מדוע מומלץ לבצע התקנת בר מים בבית חדש רק אחרי בדק בית?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

כמעט בכל בית ניתן למצוא כיום בר מים מתקדם, כזה שמאפשר בלחיצת כפתור לשתות מים טריים. יתרה מכך, בחלק מהבתים ניתן למצוא ברי מים מאוד מתקדמים כאלה שעושים פעולות שונות שעד לא מזמן היו נראות דמיוניות. על פניו נדמה כי התקנת מיני בר מים או בר מים רגיל היא התקנה פשוטה, אך בפועל מדובר על התקנה שמצריכה קצת יותר תשומת לב.

לכן לפני שאתם מתקינים בר מים בבית חדש, מוטב כי תעשו זאת רק אחרי בדק בית על ידי מהנדס קונסטרוקטור. לא מעט אנשים לא מבצעים את הפעולה הזאת, ובסופו של יום הם נאלצים לשלם על כך ביוקר – אל תהיו גם אתם בנקודה הזאת.

 

באמצעות בדק בית ניתן יהיה לאתר נזילות

אחת מהסיבות המרכזיות שבגינן מוטב יהיה להתקין בר מים רק לאחר בדק בית היא שאותו מהנדס קונסטרוקטור שמבצע את הבדיקה יכול לאתר נזילות. נזילות הן האויב מספר אחת של ברי המים השונים, וברגע שיש נזילה שנמצאת בקרבת בר המים היא עלולה להפוך להיות חמורה יותר. השאיפה שלכם לכל אורך הדרך היא לשתות את המים בחופשיות, וברגע שיש נזילה זה עשוי להפוך את כל הפרוצדורה ליותר מסובכת.

 

ניתן יהיה לאתר את הנקודה האידיאלית להתקנה

אתם יכולים לחפש בר מים זול, אך בפועל כאשר אתם רוצים להתקין בר מים חדש – תרצו למצוא את המיקום הטוב ביותר. זוהי הסיבה שבגללה מוטב לבצע את ההתקנה רק לאחר בדק בית, כך תוכלו לקבל רשימה של אזורים שבהם ניתן יהיה להתקין את בר המים ללא חשש. כך תוכלו לבחור את האזור שבו בר המים יספק לכם וכל בני המשפחה את התמורה האידיאלית.

 

אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי ולא תוכלו לפעול

לא מעט אנשים שלא מבצעים בדק בית לפני שהם נכנסים לדירה חדשה, נוטים לחשוב כי אין להם שום סיבה לחשוש – אך בפועל הם לא באמת מכירים את המציאות. התקנת בר מים בבית חדש רק אחרי בדק בית תאפשר לכם לדעת כי אתם פועלים בזמן אמת. כך לא תצטרכו לפעול כאשר יהיה מאוחר מידיי, ואז לא תוכלו להביא את עצמכם לתוצאה שאליה אתם שואפים להגיע בסופו של יום.

 

תאפשרו לבר המים להחזיק מעמד זמן רב

כאשר אתם רוכשים מיני בר מים או בר מים רגיל, השאיפה שלכם באופן טבעי היא שהוא יחזיק מעמד זמן רב. לכן מהסיבה הזאת, מוטב כי תבצעו את כל הבדיקות המקדימות לפני שאתם מתקינים אותו. מספיקה נזילה או סתימה אחת קטנה, בכדי שבר המים ייהרס לחלוטין. זה הזמן למנוע מעצמכם להגיע למצב שבו תצטרכו להחליף בכל כמה חודשים את בר המים שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום