פתרונות הצללה זולים לגינה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בתים ישראליים יכולים להיות הרבה יותר ממה שאנחנו רגילים לו אם נוסיף תוספות הצללה שונות בכל מיני מקומות, הן בבית עצמו והן בחצר, בגינה, במרפסת, על החלונות.

השמש הישראלי מאלצת כל אדריכל לתכנן את הבית שיוכל לעמוד בתאורה הטבעית החזקה הזאת אבל גם מחייב לחשוב על פתרונות הצללה נוחים שייתנו מנוחה מהשמש ומהאור.

אנחנו רואים בשנים האחרונות הרבה רעיונות של הצללה זולה למרפסת עם פרגולות אלומיניום חשמליות ולגינה ואנחנו יכולים למצוא אותם בתצורות ובדגמים שונים, כך שלפעמים הם מחייבים התקנה של אנשי מקצוע ולפעמים הם פשוט ניתנים להתקנה ביתית עצמאית לבד, כמו ציליות.

כל אלה מותרים לשימוש בישראל אבל חלק מחייבים גם הוצאת היתר ורישיון בנייה, תלוי בפתרון שהחלטתם להוסיף לכם הביתה ואת מה שאתם רוצים לראות בגינה.

התאמת פתרונות הצללה לגינה

חשוב לזכור שאת הגינה מתכננים הרבה לפני שחושבים על הצללה ולכן ההתאמה היא בדרך כלל של ההצללה לגינה ולא להפך.

כך שאם יש לכם מפרט בנייה כזה שלא מאפשר פתרון שרציתם תמיד תצטרכו להשתמש בפתרון אחר שהוא בוודאי לא פחות טוב מהמקורי שחשבתם עליו.

הפתרונות הם בדרך כלל בניית פרגולות מחומרים שונים ובדגמים שונים. חלקם יכולים לעמוד בזכות עצמם וחלקם יהיו חלקיים ומחוברים לקיר.

חלקם יהיו מתקפלים וחלקם יהיו קבועים. הכל נקבע לפי הנוחות שלכם, התקציב וההעדפות לבית.

פרגולה עם דק עץ מתחתיה

חלק מהפרגולות אפשר לבנות כקירוי עם דק, מעץ בדרך כלל, כך שזה יוצר למעשה עוד חדר פתוח בגינה שאליו יוצאים מהמרפסת.

דברים כאלה מחייבים בדרך כלל הוצאת היתר בנייה מהרשות המקומית אבל אף אחד לא מתנגד בדרך כלל להוספת פרגולה אם אינה מפריעה לשכנים ואם היא נבנית בצורה כזאת שיכולה להיות דקורטיבית ולא להפריע יותר מדי למראה של הבית או של דירת הגן.

צריך להתחשב גם בשכנים, כמובן, אבל בדרך כלל פרגולות כאלה לא מפריעות לאף אחד אם בונים אותם נכון.

בד ואלומיניום

אנו בחברת צל וילון, יודעים שהחומרים שמהם בונים פרגולות שונות נעים מחומרים סינתטיים חזקים לצורך החופה עצמה אם היא מתקפלת על מוטות ומחוברות בדרך כלל לקיר.

המוטות המתקפלים עשויים ממתכת, בדרך כלל אלומיניום חזק בסגסוגת עמידה שגם אפשר לתחזק בקלות ולנקות.

הפרגולה המתקפלת נוחה מאוד לכל מי שרוצה לשלוט בכמויות התאורה שלו ולצאת לשמש גם כשחם מאוד, אם זה נוח לו.

כשיש גשם זה בוודאי עושה את העבודה ומאפשר לכם לשבת בחצר בלי בעיות כאשר הפרגולה מוטה בזווית הנכונה והמתאימה לכם.

אפשר גם לבנות פרגולות שלמות על רגליים בשביל הגינה או החניה וליהנות ממראה מרהיב של אלומיניום צבוע ומעוצב בדיוק כפי שאתם אוהבים אותו.

פרגולות עץ דקורטיביות

הפרגולות היפות ביותר שאנחנו מוצאים בכל מקום עשויות בדרך כלל מעץ טבעי מסוגים שונים לפי הטעם והתקציב. מהעץ אפשר להכין גם דק יפה ומשלים שממסגר את החלל בגינה לחלל סגור ומקורה שאפשר לשבת תחתיו כל השנה מבלי לחשוש מגשם או משמש. זה בדיוק מה שרוצים רבים שבונים לעצמם בית עם גינה. זאת בדיוק המטרה של הצללה נעימה כזאת שהופכת כל גינה למתאימה לאירוח ולבילוי שעות הפנאי שלכם עם המשפחה. כשאתם מזמינים פרגולה כזאת העבודה צריכה להיעשות על ידי מתקינים מקצועיים ומנוסים שיודעים איך לעבוד גם על הפרגולה, ואם יש דק אז גם עליו. ההתקנה צריכה להיות לא רק מקצועית ואסתטית כי אם גם בטיחותית ולפי כל התקנים ותקנות הבטיחות. הרי מדובר במבנה שתשבו תחתיו עם כל המשפחה ולכן אסור שתהיה תאונה כלשהי בזמן שיושיבם שם.

 

 

קרדיט תמונה: elements.envato.com
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום