כך תהפוך את הגג של העסק להכנסה פסיבית חודשית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

במשך הזמן, באופן טבעי, אנחנו מחפשים דרכים כיצד לייצר הכנסות. מעבר להכנסה רגילה, קבועה, שאנחנו יוצרים דרך תחום העיסוק שלנו, הרי שאנחנו מחפשים דרכים נוספות לייצר הכנסה בין אם זה בשביל להגדיל את סכום הכסף שעומד לרשותנו ובין אם זה בשביל לייצר לעצמנו ולילדינו ביטחון כלכלי ארוך טווח.

אנחנו נעדיף כמובן אפשרות לייצר הכנסה פאסיבית, כלומר, כזו שלא מחייבת אותנו לעבוד, על פני הכנסה שמחייבת אותו לייצר פעולה מסוימת. למשל, אם יש לנו אפשרות אז נרכוש דירה ונשכיר אותה על מנת לייצר הכנסה נוספת באמצעות שכר דירה. כך אפשר לעשות גם במקרים אחרים, דוגמא השכרת נכס לעסקים, השכרת מונית או בדרכים אחרות.

אחת האופציות הפופולאריות היום לצורך יצירת הכנסה פאסיבית היא באמצעות מערכת סולארית מסחרית. מדובר על מערכת סולארית המוקמת על גג הבניין, מפיקה חשמל באמצעות השמש. העולם הולך היום יותר לכיוון זה, מתוך הבנה שכך אפשר לנצל משאבים טבעיים בצורה אפקטיבית ונקייה, מבלי לזהם את הסביבה. זה הרבה יותר חסכוני והרבה יותר חכם.

לפני שנסביר איך אנחנו יכולים לייצר הכנסה באמצעות מערכת סולארית מסחרית, חשוב לציין, שהתהליך עצמו דורש קבלת אישורים מתאימים בשביל שיהיה ניתן להתקין את המערכת בצורה חוקית, וכמובן שהוא חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך. אנשי מקצוע שיודעים כיצד להקים מערכות סולאריות בצורה נכונה ואמינה.

 

איך אנחנו יכולים לייצר הכנסה באמצעות מערכת סולארית?

השיטה היא מאוד פשוטה. אנחנו יכולים להשכיר את הגג שלנו לצורך הקמה של מערכת סולארית מסחרית עבור גורמים שונים המעוניינים בכך. למשל, אם הגג עומד לרשותנו, קרי שייך לנו, וגורמים מסחריים בסביבה מעוניינים לעבוד עם מערכת סולארית אזי שאנחנו יכולים להשכיר עבורם את הגג. הם יתקינו את המערכת וישתמשו בה, וישלמו לנו דמי שכירות קבועים על השימוש בגג.

חשוב לציין כמה נקודות בהקשר זה. מדובר בשכירות בצורה שונה מאשר שכירות רגילה של נכס. בדרך כלל מדובר על שכירות לטווח ארוך יותר. אם שכירות רגילה מתחדשת כל שנה, אזי שכאן השכירות היא למשך מספר שנים. שכן הגורם ששוכר מאיתנו את הגג, בונה עליו מערכת שלמה ולכן זו השקעה הרבה יותר משמעותית מבחינתו.

נקודה נוספת שצריך לזכור היא, זה לא משנה מה טיב המערכת וכמובן מה תנאי מזג האוויר. אנחנו משכירים את הגג. הצד השוכר צריך לוודא שהוא מתקין מערכת מספיק חזקה ואיכותית שתשרת אותו מחד ומאידך לא תגרום נזק לגג. מעבר לכך, אנחנו לא אחראים לשום דבר.

 

איך זה יכול לשרת אותנו?

כאמור, אנחנו יכולים להשכיר את הגג וליהנות מהכנסה חודשית קבועה. אפשר גם לקבוע שהסכום ישולם פעם אחת בשנה. חשוב לוודא שיש לחברה את כל האישורים הנדרשים, וכן יש לשלב את המערכת בביטוח המבנה, אם חס וחלילה נגרם נזק, אנחנו נהיה מבוטחים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום