שום דבר הוא לא לנצח – הסימנים שמרמזים שצריך להחליף את המזגן בחדר 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אין הרבה דברים שיכולים להרוס לנו את שגרת היום בקיץ, כמו מזגן שמפסיק לעבוד ומחייב אותנו לחפש פתרונות אחרים להתמודד עם החום והלחות השוררים במקום. אף אחד לא נהנה לחוות מכך. כשהקיץ מגיע, אנחנו נוהגים להדליק מזגן כמעט באופן קבוע, יומיומי, ולא בשל העובדה שזו הדרך הטובה ביותר ליהנות מאוויר קריר ונעים, מבלי שנצטרך להתמודד עם חום ולחות שיכולים להציק ולהפריע לנו לתפקד. 

מזגן מקולקל הוא דבר לא נעים שיוצר טרחה. הרי ברגע שהוא מתקלקל, עלינו להתחיל לחפש טכנאי מזגנים שיהיה זמין להגיע כמה שיותר מהר, הוא יצטרך למצוא ולאבחן את הבעיה, לטפל בה ולוודא שהמזגן חוזר לעבוד בצורה סדירה, ובתקווה שלא יתקלקל שוב. כל זה דורש מאיתנו זמן, שינוי של שגרת היום שלנו, וכן מחייב אותנו ללא מעט עלויות והוצאות. 

לפעמים הפתרון הוא להקפיד ולשים לב לפני כן, אם המזגן שלנו מתפקד כמו שצריך ואם לא, אז אנחנו יכולים לרכוש מזגן 1 כוחות סוס או מזגן אחר חדש, שישמש אותנו כפי שאנחנו רוצים. בשביל זה, אנחנו צריכים לבדוק היטב מה המצב של המזגן בחלל החדר ועד כמה הוא מתפקד כמו שצריך, כמו שאנחנו מצפים ממנו. 

מה יכול לרמוז לנו שהמזגן שלנו לא תקין?

לפני שנציג שורה של נקודות שיכולות לרמוז לנו שהמזגן שלנו לא תקין, צריך לומר שהמצב הזה מוכר בכל סוג של מזגן, בין אם זה מזגן 1 כוחות סוס או יותר. לכן, אנחנו צריכים להקפיד ולשים היטב לאופן בו הוא פועל ועד כמה הוא משרת אותנו. 

הרמז הטוב ביותר לכך שהמזגן לא תקין הם קלקולים חוזרים ונשנים. מזגן, כמו כל מכשיר, יכול להתקלקל, אך אם מדובר על קלקולים שחוזרים על עצמם שוב ושוב, כנראה שיש בלאי שכבר אי אפשר לתקן אותו ומוטב להחליף במקום לקרוא שוב ושוב לטכנאי. 

רמז אחר, טוב לא פחות, זה אם אנחנו חשים ירידה הדרגתית (בוודאי אם היא דרסטית) באיכות המזגן. קרי, אם הוא כבר לא מקרר כמו בעבר, למרות שהוא מתפקד ואיננו מתקלקל, זה יכול ללמד אותנו שיש בעיה ואנחנו צריכים להחליף אותו. 

רמז אחרון זה אם אנחנו עדים לבעיה משמעותית שמחייבת תיקון עמוק. אז אנחנו יכולים לעשות את השיקול, האם יש טעם לתקן אותו או שמא, מוטב להחליף אותו במזגן חדש שלא דורש שום תיקון ושינוי. 

מי יכול לעזור לנו להחליט?

ההחלטה היא שלנו, על פי מצבנו הכספי ועל פי תנאים אחרים. בשביל שאנחנו נוכל לקבל החלטה אופטימאלית, רצוי מאוד להיעזר באנשי מקצוע שיכולים לספק לנו מידע על תקלות ותיקונים במזגן שלנו וגם מידע על מזגנים חדשים שקיימים בשוק ויכולים לשרת אותנו. 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום