הדברת מזיקים לפני כניסה לדירה חדשה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עוברים דירה? מזל טוב, אך אל תשכחו את אחד הדברים החשובים ביותר לביצוע בטרם מעבר הדירה – הדברת מזיקים לפני כניסה לדירה חדשה. הדברה שכזו עשויה להקדים תרופה למכה ואף לחסוך לכם הרבה כאב ראש (ומזיקים) בעתיד. ישנן מספר סיבות בעקבותיהן כדאי להדביר את הדירה עוד בטרם הכניסה לדירה ולא לחכות להופעת מזיקים חדשים כאשר אתם כבר נמצאים בבית.

 

הדברה נגד מזיקים

הדברת מזיקים בבית היא פעולה נפוצה אשר מבצעים כאשר ישנם מזיקים בשטח או כחלק מתחזוקה שוטפת של הבית. מומלץ להדביר את הבית אחת לשנה, וכמובן כאשר מופיעים מזיקים בבית. עם זאת, כדאי לדעת שעדיף לבצע הדברה גם בטרם הכניסה לדירה החדשה.

הדברת הדירה ממזיקים מונעת ו/או מטפלת במזיקים רבים כגון נמלים, טרמיטים, פשפשים, תיקנים, נחשים, עכברים וכדומה. מזיקים אלה מגיעים אל הדירה שלנו ללא הזמנה ובונים לעצמם בית משלהם, ממש בתוך הדירה שלנו. כאשר זה כבר קורה, קשה יותר להדביר את הבית ויש לפנות את הדירה על מנת לבצע את ההדברה.

 

לכן, מומלץ לבצע הדברת מזיקים לפני כניסה לדירה חדשה, ובעיקר מהסיבות הבאות:

  1. הבית ריק: קל יותר להגיע למקומות נסתרים, ואין צורך בהזזת רהיטים. כך, ההדברה יעילה ויסודית מאוד.
  2. ניטור קל ומהיר: כאשר אין רהיטים בבית, אנשי המקצוע של חברת הדברה מקצועית יכולים לבצע פעולות ניטור יעילות יותר ברחבי הבית, ולברר האם יש מזיקים או פוטנציאל למזיקים עתידיים בבית. בהתאם לכך, ידעו אנשי המקצוע להתאים עבורכם את ההדברה הנכונה, ולבצע הדברה יסודית במיקומים המועדים לפורענות.
  3. אין כל הפרעה לבני הבית: דיירי הבית לא צריכים לצאת מהבית לצורך ההדברה, שכן הם אינם גרים שם עדיין. לכן, אין כל הפרעה והמדביר יכול להיכנס לדירה ולבצע הדברה בחומרים חזקים ויעילים, ללא חשש משאיפת החומר בידי דיירי הבית.

מחפשים חברת הדברה מומלצת לטיפול בבעיית המזיקים בבית או בבניין? פסט מאסטר תשמח לסייע.

 

סוגי מזיקים נפוצים בדירות חדשות

למעשה, לצערנו כל המזיקים יכולים להופיע בדירות חדשות, אפילו בכאלה שזה עתה סיימו את בנייתן. עם זאת, ישנם מזיקים שנמצא בשכיחות גבוהה יותר בבתים חדשים. למשל:

  1. טרמיטים: טרמיטים לעיתים מגיעים יחד עם החול שהביאה חברת הבניה לצורך בניית הבית והנחת יסודותיו. ישנם מצבים בהם החול לא מטוהר לחלוטין או שחדרו אליו טרמיטים במקום אחסונו. כך, עשויים הטרמיטים להגיע ב"מונית ספיישל" היישר אל הבית החדש שלכם.
  2. מקקים: מקקים אוהבים מקומות לחים וחשוכים כגון ביובים. ברגע שהבית החדש מחובר למערכת הביוב הקיימת, המקקים מתחילים לעשות את מסעם אל הבית שלכם. .
  3. נמלים: נמלים עשויות להגיע בשלבי הבניה כתוצאה מהשארת פסולת רטובה באתר הבניה או לכלוך, והן שם כדי להישאר.
  4. עכברים: בדקו האם העצים החדשים ששתלתם או שנמצאים בסביבת הבית לא נוגעים בגג, מה שעשוי לאפשר למזיקים רבים לטפס ישירות אל תוך ביתכם, גם אם הוא חדש מהניילון.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום