עבודות גובה – איזה סוגי עבודות גובה יש?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות גובה זהו שם גנרי לסוגים שונים של עבודות, אשר כפי שמשתמע משמן, מבוצעות בגובה רב. החל בשיפוץ בניינים, דרך צביעה, איטום ותיקונים של קירות חיצוניים ועד ניקוי חלונות או מרזבים, ישנם סוגי עבודות גובה שונים, ועל מנת להבטיח שיבוצעו על הצד הטוב ביותר יש לבחור לתפקיד את החברה המתאימה.

 

סוגי עבודות גובה

עבודות גובה מתבצעות על ידי ציוד ייעודי כמו למשל מנופים, במות הרבה, פיגומים ואף ציוד סנפלינג מקצועי, כאשר בחירת הציוד תבצע בהתאם לסוג והיקף העבודה. בין הסוגים של עבודות גובה:

  • עבודות איטום – אם גג וקירות המבנה אינם אטומים בצורה מיטבית, קיים סיכון שמים ולחות יחלחלו לחלקו הפנימי ויגרמו לסוגים שונים של נזקים. לכן תמיד מומלץ לטפל בבעיות איטום, ויפה שעה אחת קודם. עבודות גובה מאפשרות להגיע לאזורים שלא ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת, ולבצע איטום באופן מקיף או נקודתי.
  • ניקוי חלונות בגובה – סוג נוסף של עבודת גובה הוא ניקוי חלונות. כיום בניינים גורדי שחקים הם אינם מחזה נדיר, להיפך, זהו הנוף האורבני הנפוץ, ובניינים אלו דורשים תחזוקה מן המסד ועד הטפחות, החל בשיקום המבנה והתשתיות ועד ניקוי החלונות. עם ציוד סנפלינג מקצועי אפשר להגיע גם לחלונות הגבוהים ביותר ולנקות אותם בצורה יסודית.
  • שיפוץ ושיקום מבנה ישן – ישנם המון מבנים ברחבי הארץ אשר אינם מיושרים עם התקנים החדישים ביותר שישנם, יש להם בעיות שונות ומגוונות וגם מבחינה אסתטית הם כבר לא נראים טוב, ולכן דורשים שיקום. באמצעות עבודות גובה ניתן לבצע שיקום ושיפוץ למבנים ישנים עם מינימום פגיעה בדיירים ולסיים בזמן קצר יחסית.
  • צביעת בניינים – החשיפה היומיומית של מעטפת המבנה לתנאי מזג אוויר, קרני שמש, לכלוך ואבק יכולה להוביל לדהייה של הצבע ולמפגע אסתטי. עבודות גובה מאפשרות לטפל בכל מפגע אסתטי בצורה יעילה ומהירה, באמצעות צביעת בניינים בסנפלינג. בדרך זו חוסכים המון זמן, מונעים את הצורך בבניית פיגומים שיפגעו באורח החיים של הדיירים ומבצעים את העבודה במהירות ויעילות.
  • תיקון והתקנת מרזבים – מרזבים אוספים את מי הגשמים, מפנים אותם למקום מרוחק מהמבנה, ומונעים כתוצאה מכך כל מיני נזקים. באמצעות עבודות גובה ניתן להתקין ולתקן מרזבים, בכל בניין, ללא קשר לגובה שלו. כמו כן אפשר גם לנקות מרזבים קיימים לפני החורף, כי הצטברות של לכלוך יכולה לפגוע ביעילותם.
  • תיקוני שפריץ – שפריץ זו אחת משיטות הגימור הנפוצות ביותר ואפשר לפגוש את הטכניקה הזו על בניינים רבים ברחבי הארץ. כאשר השפריץ נפגע, מתקלף, מתפורר, צובר רטיבות או שיש עליו סדקים יגרם למבנה נזק אסתטי ולכן כדאי לטפל בבעיה בהקדם האפשרי. עבודות גובה מתאימות גם לתיקוני שפריץ, כאשר לרוב תיקונים אלו מבוצעים באמצעות סנפלינג.
  • איתור נזילות עם מצלמה טרמית – איתור נזילות זו פעולה חשובה, במיוחד כאשר מבצעים אותה עם ציוד מתקדם כמו מצלמה טרמית. על ידי ציוד גובה ניתן להגיע למקומות שונים במבנה, לרבות מקומות שהגישה אליהם פחות טובה, ולסרוק אזורים נרחבים כדי לאתר נזילות או אזורים בעייתיים ולטפל בהם. איתור נזילות זו פעולה שאפשר לעשות אחת לתקופה במסגרת תחזוקת המבנה וכך למנוע מפגעים קשים יותר בהמשך.

 

אילו חברות מבצעות עבודות גובה?

עבודות גובה מציעות פתרון מתקדם וחדשני עבור עבודות שונות שיש לבצע מתוקף תחזוקת הבניין. במקום לבנות פיגומים מעיקים ולהפריע לשגרת ואיכות החיים של הדיירים, כפי שהיה נהוג פעם, עבודות אלו חוסכות המון זמן יקר והתעסקות, ומאפשרות לבצע פעולות תחזוקה ושיפוצים באופן מקצועי ובהרבה יותר יעילות.

יחד עם זאת, כדי שעבודות גובה יתבצעו על הצד הטוב ביותר, יש לפנות לחברה מקצועית ובעל רישיון לעסוק בתחום, שמעסיקה עובדים בעלי הכשרה ופועלת בהתאם לתקנים ולהוראות הבטיחות, עובדת עם הביטוחים הטובים ביותר, כמו גם עם ציוד מקצועי מהשורה הראשונה.

חברת אד הוק מתמחה בעבודה בגובה ונחשבת לאחת החברות הגדולות והוותיקות ביותר בתחום. החברה מספקת פתרונות עבודה בגובה מסוגים שונים תוך שעובדת עם הציוד המקצועי ביותר שיש, ועם עובדים בעל הכשרה ורישיון עבודה בגובה. צוות החברה מקפיד על כל התקנים והוראות הבטיחות, ושומר על מתן שירות מהיר, איכותי ויעיל שחוסך לכם זמן רב.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום