שירותי אחסון רהיטים בזמן מעבר דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כשעוברים דירה, רוב האנשים יתאמו את המעבר שלהם בדיוק בתאריך של הכניסה לבית החדש, אך מה קורה כאשר אתם צריכים לפנות דירה אחת והכניסה לדירה החדשה היא רק בעוד חודש? מה תעשו עם הציוד שלכם בזמן זה? יותר מכך, אם אתם מגיעים לזמן מסוים להתגורר בדירה שמרוהטת באופן מושלם, מה תעשו כעת עם הרהיטים שלכם? האם תמכרו אותם? האם תשמרו אותם? למעשה, יש כיום פתרון מעולה עבור המצב הזה והוא נקרא, שירותי אחסון.

 

מהו שירות של אחסנה?

שירותי אחסנה הינם שירותים המציעים לכם מקום ייעודי לאחסון ציוד. בשירותים אלו אתם למעשה משלמים על זמן אחסון הציוד ואתם יכולים להיות רגועים שיש לציוד שלכם היכן להיות בזמן שאתם ממתינים להיכנס לדירה החדשה. מדובר על שירות מאוד חשוב והכרחי שהוא שקט נפשי לכל כך הרבה אנשים שלא ידעו היכן ישימו את ציוד של בית שלם לאחר שיצאו מהדירה הקודמת שגרו בה.

 

כמה פריטים ניתן לאחסן בשירות כזה?

כמות הפריטים שניתן לאחסן באמצעות שירותי אחסנה תלויה בכם. השירות למעשה מציע לכם מחסנים ומכולות אחסון לפי הצורך. מכולת אחסון תוצע לכם כאשר מדובר בציוד של בית שלם הכולל ארגזים וגם מכשירי חשמל מרובים ורהיטים. כמו כן, כאשר מדובר במספר פריטים בודדים, יוצע לכם מקום במחסן.

 

איפה נמצא האחסון?

שירותי אחסנה נמצאים בחוות אחסון המיועדת לכך. זהו מקום גדול, בדרך כלל אנגר סוגר ואזור חיצוני למכולות שבו נמצא הציוד. לכל מכולה או אזור בתוך האנגר יש את הפרטים שלכם יחד עם מפתחות המיועדות למיקום שבו נמצא הציוד שלכם. כאשר תכניסו את הציוד שלכם לאחסון, יינתנו לכם כל הפרטים החשובים והרלוונטיים על הימצאות הציוד שלכם במקום.

 

האם יש גישה לציוד מתי שארצה?

חשוב לדעת שכן, יש לכם גישה כמעט בכל שעות היממה. בכל אנגר כזה יאמרו לכם את שעות הפתיחה של המקום ואיך ניתן לגשת אל הציוד שלכם. ניתן להכניס פריטים חדשים או להוציא פריטים בכל עת. ניתן גם לתאם הובלה כאשר אתם רוצים להביא את הציוד לדירה החדשה.

 

כמה יעלה לכם לאחסן את הציוד שלכם?

אחסון הציוד בדרך כלל מחושב על פי הזמן שאתם מעוניינים לאחסן את הציוד שלכם. ככל שמדובר ביותר ימים, כך העלות תהיה נמוכה יותר. החישוב בדרך כלל נעשה ליום, אך ציוד שמשאירים אותו יותר מחודש, בדרך כלל עליו יתנו לכם מחיר חודשי.

לסיכום, שירותי אחסון הם שירותים מצוינים שעוזרים לאנשים רבים בעת מעבר דירה. כאשר אינכם יודעים איפה לאפסן את הציוד שלכם בינתיים, דעו כי יש לכם את האפשרות לעשות זאת המחסן המיועד לכך. מדובר בשירות מעולה שישמור לכם על הציוד בצורה הטובה ביותר שיש כיום.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום