בדק בית לבניין לפני כניסה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לפני קבלת המפתח, לפני הכניסה לדירה, חובה עליכם לבדוק את תקינות הדירה באופן יסודי מאוד. לעומת בדיקת דירה לצרכי השכרה, צרכי קנייה הם משמעותיים יותר, מדובר בנכס לכל החיים! הכירו את השירות החדש – בדק בית. השירות שיעזור לכם להיכנס לדירה ללא דאגות, עם ביטחון. הדר בדק מספרים את השירות באהבה ורצון רב, במחירים הוגנים, ויחד עם צוות מקצועי ואדיב.

מה זה בדק בית?

השירות החדש, בדק בית, הינו שירות המתמחה בבדיקת בתים ודירות בצורה מדוקדקת ויסודית. ברוב המקרים, השירות מוצע על ידי חברות חיצוניות והוא כרוך בתשלום. בדק בית עונה על דרישות הצרכן הלגיטימיות – בדיקת ליקויים וכשלים בדירה החדשה. מדובר בשירות חובה לפני הרכישה. 

ברוב המקרים, השירות בודק מא׳ ועד ת׳ את הדירה כולה. דוגמא לשירותים ב־״עסקה״: בדיקות עבור מערכות תשתית: צנרת וחשמל, בדיקת רמת האיטום ויסודות המבנה, בדיקה של רמות הקרינה הנורמליות בחוק, בדיקת הריצוף ותקינתו המלאה, בדיקה של שקעים ופחתים אפשריים, וכמובן בדיקות נוספות למניעת מחדל כלכלי, אסונות בריאותיות, ליקויים אפשריים, ודברים נוספים ואחרים. למען הסר הספק – לא ניתן לבצע את הבדיקה לבד, מדובר בבדיקה שדורשת בעלי מקצוע אמינים.

למה חשוב לעשות זאת לפני קבלת המפתח?

מחדלים, חובבנות, חוסר מוטיבציה, אלה הם רק חלק מהסיבות שיכולות להתרחש מצד הקבלן. במטרה למנוע מחדלים או ליקויים רבים, כדאי להשתמש בשירותי בדק בית מקצועיים לצרכנים. למה בעצם כדאי לעשות זאת לפני סגירת העסקה וקבלת המפתח? הנה כמה סיבות מצוינות: 

הראשונה, הקבלן יכול להסיר את ההתחייבות אם הנושא הנ"ל לא נכתב במפורש בחוזה. השנייה, המחדלים והליקויים שנבדקו יכולים לעלות לך הון תועפות, כאלפי שקלים במינימום. השלישית, הימנעות מהוצאות עתידיות, כמעט בכל דירה קיימים ליקויים שונים. בדק בית יכול ״להציל אתכם״ מעלויות שוטפות, אפשריות, ועתידיות שאליהם תוכלו להיכנס! ללא ספק, מדובר בשירות חובה.

לפני קבלת המפתח או גמר העסקה, כדאי לעשות בדק בית, או לפחות להיוועץ עם חברת בדק בית. אז כיצד בוחרים חברה לבדק בית? הנה כמה טיפים שימושיים: הטיפ הראשון – ניסיון וותק מקצועי. בחרו בחברה עם וותק וניסיון מקצועי של מעל 10 שנים לפחות. הטיפ השני, המלצות וביקורות. 

המלצות וביקורות מספקות לנו תמונה משוערת אודות האמינות של החברה, בחרו בחברה טובה. הטיפ השלישי, תיק עבודות. חשוב לעיין בתיק העבודות, להבין האם החברה מקצועית. אלה הם שלושת הטיפים לבחירת חברת בדק בית. כעת, הבחירה נמצאת בידיים שלכם, בחרו באופן חכם.

הדר בדק מספקים שירותי בדק בית מקצועיים, לקבלת פרטים נוספים והזמנות מלאו את הפרטים. לייעוץ ראשוני, קבלת הצעת מחיר מקיפה, התקשרו עוד היום. לשירותכם, צוות המומחים שלנו.

מוגש באדיבות חברת ספיר ניהול ואחזקות

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום