מדפים תעשייתיים עמידים וחזקים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

מדפים תעשייתיים יהוו פתרון הולם ביותר לסדר, ארגון ונראות המקום. הם מגיעים בגדלים וסוגים שנים ובעלי יכולת נשיאת משקלים כבדים מאד, בינוניים וכמובן גם קלים. המדפים יתאימו למטרות שונות ומחיריהם סבירים ביותר. מדפים תעשייתיים הם הפתרון המושלם לארגון המתחם הן מבחינת הנראות והן מבחינה פרקטית של ארגון ושינוע.

מי משתמש במדפים תעשייתיים?

  1. המדפים מתאימים למחסנים תעשייתיים שונים.
  2. לחנויות של ספרים.
  3. לבתי קפה, מסעדות, בארים וכדומה.
  4. לאחסון במקררים

המדפים יעילים במרבית המקומות הללו ומאפשרים ניהול שוטף ואפקטיבי של מלאים במקרים שונים. המדפים גם מתאימים לחדרי תצוגה או חנויות הרוצות להניח מוצרים על מדף איכותי חזק ועמיד. השימושים במדפים אלו שונים ומגוונים והם יעילים ביותר ועמידים לאורך זמן.

כיום ישנם שנוהגים לעשות שימוש נרחב במוצרים המיועדים לשימוש תעשייתי לצורכי דקורציה ועיצוב. ניתן לראות את המוצרים משולבים בכל מיני מקומות שאינם תעשייתיים של היחידה למדפים באופן מובהק אך נעשה שימוש עיצובי וחדשני במדפים תעשייתיים לתחומי העיצוב הפרטיים. מגמה זו הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות.

הארגונים התעשייתיים

הבינו לא מכבר שחתירה בלתי מתפשרת לסדר וארגון בחברות השונות הינה דבר חיוני ביותר ותורמת הן בחיסכון עצום בזמן, משאבים, כוח עבודה וכסף. כאשר מחסני החברה מסודרים באופן המקל את ההתמצאות והשינוע הדבר תורם לכל שרשרת העבודה. הדבר משפיע על האחסון ועד השירות של הלקוחות ויש לכך השפעה מכרעת על פני הארגון, התדמית והיכולת.

מחירי המדפים מגיעים לכמה אלפי שקלים כאשר מדובר במידוף מורכב וגדול. אך המחירים זולים בהרבה משהיו בעבר. הביקוש הגדול מהצרכנים למדפים תעשייתיים המאפשרים סדר, ארגון ונראות נקיה ואסתטית כמו גם הייצור המוגבר עם יכולת טכנולוגית גבוהה, הביאו לירידת המחירים במשק. זהו זמן נכון להתקין מערכת מידוף במחירים ממש נוחים.

יתרונות המדפים:

  • המדפים מסוגלים לשאת משקלים כבדים מאד וגם קלים
  • המדפים מודולריים וניתן על נקל להוסיף ולהחסיר מידוף בעת הצורך
  • המדפים מגיעים בצבעים שונים
  • המדפים מגיעים בעיצובים שונים כגון מדפי רשת, מדפים חלקים מדפים עם פסי אורך ועוד.
  • המדפים מסייעים בשמירה על סדר, ארגון, שינוע ונראות המקום.
  • המדפים יכולים לשמש גם לעיצוב עדכני וחדשני המשלב אלמנטים תעשייתיים בחללים שונים.

ישנה אפשרות להתאמה אישית של המידוף לפי המקום המיועד ולפי הצורך. כמו גם על פי מה מאחסנים ומה מטרת האחסון. המידוף ישאיר מקום פנוי לתנועה ושינוע ברחבי החלל הנבחר וייתן מענה פרקטי ביותר.

מומלץ לבצע הזמנה של מדפים תעשייתיים בהקדם בשל הביקוש הגדול הקיים במשק. להבטיח שהסוג והסגנון הרצוי נמצא במלאי ועל מנת לשמור על מחיר נוח וסביר. רצוי לעשות בדיקה שהחברה ממנה מזמינים אמינה, מקצועית ותעמוד בזמני ההספקה ולברר כמה זמן אורכת התקנה באם יש צורך בכך. להזמין ולהרוויח!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום