חשמלאי בודק – לבדיקת תקינות החשמל בבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם חשבתם שבדיקת תקינות של מערכות חשמל כוללת בעיקר הפעלה וכיבוי של מתגים, הרי שבמציאות זה ממש לא ככה. בבואכם להיכנס לדירתכם החדשה והמיוחלת, אתם תצטרכו בדיקת חשמל על ידי חשמלאי בודק ומוסמך. בואו נבין מדוע.

בדיקת תקינות החשמל בבית כוללת הרבה יותר מאשר הפעלה וכיבוי של מתגים, לכולנו זה ברור ואלו לא חדשות מסעירות. יחד עם זאת, חשוב גם לזכור כי בדיקת חשמל חייבת להתבצע על ידי החשמלאי הבודק המוסמך לכך. בכל מקרה שבו אתם שוקלים לבצע בדיקת תקינות חשמל בכוחות עצמכם, יש לדחות את הרעיון על הסף. כבר עכשיו אנחנו מדגישים – לעולם אל תסכנו את חייכם בכדי לחסוך כמה שקלים על קריאה של בודק חשמל, או איש מקצוע מסוג אחר.

אל תסכנו את עצמכם בבדיקת תקינות חשמל בבית

אם יש צורך לוודא תקינות חשמל בבית, אתם חייבים לזכור שהבדיקות האלו נעשות תחת תקני ונהלי בטיחות, ככה שהחשמלאי לא מסכן את עצמו. ומעבר לכך, החשמלאי הבודק גם רכש את הניסיון והידע הנדרשים בעבור תפעול ובדיקת מערכות חשמל.

אם כך, בואו נבין לרגע – לשם מה בכלל נזדקק לשירות הזה של חשמלאי בודק? ישנן סיטואציות שונות ותרחישים מגוונים אשר יצריכו ממכם את הסיוע המקצועי של חשמלאי בודק. קרה לכם פעם שמכשירים חשמליים נטו לגרום לקצרים בחשמל?

מקרים אשר יחייבו בדיקת חשמלאי בודק

בעוד שבחלק מהמקרים מקור הבעיה הזאת יכול להיות טמון במכשירי החשמל עצמם, במקרים אחרים זה הפוך. אנו מדברים על אותם מקרים אשר כוללים תשתיות חשמל שאינן תקינות. במקרים אלו, בדרך כלל יהיה צורך לבצע תיקונים בתשתיות החשמל במבנה בכדי לגרום לכך שהפסקות החשמל וקצרי החשמל ייפסקו.

כמובן, כמו בכל תחום אחר, גם בתחום של עבודות חשמל ישנם סוגים שונים של אנשי מקצוע. בעוד שחלק מהחשמלאים מוסמכים לבדוק תשתיות חשמל מסוג אחד, חשמלאים אחרים יהיו מוסמכים לבדוק תשתיות חשמל מסוגים מתקדמים ואחרים. וזה מביא אותנו לנקודה הבאה שחשוב להדגיש אותה – נושא חוזה העבודה שלכם אל מול החשמלאי הבודק שלכם.

תבדקו הסמכות חשמלאי בודק והימנעו מסיבוכים עם החוק

אם אתם צריכים את השירות של חשמלאי בודק, אתם חייבים לבדוק הסמכות של אותו איש מקצוע שאתם מזמינים לביתכם. חשוב לזכור את הפרט הבא: על פי החוק, ברגע שאתם חותמים על חוזה עבודה עם חשמלאי, אתם נושאים באחריות מסוימת. אם חלילה יקרה אסון כזה או אחר לא עלינו, החוק יוודא שבדקתם הסמכות של אותו איש מקצוע, קרי חשמלאי.

אם יתגלה כי לא ווידאתם את הפרטים האלו, זכרו כי אתם עשויים להיות צפויים לעונשים המוגדרים בחוק. אל תסכנו לא את חייכם ולא את חיי אף אחד אחר, שום דבר לא שווה את הסיכון הזה. בהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום