הביוב בבית עולה על גדותיו? התקנת משאבה טבולה לביוב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לא פעם אנו שומעים על מצבים בהם אזור מסוים מוצף בין אם זה חניון או מקום אחר. ברגע שיש מים עומדים, ברגע שיש מי ביוב עומדים, מדובר בנזק של ממש, גם בהיבט של החוסר נעימות וחוסר יכול לגשת לאותו אזור, גם בהיבט של נזקים שיכולים להיגרם למשל לרכבים וגם בהיבט התברואתי.

למעשה, חניונים בין אם מדובר בחניון של בית דירות ובין אם חניון ציבורי אינם חסינים ולכן הם חשופים להצפות. בדרך כלל מדובר בעונת החורף, בימים שבהם יש ניקוז גבוה של מי גשמים או כאשר יש מצב של קריסה במערכת הביוב הכללית המובילה להצפה. הצפות יכולות לקרות גם כאן בניינים בנויים באזור המדויק שבו המים מתנקזים ישירות מהצנרת או באזורים שסמוכים למעבר של צנרת הביוב. בכל המקרים הללו יש צורך בהתקנה של משאבה טבולה לביוב.

מה זו המשאבה הזו ומה התפקיד שלה?

משאבה טבולה לביוב היא משאבה אותה מתקינים באזורים שבהם יש ניקוז צנרת של מים או באזורים עם פוטנציאל למים עומדים. כאשר המבנה בנוי על אזור שבו המים מתנקזים והניקוז לא נעשה בצורה יעילה וחלקה, התקנה של משאבה כזו מונעת הצפות. לפעמים יש מקומות שבהם יש בור ספיגה שמנקז את כל המים והפסולת במצבים של הצפה אבל, יש מקרים שגם בור הספיגה לא מספיק ואז מתקינים משאבה טבלה לביוב. ברגע שמפלס המים בתוך בור הספיגה עובר גובה מסוים, המים נשאבים אל המשאבה ועוברים אל הביוב המרכזי.  נהוג להתקין משאבות טבלות גם במרתפים ומקומות נמוכים, בעיקר כאלה הסובלים מהצפות חוזרות של מי גשמים או תכנון לקוי או נזילות חוזרות.

בעוד באזורים פרטיים כמו דירות למשל, התקנה של משאבה טבולה לביוב היא בגדר המלצה בלבד, במפעלי תעשייה זו חובה על פי החוק. גם בבתים או בתי מלון המתקינים בריכת שחיה, חובה להתקין את המשאבה במטרה שהמים יישאבו ויועברו למערכת הטיהור של המים.

איך בוחרים משאבה טבולה?

הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא גודל המשאבה. יש להתאים את המקום בין אם זה הבריכה ובין אם האזור שסובל מהצפות לגודל המשאבה. בנוסף, יש לשים לב לפני שבוחרים משאבה מה המטרות שלה. כלומר האם היא מיועדת לצורכי שאיבת מים לטיהור כמו בבריכות שחיה או המטרה שלה למנוע הצפות.

המחירים למשאבה משתנים ותלויים בסוג המשאבה ובגודל שלה. רוב המשאבות מסוגלות לשאוב בין 120-150 ליטרים של מים בדקה.

מחפשים חברת מקצועית לביצוע התקנה של משאבה טבולה לביוב? דרך המרכז לביוביות ושאיבות ניתן לבצע את התהליך בצורה מקצועית ויעילה.

בנוסף, אנו מעניקים לקהל לקוחותינו עוד קשת רחבה של פעולות כמו שאיבת ביוב ופתיחה של כל סוגי הסתימות, שטיפה ופתיחה של קווי ביוב, טיפול בכל סוגי ההצפות באמצעות כלים וטכנולוגיות מתקדמים, פתיחה של סתימות באמצעות לחץ גובה ושירות מכירה והתקנה של משאבות. אנחנו מספקים שירות בזמינות מהירה ומיידית, זמינים 24 שעות ביממה ומעניקים אחריות מלאה לכל עבודה. למידע נוסף ופרטים צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום