מתכננים לבצע עסקה בנדל"ן? גלו למה חשוב ליווי עו"ד המומחה במקרקעין

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עומדים לבצע עסקת נדל"ן כזו או אחרת ? זה הזמן לדעת הכול על חשיבותו של עורך דין מקרקעין שילווה אתכם לאורך כל הדרך

עסקאות נדל"ן הן הגדרה כוללת לכל סוגי העסקאות האפשרויות בתחום המקרקעין, וברוב המוחלט של המקרים, מדובר בעסקאות בהן מעורב כסף גדול. עסקאות נדל"ן  מתקיימות על ידי כל אחד ואחת מאיתנו במסגרת השכרה, רכישה או מכירה של דירות מגורים, וזאת לצד עסקאות נדל"ן מורכבות יותר בהן אנו עשויים להיות מעורבים במהלך החיים. הכסף הגדול המעורב בכל עסקת נדל"ן כזו או אחרת לצד ההיבטים המשפטיים הנלווים לכל עסקה באשר היא, מחייבת אתכם להסתייע בשירותיו של עורך דין מקרקעין המתמחה במתן שירותים משפטיים לגבי כל עסקת נדל"ן ומקרקעין כזו או אחרת.

 

מה חשוב לדעת על שירותיו של עו"ד מקרקעין?

שירותיו המשפטיים של עורך דין מקרקעין מתמקדים בכל ההיבטים המשפטיים הנלווים לכל עסקת נדל"ן כזו או אחרת בהתאם לאופיה והיקפה, וזאת לצד שירותים משפטיים נוספים שנועדו להגן על מלוא הזכויות המשפטיות שלכם והאינטרסים הכלכליים שלכם בעצם היותכם מעורבים בעסקת נדל"ן כזו או אחרת.

שירותים אלו מוצעים על ידי משרדי עריכת דין בעלי התמחות בתחום דיני המקרקעין שהוא למעשה תחום משפטי מסועף המבוסס על חוק המקרקעין המונהג בישראל מאז שנת 1969 וחוקים נוספים הקשורים לתחום המקרקעין, לרבות, חוק התכנון והבנייה (התשכ"ה 1965) וחוקים נוספים. כמו כן, משרדי עריכת דין בתחום המקרקעין הינם בעלי התמחות בתחום דיני החוזים וההסכמים

 

מתי תדרשו לשירותיו של עורך דין מקרקעין?

שירותיו המשפטיים של עורך דין מקרקעין נחוצים לכל אילו מביניכם המצויים בשלב כזה או אחר של עסקת נדל"ן, לרבות, אילו מביניכם המצויים בתהליכי רכישה או מכירה של דירה למגורים ואילו מביניכם המצויים בשלבי התעניינות או שלבים מתקדמים יותר של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית כגון: תמ"א 38 או פינוי בינוי.

כמו כן, שירותיו של עורך דין מקרקעין נחוצים לכל אילו מביניכם הנדרשים לייצוג משפטי בערכאות משפטיות שונות שעניינן תביעות מקרקעין, הן ברמה האישית (כגון פירוק שותפות או גירושין) והן ברמה המנהלית בהתמודדות מול רשויות לצורך העניין וכדומה.

 

עורך דין לרכישת דירה

אחת מעסקאות הנדל"ן הנפוצות ביותר היא קניית דירה מקבלן או מיד שניה. עסקה זו רלוונטית כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו במהלך החיים, ולנוכח חשיבותה והכסף הגדול המעורב בה, היא מחייבת אותנו לשכירת שירותיו של עו"ד מומחה לרכישת דירה, ואין זה משנה אם אנו רוכשים דירה ראשונה או שנייה למגורים או למטרות השקעה ו/או שהדירה נרכשת מקבלן, חברה יזמית או מאדם פרטי.

שירותיו המשפטיים של עורך דין לרכישת דירה נועדו להגן על מלוא האינטרסים האישיים והכלכליים שלכם לאורך כל שלבי העסקה, החל משלב המשא ומתן מול מוכר הנכס, דרך שלב ניסוח החוזה ומעמד החתימה ועד לשלב רישום הדירה על שמכם.

חשיבותו של עורך דין קניית דירה, נובעת על רקע הכסף הגדול המעורב בעסקה והחשיבות שבשמירה על האינטרסים האישיים והכלכליים שלכם. במידת הצורך, עורך הדין מקיים מספר בדיקות מקדימות שנועדו לבדוק את חוקיות העסקה ולוודא שלא קיים שום דופי באף שלב של העסקה.

אם גם אתם מתעניינים ברכישת דירה מקבלן או דירה יד שנייה, אנו ממליצים גם לכם לפנות לשירותיו של עורך דין מקרקעין כבר בשלבי המשא ומתן הראשונים מול מוכר הנכס, וזאת על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקיף בנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום