פינוי דירה בחינם? זה קיים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ישנם מצבים, בהם אנשים נדרשים להיעזר בשירותיהן של חברות המתמחות בנושא של פינוי דירה. מדובר על מקרים בהם אין להם צורך בחפצים וברכוש שנמצא בתוך הדירה והם מעוניינים לפנות אותם בעזרת גורם מקצועי שייקח את התהליך על עצמו, ויבצע אותו באופן מהיר ומדויק.

פינוי דירות הוא שונה מאשר תהליך הובלה רגיל, כפי שאנחנו מכירים אותו, בין אם זה בשוק הפרטי ובין אם זה שוק המקצועי ובכלל. תהליך הובלה ומעבר, מתייחס למצב בו הלקוחות מעוניינים שהחברה אשר מבצעת את ההובלה, תעביר את החפצים והרכוש שלהם ממקום אחד למקום אחר. מטרה היא שהכל הפריטים יגיעו בשלום אל הנכס החדש, אליו הם עוברים. פינוי דירה מתייחס לסיטואציות אחרות לגמרי.

מתי מזמינים שירות פינוי דירות?

פינוי דירות, כאמור, הוא שירות אשר מתבצע בסיטואציות שונות לגמרי ממעבר דירה. למשל, אם ירשנו דירה וברצוננו לפנות אותה מחפצים וריהוט, על מנת שנוכל לעשות בה שימוש, השכרה, מכירה או לצרכים אישיים.

כמו כן, פינוי דירה מתבצע אם יש לנו פריטים וחפצים מסוימים שאנחנו רוצים לפנות אותם, בין אם זה בגלל שאין לנו מה לעשות איתם ובין אם מסיבה אחרת, למשל, אם רכשנו פריטים חדשים יותר ואנחנו מעוניינים להשתמש בהם.

מקרה נוסף בו נהוג להיעזר בשירות פינוי דירות הוא במצב של אגרנות. אז יש צורך להזמין אנשי מקצוע שידעו לפנות את כל החפצים מהדירה ולאפשר לחזור ולעשות בה שימוש בצורה אופטימאלית.

כפי שאנחנו יכולים לראות, מדובר על מקרים בהם הפינוי הוא הליך מאוד  מורכב ולכן יש צורך להשתמש באנשי מקצוע שיודעים איך לבצע אותו, בצורה מהירה, יסודית, ונקייה.

האם יש דבר כזה פינוי דירה בחינם?

חבורת פינוי דירות מציעות לנו את השירות שלהן בדרכים שונות. בין היתר, ישנן חברות שמציעות לנו לבצע את השירות בחינם ולעיתים אפילו תוך כדי שהן משלמות לנו עבור התכולה שלנו. במובנים מסוימים, זה נראה שהחברה משלמת לנו עבור השירות שהן מבצעות עבורנו.

העניין הוא כזה, ברגע שהחברה מפנה את החפצים שלנו אנחנו יכולים לסכם איתה שצוות החברה יכול לעשות שימוש בחפצים כפי שהוא רואה לנכון. על כן, משתלם לחברה להציע לנו את השירות בחינם, ובתמורה היא תקבל את החפצים שאנחנו מפנים מהדירה. אם הם בעלי ערך כמובן. עם סיום התהליך, תוכל החברה להחליט האם למכור את החפצים לסוחרים של פריטים יד שנייה או למכור אותם בעצמה.

במקרים בהם מדובר בתכולה יקרת ערך (למשל, כשמדובר על דירות ירושה), אז ישתלם לחברה גם לשלם עבור התכולה, ולבצע את הפינוי בחינם. כך כל הצדדים מרוויחים הלקוח מרוויח פינוי חינם, החברה מקבלת את החפצים והיא יכולה למכור אותם, לקבל תמורה הולמת ולייצר מהם רווח.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום