כשאף אחד לא רוצה לקחת אחריות: ניהול ועד הבית באופן חיצוני

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

להיות ועד בית זה אף פעם לא פשוט; זו עבודה שניה שתופסת את מקומה של המנוחה כשאנו חוזרים מהעבודה הרגילה שלנו, שבתוכה היבטים רבים. אם בבניין ישנו אדם או כמה אנשים שמוכנים לקחת על עצמם את המשימה, הכל טוב ויפה. אבל מה קורה כשועד הבית מחליט לפרוש? מי יעשה סדר וישמור על הניקיון? ניהול ועד הבית באופן חיצוני על ידי חברת ניהול מקצועית, הוא פתרון שרבים פונים אליו ודי בצדק. רק תחשבו על האפשרות להוריד את העול מעל הדיירים שלקחו על עצמם את התפקיד, ועל העובדה שכעת, אנשי מקצוע שעוסקים אך ורק בנושא האחזקה והניהול, יעשו זאת במקומם.

 

אז למה בעצם צריך ניהול ועד הבית באופן חיצוני?

כל אדם שמתגורר בבניין קומות מכיר ההתנהלות המרגיזה כשלוקחים חלק פעיל בצוות ניהול ועד הבית בבניין. בהתאם לכך רוב הדיירים כלל לא מעוניינים להיות חלק מנציגות הדיירים, ועל תפקיד יושב הראש בכלל אין על מה לדבר. אם כבר כן ישנם כמה דיירים שמסכימים לקחת על עצמם את התפקיד, הם מוצאים עצמם מתקשים להתמודד עם משימות בירוקרטיות כגון גביה, יצירת קשר עם חברה מקצועית מספיק שתגיע כדי לטפל ולתקן תקלות במבנה, ועוד.

 

הפתרון כאמור הוא חברה חיצונית לניהול בתים, בעלת ידע רב וניסיון של שנים בניהול מגוון רחב של מבנים. חברה זו תיצור מעטפת תחזוקתית שוטפת כולל גינון, תיקון תקלות, בירוקרטיה ועוד, כשהשיטה מתאימה בעיקר לבניינים בהם ועד הבית מתקשה לבצע את משימותיו השונות:

 

       •          גבייה – נציג חברת הניהול ידאג לכל נושא הגבייה מכלל הדיירים במבנה, כולל אלו שמתגוררים בדירות שכורות ואלו שמסרבים לבצע את התשלום בזמן.

       •          שקיפות – לצד הגבייה, חברת הניהול תנפיק דוחות מפורטים לדיירי הבניין אודות ההכנסות מתשלומי הוועד ועל ההוצאות בכל רבעון או שנה בהתאם לדרישות הדיירים.

       •          ניקיון – חדרי המדרגות, חדרי האשפה, רחבת החניה, שביל הגישה, המעליות והמסדרונות; כל אלו דורשים ניקוי וטיפול בזמנים שנקבעו מראש. כדאי לשים לב כמובן שבהתאם לאופי המבנה ייקבע הלו"ז. למשל, בבניין ובו 3 קומות וחדר מדרגות בלבד, כנראה לא יהיה צורך בניקיון מעליות למשל.

       •          תחזוקה ובטיחותניהול ועד הבית דורש בין היתר גם ביקורת שוטפת על נושא התחזוקה בבניין; תקינות המעליות, האינסטלציה, הגנרטורים, המשאבות, מערכות החשמל והביוב וכן ביצוע ריסוס עונתי.

 

טיפול מקצועי וזמן תגובה מהיר

 כעת אתם מבינים את היתרונות הנפלאים של פניה אל חברת ניהול ועד הבית וכל מה שנשאר זה רק למצוא את הגורם המקצועי, האמין והאיכותי ביותר שתוכלו למצוא. בזכות עבודתם המקצועית, אתם ושאר הדיירים תוכלו ללכת לישון בלילה בידיעה שכל הנושאים החשובים במבנה נמצאים תחת השגחה מוקפדת, ושלכל בעיה שעלולה לצוץ, יש פתרון מהיר ומקצועי!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום