצונית של הבית אולי יכולה להיות צבועה, יפה ומשופצת, אתם שאינכם מקצועיים מספיק לעולם לא תדעו מה קורה בתוך הצנרת, לא תבחינו בפגמים שחלו בתשתית האיטום, שלא לדבר על מערכות האחרות בדירה, כמו מערכת החשמל או מיזוג האויר ועוד.

 תהליך בדק הבית,

במהלכו יבחן מהנדס הבניין את כל מערכות הבית בצורה מקיפה. הוא יוכל לומר באופן מדויק אילו ליקוי בנייה קיימים, ואיך צריך לתקנם. לכם תהיה נתונה ההחלטה אם הליקויים שהתגלו בבדיקת הבית ואשר אינם ניתנים לתיקון, הם כאלו שאתם מחליטים שאפשר לחיות איתם, או שאתם מחליטים לתקן אותם. בכל מקרה, עדיף שתהיו מיודעים ולא תרכשו חתול בשק. יתרה מכך, מאחר והדו"ח כולל גם אומדן כספי, הרי הוא מהווה עבורכם אינדיקציה לסכום שנותר לכם להשקיע בנכס שאתם רוכשים, כדי להפוך אותו לתקין. כמובן שדו"ח הבדיקה ההנדסית של הבית במקרה זה,בדק בית המלצות  יכול לשמש אתכם ככלי מוצלח במשא ומתן ויכול להוריד את המחיר ההתחלתי על הנכס.עובד בניין עם רקע טכנולוגי

בדק בית המלצה לבצע במהלך שיפוץ בית

במקרים בהם החלטתם לשפץ את ביתכם הקיים, וכדי למנוע מצב בו השיפוץ ישתבש או חלילה שהקבלן יברח מאחריות, מומלץ לבצע בדק בית במהלך השיפוצים או לאחריהם. במקרה כזה בדק בית בזמן השיפוץ או לאחריו יבחן את קיומם של ליקויי בניה, רמת הביצוע של השיפוץ, איכות החומרים, ועמידה של הקבלן המשפץ בתקנות. והכי חשוב, בדיקת המבנה תוך כדי השיפוץ, תאפשר לכם ליהנות משיפוץ חסר כל טרדות ודאגות. הסיבה לכך היא כי סיכמתם עם הקבלן מה עתיד להתממש, והוא מצידו יבין כי הוא נתון תחת פיקוח של בדק הבית.

שרטוט של בניין

במקרה ובכל זאת נפלתם על שיפוצניק מפוקפק במיוחד, אולם הייתם מספיק חכמים לבצע תהליך של בדק בית, הרי שדו"ח בדק בית המלצות המהנדס ישמש אתכם בבית המשפט. למרות שברוב המקרים השיפוצניק יעדיף להימנע מחשיפה לתביעות, וימהר להסכים לתקן את הליקויים בהתאם לדו"ח בדק הבית, וכך תקבלו לידיכם במהרה את ביתכם המשופץ.

 

ליקויים אפשריים שיכולים לעלות בחוות הדעת

למרות שנכנסתם לבית חדש, או לבית שעבר שיפוץ, עדיין לא הכל מושלם. זוהי בעצם הנחת בדק הבית. לכן ישנם ליקויים שמתגלים, לעיתים הם מאוד בולטים לכם אפילו, ולעיתים הם מתגלים רק בעיניים מקצועיות שיודעות בדיוק כיצד הבית שלכם אמור להיבנות בדק בית מחיר בהתאם להנחיות ולתקנים. הנה כמה מקרים כאלו שיסבירו לכם מדוע חשוב לקבל עבור חברת בדק בית המלצות לגבי מקצועיותם.

רטיבות בחדרים ליקוי בניה

ניתנת לאיתור על ידי מראה עיניים מהימן,בדק בית המלצות  אבל ליתר בטחון ישתמש מהנדס בדק הבית בכלים מקצועיים כגון מדד לחות, שיתאר את מידת הרטיבות. מנסיונו יודע מהנדס הבדק כי מקורות אפשריים לחדירת המים והיווצרות הרטיבות בקירות חדר השינה, יכולה לנבוע מרובה לקויה בין מרצפות או בין פנלים לקיר. אפשרות אחרת היא  ליקויים במערכת האינסטלציה כגון מערכת הביוב, מערכת המים, או מערכות המזגנים. אפשרות אחרת היא של איטום לקוי מתחת לריצוף בחדרי רחצה. או לחילופין איטום לקוי בחלק עליון של קופסאות מחסומי רצפה. כמו כן ייתכן כי מדובר באיטום לא תקין של מסגרת חלונות החדר. בכל מקרה בחוות הדעת המקצועית שלו ינחה מהנדס בדק הבית לטפל ברטיבות, לאתר את מקורה ולתקן אותה באופן מקצועי, וכמובן לתקן את כל נזקי הטיח והצבע שנוצרו כתוצאה ממנה. עלות תיקון כזו יכולה לעלות כמה אלפי שקלים שאותם תוכלו לתבוע מהקבלן.

רקע של כלי עבודה לעובד בניין

בדק בית מקצועי בתחום החשמל

ומה הייתם אומרים אם לוח החשמל בדירה החדשה שלכם אינו בנוי כהלכה. ליקוי כזה יכול לגרום להתחשמלות ולשריפה כזכור. תיקון כזה יכול להסתכם בכמה מאות שקלים, שעדיין באמצעות דו"ח הבדק נחסכו לכם בדק בית המלצות. וישנם גם ליקויים קטנים אך מעצבנים, כמו שיפוע לא תקין בחדר הרחצה, לדוגמה. שעה שהריצוף בחדר האמבטיה הונח בשיפועים לא נכונים, שאינם מנקזים את המים אל הקולט ברצפה, דבר העלול לגרום לדליפת מים אל משטחי הדירה במקום לחור הניקוז. במצב כזה ינחה מהנדס הבדק את הקבלן לפרק את הריצוף בחדר הרחצה, ולבצע מחדש את הנחת המרצפות, תוך הקפדה על יצירת שיפוע תקין.

מי מוסמך להכין דו"ח בדק בית

דו"ח בדק בית נערך ונרשם על ידי מהנדס מוסמך מטעם בית המשפט, היכול גם לשמש כבורר ומומחה בתחום. המהנדס יכול לספק חוות דעת אשר תחשב כראייה קבילה ואמינה במשפט. מטרתו של הדו"ח לחסוך מרוכשי הנכס הפתעות לא נעימות ומיותרות ולקבל תמונה מלאה, שקופה ועדכנית אודות הנכס שירכש במיטב כספם. כאשר בדק בית – המלצות מקצועיות ואיכותיות יבטיח לדיירים איכות חיים גבוהה, ושמירה על ערך הנכס.

בדק בית – המלצות מן השטח  מזל טוב, אתם יכולים לרכוש דירה

כמה כיף להגיע לנחלה ולהצליח להשיג את הסכום לרכישת דירה או בית. לא משנה אם הסכום מהול בלקיחת משכנתא, עצם היכולת הכלכלית להפוך את הבית או הדירה לנכס שלכם מעיד על הצלחה כי ביוקר המחיה של ימינו, קשה לרבים למצוא את עצמם מתחייבים לרכישת דירה ורבים מסתפקים בשכירות לאורך שנים. כעת מגיע שלב חשוב לא פחות. בדק בית! מדובר בבדיקת הבית/הדירה מזוויות שונות שרק איש מקצוע כמהנדס יכול לחוות דעה ולמצוא את הליקויים שעין בלתי מקצועית לא תצליח להבחין בהם.

עלות בדיקת נכס לצורך חשיפת ליקויי בנייה תלויה בפרמטרים שונים. אף על פי שאין מחיר אחיד, ניתן להשתמש בפרמטרים על מנת להיערך להוצאה הכספית.

כיצד נקבע מחיר בדק בית?

בדק בית הוא שירות שניתן על ידי מהנדס מוסמך במטרה לאתר ליקויי בנייה. את הבדיקות צריך לבצע לפני קניית דירות יד שניה, במועד מסירת מפתח לדירות חדשות או לפני רכישת נכס להשקעה. מטרת הבדיקה היא לחשוף את ליקויי הבנייה כדי לקבל הערכת שווי אמיתית של הנכס, כמו גם על מנת להטיל את האחריות לתיקונים על הקבלן או המוכר. עם זאת, אין מחיר אחיד לבדיקה כזו אלא רק פרמטרים שונים שקובעים את העלות הסופית בצורה גמישה.

מחירו של בדק בית לפי גודל הנכס

הפרמטר העיקרי שקובע את המחיר של בדק בית הוא גודל הנכס. כמו בתחומים אחרים בענף הבנייה, גם בדק בית מתומחר לפי גודל הדירה או הבית במ"ר. הנחת המוצא היא שככל שהנכס גדול יותר, כך יידרשו יותר משאבים לבדיקה מקיפה שלו – ולכן מחיר הבדיקה והעבודה עולים. מבחינת בעלי הדירות והנכסים, החדשות הטובות הן שאפשר לקבל מראש הערכת מחיר למ"ר ולהשתמש בה על מנת לחשב את עלות הבדיקה בנכס הרלוונטי.

הבדלי מחירים בין דירה ומשרד

עוד פרמטר שמשפיע על המחיר קשור להבדלים בין בדיקת ליקויי בנייה בבית או במשרד. באופן עקרוני, בדיקת ליקויי בניה במשרד אמורה להיות זולה יותר מבדיקה שמתבצעת בבית פרטי. הסיבה לכך היא שבבית פרטי בודקים מערכות אלקטרו-מכניות ומערכות חשמל ואינסטלציה, בעוד במשרדים הדגש הוא על בדיקות איטום ונזילות, ליקויי בניה בריצוף, בעיות איטום ובדיקות יציבות. במילים אחרות, בבתים ודירות מתייחסים למבנה ולקונסטרוקציה – בעוד במשרדים מתמקדים במה שעל פני השטח ולכן המחיר זול יותר.

מה הקשר בין סוג הדוח למחיר הבדיקה?

המטרה של בדק בית היא כאמור להפיק דוח ממצאים מפורט לגבי ליקויי הבנייה שהתגלו בנכס. בתוך כך, הלקוחות יכולים לבחור האם לקבל דוח בסיסי או דוח מקיף. דוח בסיסי יתאים למשל לדירה חדשה, לעומת דוח מקיף שבו מושקעים משאבים והוא מתאים לבדיקת בעיות בנכס להשקעה או בדירה ישנה. בפועל, פערי המחירים בין הדוחות מגיעים לעשרות אחוזים ולכן גם למאות ואלפי שקלים.

הנה הרגע הגיע! מצאתם את הבית או הדירה המשולמת עבורכם, אתם אוהבים כל חדר במבנה וכבר התחלתם לדמיין כיצד תעצבו את הבית איך תטפחו את הגינה ובכלל: מצב הרוח בעננים! אבל רגע לפני שאתם קופצים על המציאה, חשוב שתבצעו בדק בית בדירות לקניה. אבל מה זה אומר? מדוע צריך את זה ומי מבצע את הבדיקה? כל המידע החשוב בהמשך.

בדק בית בדירות לקניה – מה זה אומר וכיצד זה מתבצע?

אם אתם נמצאים ממש לפני רכישת דירה או בית פרטי, חשוב שרגע לפני שאתם סוגרים את העסקה, תבצעו את כל הבדיקות החשובות, כאשר בדק בית היא בדיקה חשובה במעלה ראשונה.

אבל מה משמעותה של הבדיקה הזאת?

בדיקת דירות לפני רכישה מתבצעת על ידי עורכי בדק בית ואנשי מקצוע המומחים בתחום וזאת כדי לבדוק את כלל המערכות בבית, את הליקויים שיש במערכות והשונות כאשר במהלך הבדיקה נבדקת היציבות של המבנה, הבידוד, הצנרות, מערכות החשמל ועוד, תוך שהבדיקה כוללת בחינה של כלל האלמנטים המהותיים במבנה שעליהם להיות תקינים, תוך הערכת מצבם של אלמנטים ומערכות לא תקינות וזאת כדי שהקונה ידע מה מצבו האמתי של המבנה.

כיצד מתבצע בדק בית לדירות לקניה?

בדק בית בדירות לקניהבדיקות כאלה מתבצעות על אדם מקצועי שעוסק בנדל"ן ומבצע את הבדיקה בצורה מקצועית ממש כמו גם שמאי שיודע להעריך את ערכו האמתי של הנכס.

מי שמבצע את הבדיקה הוא אדם שעבר הכשרה לבדיקות דירות ובתים והוא יודע לאתר את כלל הליקויים שיש במבנה תוך הפקת דוח מפורט ללקוח. בדוח יוכל רוכש הדירה להבין אילו ליקויים יש בדירה, כמה יעלה לו לתקן את הליקויים, איזה סוגי שיפוצים ובנייה צריך על מנת להשמיש את המבנה ועוד.

בכך יכול רוכש הדירה לשקול שוב את צעדיו ולהבין האם כדאי לו לבצע את הרכישה או שמא רכישה כזאת תוביל אותו לשנים של שיפוצים והוצאות על תיקונים, בנייה, שיפוצים וחיזוקים בדק בית המלצות.

מה בוחן הבודק בזמן הסיור במבנה?

בודק בתים מבצע סיור מקיף ושלל בדיקות מקצועיות לכל מערכות המבנה. בבדיקה יבחנו מערכות החשמל והמים, איטום המבנה ויעילותי, הבודק יבחן את מצב הריצוף, הצבע מחוץ ובתוך הבית, את האריחים וכל פרט שהופך את הבית למבנה אחד.

בנוסף יבחן איש המקצוע את עמידת המבנה בתקני הבטיחות, הוא יבדוק האם ישנם אי אילו ליקויי בנייה, תוך בדיקת עמידה בכל תקני הבנייה בעיקר אם מדובר בדירה או בית שנרכש מקבלן.

מדוע צריך בדק בית בדירות לקניה?

בדק בית לדירות הינו שירות חשוב במיוחד שכן הוא זה שיעזור לרוכשי הדירות להבין את המצב האמתי של הנכס, תוך הבנת גודל ההשקעה שיש לבצע על מנת להפוך את המבנה לתקין ופעיל.

לסיכום, באמצעות בדק בית בדירות לקנייה ניתן לחסוך כספים, משאבים והמון עוגמת נפש. לכן אף פעם אסור לוותר על השירות החשוב הזה במהלך רכישת בית או דירה.

בדק בית לדירה בבניין לעומת בית צמוד קרקע

מחיר בדיקה לדירה בבניין יהיה זול יותר לעומת בדיקה דומה בבית צמוד קרקע. לשם השוואה, ייעוץ של מהנדס לפני או במהלך שיפוצים יהיה זול משניהם. לבסוף, יש לוודא שעלות הבדיקה כוללת חוות דעת הנדסית מפורטת ואומדן עלויות תיקון.

בקבוצת הדר מתחייבים לעשות הכל על מנת לבצע עבורכם בדיקה מקיפה, יסודית ומקצועית בהתאמה אישית. בחיוג 073-3745160 נוכל לחשוף בנכס שלכם ליקויי בנייה ולדאוג שתחסכו זמן ודאגות עם מחיר בדק בית משתלם.

מחיר בדק בית

דו"ח לאחר בדיקת הדירה

לאחר בדק הבית יונפק דו"ח מפורט שאיתו תיגשו לקבלן, למוכר הדירה ולמי שצריך על מנת שיטפלו בליקויים. כך יש לכם שליטה מלאה על הנכס הפוטנציאלי, כך אתם מודעים למה שמתרחש בו ולמה שדרוש תיקון. יש ליקויים שיגרמו לכם לוותר כליל על רכישת הדירה, וגם במקרה כזה בדק בית חשוב במיוחד. הצורך בבדק הבית נובע מליקויים רבים שיש בבנייה או בבית/בדירה. גם הבית המשופץ ביותר, גם הבית היפה ביותר – מצויים בו בעיות שחייבים לטפל בהן כי ללא טיפול מאסיבי תצטרכו לשלם הון אם תעברו לגור בבית לפני שמצאתם פתרונות. הדבר דומה מאוד לטיפול שיניים, כשאתם מתעלמים ומתעלמים, הבעיות הקטנות מתעצמות ואז אתם נכנסים לפלונטר שלא תצאו ממנו בקלות.

המלצות באתרי האינטרנט

בדק בית המלצות

המלצות חמות אפשר לקבל דרך חברים, דרך מכרים, דרך רשתות חברתיות ודרך שיטוט באתרי האינטרנט השונים. אפשר לקרוא מאמרים, לתהות על קנקנם של בודקי הבית והחברות המציעות שירותים כאלה ואחרים. הבודק יבדוק כשלים כמו חריגות של בנייה, חומרי הבנייה שהשתמשו בהם, איכות הבנייה על כל חלקיה השונים, בחדרים, באינסטלציה – מקור פורענות לנזילות ולבעיות נוספות, תיבדק גם הבנייה במרפסת, במרתף, בכל החללים הקיימים במרחב החלומי שלכם. יכול להיות שהחלום יתנפץ ויהפוך לאשליה, רק קחו בחשבון שזה שמדובר בדירה חדשה, אין זה אומר שהכל בה מצוין, וזו הסיבה שדרוש בדק בית גם שם.

כיצד לבחור את בודק הבית האולטימטיבי

בדק בית – המלצות מצוינות יאפשרו לכם לדעת למה לצפות. איש מקצוע יהיה בעל מוניטין ושמו יצעד לפניו. תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאנשי מקצוע מומלצים הם דקדקנים, מתייחסים לפרטים הקטנים, יודעים לאבחן היטב כל פיפס בדירה, למפות את הליקויים ולהגיש לכם דו"ח מדוגם. מהנדס שיש לו הכישורים הנחוצים לבדק הבית יראה לכם את האמת לאמיתה. כך תוכלו להרגיש בטוחים שאכן הנכס שאתם רוצים לרכוש הוא הנכס הראוי, ללא כשלים, ואם הם ישנם – יתוקנו לאלתר על ידי הקבלן או מוכר הדירה. התפקיד שלכם הוא רק לאתר את הבעיות על ידי בודק הדירה. כל השאר – באחריותם של המוכר או הקבלן.

סיכום

הדר בדק הינה חברה אשר מתעסקת בבדיקות מבנים מעל לעשור, וכן מחזיקה ברשותה מהנדסים אשר הוכשרו במיוחד לכך, וכן יכולים להוציא עבורכם דוח המפרט את כל ליקויי הבנייה אשר נמצאו במבנה, אם אתם מעוניינים בבדיקת מבנה צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום