כמה עולה ריהוט לבית חדש?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כניסה לבית חדש זה אירוע מכונן, במיוחד כאשר הבית הוא שלכם. כניסה לבית חדש מביאה עמה גם חידוש רהיטים והרבה הוצאות. אז כמה בעצם עולה ריהוט של בית חדש? במאמר הבא נענה על השאלה הזו.

 

ריהוט מעץ מלא

אחד הדברים שאנו רואים בבתים רבים הוא ריהוט מעץ. העץ הוא חומר גלם טבעי וצבעו חם ולכן הוא מאוד מתאים גם עם צבעים קרים וגם עם צבעים חמים. פעמים רבות מכניסים עץ למשוואת העיצוב כדי ליצור מראה יותר חמים של המקום. ריהוט מעץ מלא הוא ריהוט יקר, אך ניתן לעשות סקר שוק בחנויות כמו קאזה כדי לרכוש רהיטי עץ באיכות גבוהה מאוד לצד עלות פחות יקרה.

ניתן למצוא מגוון רחב של מבצעים שנמוכים בכעשרים עד שלושים אחוזים מהעלויות של חנויות אחרות וכך אתם רוכשים לעצמכם ריהוט יפה במחירים משתלמים.

 

ריהוט מברזל

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר שימוש בברזל ברהיטים ובמיוחד בשולחנות סלון וקונסולות. הברזל מכניס קרירות לבתים שבהם כל העיצוב הוא מאוד חם. למראה הברזל אלגנטיות מודרנית מצד אחד, אך הוא יכול להיות נהדר גם כאשר העיצוב הוא כפרי. עלות של ברזל היא גבוהה ביחס לחומרי גלם אחרים, אך בשילוב עם עץ, ניתן להגיע למחירים סבירים עבור ריהוט יוקרתי.

 

כמה יעלה לכם לעצב את חדרי הבית?

כשמעצבים חדרים בבית למעשה מעצבים אותם כדי לקבל נראות יפה ויחד עם זאת ליצור פונקציונאליות לחדר ומספיק מקומות אחסון. לפני שאתם ניגשים לרכישת ריהוט, חשוב לבדוק מהי מטרת החדר כדי שתרכשו כמה שיותר רהיטים שמותאמים לחדר ולא תבזבזו עלויות לא סבירות.

אם ניקח לדוגמא חדרי משחקים, המטרה של החדר היא ליצור מקום משחק נעים ונוח עבור הילדים. יש לרכוש ספרייה הכוללת מדפים או תיבות ובה לאחסן את קופסאות המשחקים, מומלץ לרכוש אזור ישיבה נוח הכולל שולחן ושטיח שאפשר לשבת עליו.

עלות של חדרי משחקים מעוצבים נעה בטווח של 2000 שקלים – 10,000 שקלים. אם תהיו ממוקדי מטרה, תוכלו לרכוש רהיטים איכותיים בטווח הנמוך. אם תהיו פחות ממוקדים, תרכשו ביוקר רהיטים שלא בהכרח יהיו מותאמים למטרת החדר והפונקציונאליות שלו.

 

כמה יעלה לכם לעצב את סלון הבית?

הסלון הוא החלל המשותף העיקרי בבתים והוא גם המקום הראשון שבדרך כלל רואים כשנכנסים לתוך בית. בעיצוב של סלון הבית אנו מעוניינים לייצר נוחות בשילוב עם עיצוב מנצח. חשוב לבחור ספה נוחה המותאמת בגודל שלה וגם בצבע, מדף מינימליסטי לאזור הטלוויזיה, שטיח גדול ומרשים, שולחן סלון מעוצב ווילונות אם הם מתאימים לעיצוב הכללי. רכישת הספה של הסלון היא בדרך כלל העלות היקרה ביותר שנעשה והיא נעה בין 2500 שקלים ל-30,000 שקלים. המחיר תלוי באיכות הסלון וגם בחברה שממנה תרכשו. חברות יוקרתיות ימכרו בעלויות גבוהות יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום