כיצד מתבצעת בדיקת בית לפני קניה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הבית שלנו צריך להיות המקום המוגן ביותר מבחינתנו. הוא צריך להכיל אותנו בשמחה, להיות שימושי וחשוב שיהיה במצב תקין. קניית בית היא לא עניין של מה בכך. אנו חוסכים במשך שנים רבות כדי להגיע לבית שתמיד חלמנו עליו ומשקיעים זמן רב ומאמצים באיתור הנכס הנכון לנו. כל ההשקעה צריכה לכוון אותנו לחיים טובים יותר.

בדיקת בית לפני קניה מגלה לנו האם הנכס שמצא חן בעניינו עונה על הדרישות האמיתיות שלנו או לא. היא מגלה לנו כל מה שאפשר ואי אפשר לראות. הבדיקה מתבצעת על ידי חברה חיצונית המתמחה בתחום והיא משתמשת באמצעים מגוונים כדי לגלות לנו כל דבר חשוב.

מה נגלה לאחר בדיקת בית לפני קניה?

החברה תפיק עבורנו דו"ח ולמעשה תגלה לנו כל מה שחשוב לדעת על הבית. בין היתר היא תבחן האם ישנם ליקויי בניה ואי התאמות בין התוכניות לבין המציאות. אם ישנן חריגות בניה, אנחנו חייבים לדעת עליהן והדבר יכול להשפיע על ההחלטות שלנו ועל המחיר של הבית.

במהלך הבדיקה החברה תבחן גם את תקינות המערכות. לא פעם באמצעים מתקדמים אשר מאפשרים לאתר נזילות גם בתוך הקירות. אנחנו מקווים שהיא לא תמצא בעיות ושהמערכות עובדות כמו שצריך, אבל אם לא זה המצב, אנחנו חייבים לדעת מהן הבעיות בבית ולטפל בהן בהתאם.

כיצד מתבצעת הבדיקה?

הבדיקה מתבצעת במספר שלבים ובאמצעים שונים. בשלב הראשון אפשר לראות את הבית כפי שהוא. לבחון את המצב של הקירות ולבדוק האם המבנה תואם את התוכניות. בשלב זה נרצה לדעת האם בוצעו ליקויי בניה. האם ישנן בעיות שיכולות להשפיע בעתיד על המכירה של הנכס והאם עלולות להיות בעיות מול הרשות המקומית. חשוב לדעת כי לא תמיד הבעלים של הבית יודעים על הליקויים הללו ובדיוק לשם כך מתבצעת הבדיקה.

בשלב השני אפשר להיכנס לעומק הקורה. כל זאת בלי לשבור את הקירות אלא תוך שימוש באמצעים מתקדמים שמאפשרים לחברה לגלות מה המצב של המערכות השונות. תוך שימוש במצלמות אינפרה אדום או שימוש בגז, החברה תאתר ליקויים, נזילות ובעיות שונות. מבחינתנו מדובר במידע חשוב מאד ואם ישנה בעיה בבית נרצה לדעת עליה לפני הקניה.

התנהלות במקרה של בעיה

במידה והחברה גילתה שישנה בעיה במבנה, אנחנו יכולים להחליט כיצד נכון לנו להתנהל. אנחנו יכולים לחזור בנו ולהחליט שלא לבצע את העסקה. אם אנחנו מגלים שהכשלים במבנה גדולים ויקרים, זו יכולה להיות סיבה טובה מספיק כדי להפסיק את התהליך. אמנם זה לא מה שנרצה לגלות, אך בוודאי שלא נרצה להיכנס לבית שיש בו בעיות (ובעיות אלו יתחילו לצוץ בתוך חודשים עד שנים ספורות).

אפשרות שנייה אשר עומדת לרשותנו היא לצאת למשא ומתן מחודש. ברגע שאנחנו יודעים על ליקויים אנחנו יכולים לחזור להתמקח על המחיר וזאת כיוון שעכשיו יש לנו יותר מידע על הבית ועל המצב שלו. מבחינת הבעלים, הוא לא יכול להתעלם מהליקויים, אך כמובן שאפשר יהיה להעריך את השווי של הבית בדרכים שונות. אם המחיר החדש מוצא חן בעניינו, נמשיך את תהליך המכירה והאחריות על הליקויים ותיקונם תהיה שלנו.

לבצע את הבדיקה לפני כל קניה

אנחנו יכולים להבין מהכתוב כי הבדיקה המקדימה יכולה לחסוך לנו עוגמת נפש. חברת הדר בדק תעמוד לרשותנו, תבצע בדיקה יסודית ותפיק עבורנו דו"ח מדויק שיאפשר לנו לעשות את העסקה הנכונה לנו תוך התבססות על מידע אמין ומשמעותי.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום