נדלן מסחרי – הזדמנויות השקעה סולידיות ורווחיות יותר מהשוק

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נדל"ן מסחרי הוא אחד מערוצי ההשקעה הסולידיים העשויים להניב למשקיע תשואה נאה לאורך שנים. אך לפני שמסתערים על שוק הנדל"ן מומלץ וחשוב לדעת איך להשקיע נכון בנדל"ן מסחרי. במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על השקעה בנד"ן מסחרי ומהם הטיפים שרק המומחים יודעים.

 

נדל"ן מסחרי בישראל

בישראל שוק הנדל"ן המסחרי הישראלי נהנה מביקוש רב לעומת היצע נמוך, מה שהופך הזדמנויות רבות לכדאיות במיוחד. תחת המונח 'נדל"ן מסחרי' נמצאים כל המבנים או המגרשים אשר אין להם ייעוד למגורים בין אם זה תעשייה, מסחר, משרדים, חנויות או מחסנים. גם בתי מלון, בתי הארחה, מסעדות ובתי קפה, תחנות דלק ועוד נחשבים לנדל"ן מסחרי ולעיתים נמכרים כשהם עדיין פעילים ואף רווחיים אך זקוקים ליד מנהלת. לרוב המוכרים והקונים יהיו אנשים אשר בעקבות משלח ידם זקוקים לקליניקה או לחנות, אך לא רק. משקיעים ויזמים רבים לומדים לזהות הזדמנויות עסקיות ולנצל אותן לרווח עתידי אשר יספק להם עתיד כלכלי יציב לכל חייהם ואפילו לילדיהם אחריהם.

 

איך להשקיע נכון בנדל"ן מסחרי

כדי להשקיע נכון בנדל"ן מסחרי צריך ידע והבנה כיצד פועלים כוחות השוק. עליכם לזכור כי מדובר בהשקעה שתדרוש ממכם השקעה רבה גם מן הבחינה הבירוקרטית והמשפטית וכי יש לנהל את הנכס שלכם ולא רק לעמוד מן הצד ולהמתין לרווח שייכנס מעצמו לכיסכם. חשוב שיהיה לכם איש מקצוע מיומן ובקיא בהליכי הקניה והמכירה שיעניק לכם מנסיונו ומקצועיותו וידאג כי העסקה אכן תהיה משתלמת עבורכם. בדרך כלל מדובר בעורך דין לדיני קרקעות, שמאי מקרקעין, יזם או משקיע אשר מתכנן להקים מבנה מסחרי מסויים וכדומה.

 

טיפים שרק המומחים יודעים

מאחר ושוק הנדל"ן המסחרי שונה משמעותית משוק הנדל"ן למגורים, אל תניחו שאם יש לכם נסיון באחד יש לכם גם נסיון בשני. להלן מספר טיפים שרק המומחים לנדל"ן מסחרי מכירים:

  • אתם משקיעים לטווח הארוך ולפעמים לטווח הארוך מאוד – כאשר אתם משקיעים בנדל"ן מסחרי, במיוחד בקרקעות או בשטחים המיועדים לפיתוח עתידי, ייתכן ולא תראו את פירות עמלכם. ההשקעה הינה לעיתים נושאת פרי רק לאחר שנים מתישות רבות של בירוקטריה, אישורים, ועדות ועוד כהנה ואחרות, ואולי רק ילדיכם אסירי התודה יזכו ליהנות מן הרווחה הכלכלית שהועדתם להם בתבונתכם הרבה.
  • הכניסה לעסקה צריכה להתבצע מתוך מקצועיות – גם אם אתם יזמים מצליחים, אנשי עסקים ממולחים או מכרתם מספר דירות מגורים, אל תניחו שאתם כבר יודעים הכל. העזרו באנשי המקצוע בתחום והקשיבו לעצתם, לשוק הנדל"ן המסחרי חוקים משלו.
  • העזרו באתרים מקצועיים לזיהוי עסקאות והשוו מחירים לעסקאות קודמות – על ידי כניסה ללוח נדל"ן מקוון תוכלו לזהות עסקאות בכל רחבי הארץ שיכולים להניב לכם תשואה יפה, להשוות מחירים של עסקאות קודמות כדי לוודא שהמחיר שהוצע לכם אכן תואם את שווי הנכס ואת המציאות הנדלנ"ית באיזור.

 

מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי

מניבים הינו לוח הנדל"ן המסחרי היחיד בארץ אשר מאפשר להשוות מחירים של עסקאות דומות ולבחון האם ההצעה שהוגשה לכם אכן תואמת את המציאות הנדלנ"ית באיזור לשמירה על הוגנות ולאמון מלא בצד שכנגד.

נדלן מסחרי

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום