הביוב בבית נסתם? זה הזמן להזמין ביובית לשאיבה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

סתימות ביוב הן תופעה לא נעימה בכלל. נוזלים עכורים עם ריח רע שעולים מפתחי הביוב, זיהום של סביבת הבית, מזיקים שונים שמתחילים להגיע ובמקרים החמורים יותר גם הצפה – כל אלו מחייבים טיפול מהיר ויסודי בבעיה. כיצד? ובכן, כאשר הביוב בבית נסתם, לא תמיד אינסטלטור רגיל יכול לעזור, ולעיתים יש לפנות אל חברה שמספקת שירותי ביובית. במה בדיוק מדובר? הנה כל המידע.

 

סתימות ביוב – מתי ביובית היא הפתרון המתאים?

מערכת הביוב בבית כוללת צינורות שמפנים את הנוזלים שבהם השתמשנו אלא עבר הצנרת הראשית. היא מתחילה מהפתחים שקרובים אלינו (כיורים, מקלחות, שירותים, אמבטיות וכו'), ממשיכה לצינורות שעוברים בתוך המבנה ומשם לצינורות בעלי קוטר גדול יותר שמתכנסים לצנרת הראשית. בעוד סתימות ביוב שמתרחשות בצנרת שקרובה לפתחי הביוב יכולות להיות מטופלות על ידי אינסטלטורים, כאשר מדובר בסתימה בצנרת שנמצאת עמוק יותר, הרבה יותר קשה לטפל בכך ויש צורך בציוד מתקדם דוגמת ביובית.

 

פתיחת סתימות ביוב קשות באמצעות ביובית מתאימה במספר תרחישים:

  • שורשי עצים – שורשים של עצים שחודרים לתוך הצנרת למעשה מתפתחים בתוכה ומונעים לאורך הזמן כמעט לחלוטין מעבר של מים דרכם.
  • שומנים – השלכת פסולת שומן לתוך צנרת הביוב מביאה לשקיעה של חומרים בלתי מסיסים אלו ולחסימת הצינורות בסופו של דבר.
  • פסולת בנייה – צינורות הביוב יכולים להיסתם גם עקב פסולת בנייה ושיפוצים שחדרה לתוכם, דוגמת בטון וגבס.

ברגע שיש סתימה, המים אינם יכולים לעבור, מצטברים ובסופו של דבר מוצאים את עצמם פורצים החוצה דרך פתחים שונים – בגינה, בחנייה ולעיתים גם בתוך הבית עצמו. כך שחשוב מאוד לשים לב לתסמינים מקדימים על מנת לנסות לטפל בסתימה בשלב כמה שיותר ראשוני ולמנוע את הפיכתה לקשה ומורכבת לטיפול.

 

כיצד הביובית מסוגלת לפתוח סתימות ביוב קשות?

הביובית היא למעשה כלי רכב שנושא על גבו משאבה חזקה במיוחד ומיכל שאליו נשאבים מי הביוב השונים. המשאבה שעל גבי הביובית מסוגלת להזרים מים בלחץ מים גבוה ביותר, כך שכל הגורמים לסתימה נפלטים החוצה. במקרה הצורך, ניתן גם לחבר לצינורות הביובית דיזות מיוחדות שעוזרות בפתיחת הסתימה. ישנן דיזות שמסוגלות להגביר את לחץ המים עוד יותר, להמיס שומנים ולקצץ שורשים. על מנת לדעת היכן בדיוק ממוקמת הסתימה, עד כמה היא מורכבת ובאיזה לחץ מים לבחור, צוות הביובית מאפיין תחילה את מקור ומיקום הסתימה, בדרך כלל ע"י מצלמות צינור מיוחדות שמוחדרות לתוך הצנרת.

 

ביובית – לא רק לטיפול בסתימות

ביובית היא פתרון מצויין לא רק לטיפול בסתימות קשות וניתן לציין עוד כמה מקרים נפוצים בהם יש צורך בביובית. מקרה נפוץ מאוד הוא שאיבות ביוב בבניין משותף, למשל כאשר החניון של הבניין מוצף לאחר יום גשום מאוד שמערכת הביוב לא הצליחה להתמודד איתו או כשצריך לשאוב ולנקות את מאגר המים של הבניין. גם שאיבות ביוב בבית פרטי הן דבר נפוץ מאוד, למשל כאשר יש בריכת שחייה בבית, בור ספיגה או בור שומן.

 

לאיזו חברה כדאי לפנות כשצריכים שירותי ביובית?

חשוב מאוד לפנות אל חברה שהיא קבלן מוסמך בתחום הביוב, כך שהיא תוכל לטפל לכם בכל בעיית ביוב שעומדת על הפרק ולהתמודד עם כל סוג של סתימה ועם כל היקף של הצפה. חברת קבלן תחזיק בכמה סוגי ביוביות, כגון ביובית משאית וביובית נמוכה וגם בציוד שיאפשר לה לבצע תיקונים שונים בצנרת. גם נושא הזמינות חשוב מאוד ולכן העדיפו חברה המספקת שירותי ביובית באזורים רבים ברחבי הארץ, כך שהיא תחזיק צוות בכל מקום ותוכל להגיע אליכם במהירות האפשרית.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום