טיפים מנצחים לעיצוב מטבחים קטנים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עיצוב מטבח קטן דורש תכנון חכם כדי למקסם את יעילות החלל מבלי לפגוע בפונקציונליות או בסגנון. הנה כמה טיפים אשר בכוחם לעזור לכם להפיק את המקסימום  בהליך של עיצוב מטבח קטן:

דגש על פתרונות אחסון


יש לנצל שטח אנכי עם ארונות גבוהים או מדפים פתוחים לאחסון פריטים ולשמור על משטחים נקיים מבלגן. חשוב לשקול מגירות עמוקות, מתלים נשלפים או מארגנים בתוך ארונות לאחסון יעיל של סירים, מחבתות וכלים.

בחירה ברהיטים ומכשירי חשמל רב תכליתיים


יש לבחור רהיטים או מכשירי חשמל רב תכליתיים, כגון שולחן אוכל הניתן להרחבה, אי מטבח עם אפשרויות אחסון מגוונים, או מכשירים המשרתים מספר מטרות.

צבעים בהירים ותאורה


כדאי ומומלץ להשתמש בצבעים בהירים לקירות, ארונות ומשטחים כדי ליצור אשליה של מרחב ולהחזיר אור טבעי. שלבו תאורה נאותה, כולל אורות מתחת לארון, אורות תלויים או תאורה שקועה כדי להאיר את החלל ולהעלים צללים.

מדפים פתוחים או ארונות זכוכית


מדפים פתוחים או ארונות זכוכית יכולים ליצור תחושת פתיחות ולהרחיב את החלל ויזואלית על ידי מתן אפשרות לעין לנוע בין המדפים.

העדפה של מכשירי חשמל קומפקטיים


בשביל לנצל בצורה אופטימאלית את השטח של מטבח קטן, ההמלצה היא גם להקפיד ולבחור מכשירי חשמל בקנה מידה קטן יותר המיועדים לחללים קומפקטיים. חפשו מקררים דקים בעלי עומק נגדי או מדיחי כלים קומפקטיים כדי לחסוך במקום.

עיצוב מינימליסטי


נסו לאמץ גישה עיצובית מינימליסטית על ידי ניקוי משטחים והימנעות מפריטים מיותרים שיכולים לגרום לחלל להרגיש צפוף. את הגישה יש להוציא אל הפועל בבחירת כל אלמנט אשר אמור להוות חלק מהמטבח, בחירת שיש למטבח, בחירת ריצוף ובחירת כל אלמנט עיצובי אחר אשר אמור להוות חלק מהחלל.

משטחים מחזירי אור


משטחים רפלקטיביים כמו זכוכית, אריחים מבריקים או כיסויי מראה אחוריים יכולים להקפיץ אור ברחבי החדר וליצור אשליה של מרחב – מה שיכול ליצור תחושה שהמטבח הקטן הינו גדול ממה שהוא בפועל.

בחירה של ריהוט קומפקטי ו/או מתקפל


כדאי לשקול שולחנות או כיסאות מתקפלים שניתן להחביא כאשר אינם בשימוש, המציעים גמישות במטבח קטן ומותאמים במיוחד בעבורו.

דאגו לנצל גם את שטח הקיר


מומלץ להתקין ווים, פסים מגנטיים או מתלים על הקירות לתליית כלים, סירים ומחבתות, תוך פינוי של מקום בארון או במגירה.

פריסה חכמה והקפדה על זרימת תנועה


מומלץ לתכנן פריסה המאפשרת זרימת תנועה חלקה. משולש מטבח מחושב היטב (כיור, כיריים, מקרר) יכול לשפר את הפונקציונליות גם בחלל קטן.

שאפו להשתמש בטריקים חזותיים

 

צור אשליה של עומק עם נקודת מוקד או קיר מאפיין. דפוסים או אריחים הנמשכים מהרצפה לתקרה יכולים למשוך את העין כלפי מעלה.

בחירת כיורים וברזים קומפקטיים


כדאי לבדוק את האפשרות של התקנת כיורים קטנים יותר וברזים חוסכי מקום שאינם מתפשרים על הפונקציונליות אך חוסכים מקום יקר במשטח המטבח – מה שמאפשר לנצל אותו בצורה יעילה ונבונה יותר.

ריהוט נייד למטבח


עד כמה שמתאפשר, ההמלצה היא להעדיף בחירה באיי מטבח ניידים או עגלות מתגלגלות שניתן להזיז מסביב לפי הצורך ולספק שטח דלפק או אחסון נוסף – מה שיאפשר לנצל את השטח בצורה טובה יותר.

על ידי יישום אסטרטגיות עיצוב אלו, מטבח קטן יכול להפוך ליעיל יותר, מושך ויזואלי ופונקציונלי וזאת, מבלי להרגיש צפוף או חוסר סגנון. התאמת העיצוב כך שיתאים לצרכים שלך והפקת המרב מהשטח הפנוי היא המפתח לעיצוב מטבח קטן ומוצלח.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום