פריצת כספת: כל מה שחשוב לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הכספת ננעלה לכם? אין לכם גישה לפריטים היקרים שבתוכה? זה הזמן להזמין מנעולן מקצועי שיפרוץ אותה. במאמר הבא נסביר באילו מקרים תצטרכו לפרוץ את הכספת, איך פורצים אותה וגם, איך בוחרים מנעולן מתאים? מתחילים.

באילו מקרים תצטרכו לפרוץ כספת?

שכתם את הקוד הסודי – במידה ונעילת המפתח שלכם מתבצעת באמצעות קוד, אם שכחתם אותו תצטרכו להזמין מנעולן מקצועי שיפרוץ לכם אותה.

תקלה בכספת – עם הזמן וכתוצאה מבלאי טבעי, הכספת שלכם עלולה להישחק והמנגנון שלה יסרב פשוט לפתוח אותה. במצב כזה, תצטרכו להזמין מנעולן מקצועי שיאתר את התקלה ויתקן אותה, כל זאת לאחר פריצה כמובן.

גנב שפרץ – כיום לגנבים יש טכניקות שונות ומגוונות לפריצת הכספת שלכם. ברוב המקרים, הם יצליחו לפרוץ אותה בצורה אלימה, מה שאומר שתצטרכו מנעולן מקצועי שיפרוץ אותה בשנים על מנת לתקן אותה.

כך מנעולן מקצועי יפרוץ את הכספת

במידה ויש לכם בבית כספת דיגיטלית, המנעולן לא יצטרך להתאמץ יותר מידי על מנת לפרוץ אותה. הוא פשוט יבצע זאת באמצעות מספר מכות חזקות על הכספת ויפתח אותה. חשוב לציין, בכספת דיגיטלית הפריצה אמורה להיות נקייה ולא אמור להיגרם שום נזק לאחריה.

במידה ויש לכם כספת מכאנית, המנעולן פשוט ישתמש בכלים מיוחדים שכל התפקיד שלהם הוא לדמות פתיחה של הכספת באמצעות המפתח. חשוב לציין שגם לאחר פריצה בטכניקה הזו הכספת אמורה להישאר שלמה לגמרי.

במידה והמנעולן לא יצליח לפרוץ כך את הכספת, הוא יצטרך לקדוח בה על מנת לפרוץ אותה וזו כבר טכניקה שתגרום נזק לכספת ותחייב אתכם להחליף מנעול.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מנעולן?

עליכם לבחור מנעולן שמנוסה ספציפית בתחום פריצת הכספות. חובבן יפרוץ לכם את הכספת ויגרום לה נזק, אולם מנעולן מקצועי ומנוסה יפרוץ לכם את הכספת בצורה נקייה ללא כל נזק, כך שתוכלו להשתמש בה כרגיל לאחר הפריצה.

על מנת להבטיח שאתם מזמינים מנעולן מנוסה, הקפידו לקרוא את כל חוות הדעת וההמלצות עליו, באם יש כאלה. אל תתביישו ודרשו מהמנעולן להפנות אתכם לכמה יותר לקוחות קודמים שלו, כאלה שהוא כבר פרץ להם את הכספת.

מנעולן אמין ומקצועי יענה על כל השאלות שלכם כבר בשיחת הטלפון הראשונה בניכם ולא ישאיר לכם מקום לספקות. הוא ישאל אתכם איזה סוג כספת יש לכם, איך אתם נוהגים לפתוח אותה והאם יש בפנים פריטים יקרי ערך.

מנעולנים ותיקים ומנוסים מכירים את כל סוגי הכספות בשוק וידעו לומר לכם מרחוק איך הם מתכוונים לפרוץ אותה, מה הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מהפריצה ועוד.

לפני שמזמינים בודקים

לפני שאתם ממהרים להזמין מנעולן במרכז הארץ, בצעו בדיקה נוספת ובדקו אולי יש לכם מפתח חלופי. מפתח כזה אמור להיות לכם גם במידה והכספת שלכם היא דיגיטלית ולא מכאנית. בנוסף, בדקו שאין בעיה במפתח עצמו, אולי הוא עקום או סדוק.

נסו להיזכר אם שמרתם את הקוד שלכם כגיבוי היכן שהוא, אולי באפליקציית הפתקים במכשיר הנייד, אולי על איזה פתק עם כל הסיסמאות שלכם. ככל שתבצעו יותר בדיקות מקדימות, כך תבטיחו שאתם לא מזמינים את המנעולן לשווא.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום