בדיקת איטום בחדרים רטובים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

ישנם חדרים שהם פשוט רטובים יותר מחדרים אחרים בבית. הקירות באותם חדרים הם אולי לחים יותר, האבק ברצפה תמיד מתאגד לגושי אבק קטנטנים (סימן ללחות גבוהה), סימני רטיבות מובהקים מופיעים על גבי משקופי החלונות ובמקרי הקיצון ייתכן שגם ניתן לזהות ממש כתמי מים על גבי הקירות והתקרה. מאין נובעת הלחות ומה אפשר לעשות בעניין? בדיקת איטום בחדרים רטובים תיתן לכם את התשובות.

מה זאת אומרת חדרים רטובים?

חדר רטוב הוא מונח שיכול להתייחס למתחמי ייצור במפעלים, בדרך כלל בתחום המזון והמשקאות, שבהם ישנה פעילות נרחבת עם נוזלים באופן שיוצר בהם רמה גבוהה של לחות ורטיבות. אבל בכל הקשור לבדיקת איטום חדרים רטובים יכולים להיות כל אחד מחדרי הבית שבו ניתן לזהות רמה גבוהה של לחות ואפילו של רטיבות. חדר רטוב הוא חדר שאפשר פשוט להרגיש בו את הלחות באוויר יותר מבשאר חדרי הבית. בחדרים אלה בדרך כלל תהיה הנשימה קשה יותר, התחושה על עור הגוף תהיה לחה ודביקה יותר, החדר יהיה קריר יותר ואולי אף יתפתח בו ריח של עובש ברמה כזאת או אחרת.

למה מיועדת בדיקת איטום חדרים רטובים?

מן הסתם, רטיבות הוא לא מצב טבעי ובטח לא מצב רצוי בחדר, ולכן אם מתפתח מצב של חדר רטוב, הסיבה לכך נעוצה כנראה ברמת האיטום של החדר. בדיקת איטום בחדרים רטובים כחלק מביצוע ביקורת מבנים היא בדיקה המיועדת לבחון את רמת האיטום בחדר בכל היבט אפשרי ובכלל זה: איטום התקרה, איטום קווי החיבור בין הקירות, איטום בין מסגרות החלונות ובין הקיר, איטום בין מסגרת החלון ומשקוף החלון, איטום בין משקוף הדלת והדלת עצמה, איטום בין הקירות ובין הרצפה ואיטום בין אריחי הרצפה. מכל אחת מהנקודות האלה עשויה לחדור לחות לחדר ולהגביר את רמת הלחות הכללית בו. לעיתים ניתן לראות את הלחות הזאת דרך סימני רטיבות ולעיתים מדובר בלחות נסתרת שלא ניתן להבחין בה גם כשהיא שם.

את הבדיקה יש לבצע בסיוע גורם מקצועי המתמחה בתחום האיטום ויכול לספק לכם תמונת מצב מלאה ומדויקת לגבי רמת האיטום וליקויי האיטום בחדר. כמו כן, במידה ורמת הלחות הגבוהה מאפיינת יותר מחדר אחד בבית, מומלץ לבצע את הבדיקה לכל חלקי הבית ולנסות להבין האם מדובר פה בהפרעה מערכתית.

בדק בית מחיר הזול בארץ -הדר בדק.

מדוע חשוב לבצע את הבדיקה?

חדרים רטובים או חדרים שרמת הלחות בהם גבוהה מהרגיל מהווים סכנה בריאותית חמורה לדיירי הבית כולו. הלחות הגבוהה יכולה ליצור מרחבים שלמים של חיידקים וזיהומים, ליצור עובש ולהגביר את רמת התחלואה בתחום הנשימה והעור. לחות גבוהה יכולה לפגוע גם ברכוש ובמוצרי חשמל, ובסך הכל היא פוגעת ברמת איכות החיים של דיירי הבית. בדיקת איטום בחדרים רטובים תוכל לזהות את מקור הבעיה ולאפשר את פתרונה המהיר.

בדיקת איטום בחדרים רטובים
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום