החלקת בטון לבית ולגינה – פתרון מבריק לרצפה!

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בטון הוא חומר פשוט, עמיד וחזק שמקנה יציבות לבניין בו הוא נוצק, אך רבים לא אוהבים את המראה הזול שהוא מציג, את ההופעה המגושמת והקרירה שהיא משדר. מלבד זאת, יש לא מעט חסרונות בלהשאיר את הבטון כמו שהוא, מבחינות שונות. לכן, רבים בוחרים לבצע בטון מוחלק לבית, לאולמות ולכל מקום בו יש רצפת בטון. יש בזה המון יתרונות שהופכים את הבטון לבחירה החכמה לכל בניין!

 

כשחוזק ויציבות פוגשים יופי ואלגנטיות

יש לא מעט יתרונות למלאכת ליטוש רצפות בטון, וזה נכון מאוד הן לבתים פרטיים, גינות ורצפות באזורי תעשייה כמו מפעלים ומחסנים לוגיסטיים וכדומה. כידוע, רצפה של חלל תעשייתי צוברת ואוגרת בלאי רב. בין אם זו תוצאה רבת שנים של תעבורה רגלית, שינוע של ציוד רב, תנועת כלי רכב ועוד. כדי למנוע ולהפחית כמה שאפשר את הנזק הנגרם לרצפה, רצוי מאוד ללכת על בטון מוחלק לגינה, לבית, לאולמות ציבוריים ולמרחבים תעשייתיים!

 

כל היתרונות של ליטוש רצפות בטון

אחד היתרונות הבולטים של בטון מוחלק לבית או לתעשייה זה כמובן התחזוקה שלה. היא קלה מאוד לניקוי והברקה, בניגוד לרצפות אחרות כמו אבן או בטון לא מלוטש. בטון מוחלק לבית הינו אופטימלי לכל מי שרוצה לבצע שטיפה מהירה לחללים גדולים, ובקלות להסיר כל כתם, לכלוך ואבק שמצטבר מהמשטחים הנרחבים.

ציפוי בטון מוחלק לגינה יכול לעבור שיוף וציפוי מחדש בכדי לשמור על הברק והיופי האלגנטיים. ניקוי והברקה באופן תדיר ישאירו את הרצפה של הגינה שלכם מלוטשת ומרהיבה למשך שנים. חשוב לזכור כי רצפות שנמצאות בגינה עלולות להיפגם בשל תנאי מזג האוויר והבלאי עם השנים, ולכן בטון מוחלק לגינה הוא פתרון מעולה למניעת שריטות, פגמים ונזקים לאורך זמן.

 

משתלם לאורך זמן

ייתכן ותמצאו את מלאכת החלקת בטון לבית, לגינה או לאולם העסקי שבבעלותכם זולה הרבה בהשוואה לריצוף אחר. כיוון שרצפה שעברה החלקת בטון לא רק חלקה ומבריקה יותר אלא אף חזקה ועמידה יותר למשך שנים, הרי שפחות תצטרכו לדאוג בנוגה לפגמים ונזקים שעלולים להתרחש עם השנים. בהשוואה למרצפות אחרות שעלולות להינזק ולהכריח אתכם להחליף ולשלם לא מעט כסף על תיקונים, הרי שרצפות בטון מוחלק שומרות על חוזקן ומראן הטבעי למשך שנים.

 

שומרים על ניקיון וסטריליות

בתהליך יצירת בטון מוחלק לגינה או לבית דוחסים את השכבות העליונות על מנת למלא את הנקבים הזעירים, מה שמונע את ההיתכנות של חלחול נוזלים ויצירה של רטיבות אפשרית ברצפה או בקירות. דבר זה מונע ממזהמים שונים להצטבר לכם בבית או באולם התעשייה ולגרום לנזקים תברואתיים קשים. זאת מתחבר לעובדה שפשוט קל לנקות ולהבריק מחדש את הרצפה באמצעות טאטוא ושטיפה קלה – קל מאוד לנקות את הרצפה ולשמור עליה אסתטית ומבריקה!

 

פיזור נכון יותר של חום

חוששים מתכונות הקור של הבטון? בכל מה שקשור אל בטון מוחלק לבית, אין לכם ממה לחשוש. התכונה המיוחדת של הבטון שעבר החלקה לאגור אנרגיית שמש טבעית ואז לפלוט אותה חזרה בצורה של חום בצורה יעילה, תועיל לכם מאוד להשארת הבית ממוזג ונעים. זה גם משתלב נהדר למי שיש חימום תת רצפתי.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום