בדק בית חיפה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדק בית חיפהכאשר מדובר בשירות של בדק בית חיפה אינה שונה מערים אחרות והשירות הינו משמעותי לקראת כל רכישה, מכירה או תחילת תקופת השכרה של נכס.

בדק בית חיפה

כאשר שירות של בדק בית נעשה על ידי בעל מקצוע מומחה אשר משתמש בכלים המתקדמים ביותר, בין אם מדובר בדירה בתל אביב או בחיפה, לך יתאפשר לקבל תמונת מצב מלאה של הנכס והתשתיות הקיימות בו. בחינת הנכס נעשית על ידי צוות מקצועי, תוך התחשבות בתוכניות הבנייה הרשמיות של הנכס ובעזרת ציוד המבטיח כי הנכס לא ייפגע במהלך האבחון. עם סיום שירות בדק בית מתקבל דו"ח מפורט ומוכר אשר יעזור לך להבין ולהוכיח את מצב הנכס לקראת כל עסקה.

מה כולל בדק בית בחיפה ובערים גדולות אחרות

שירות של בדק בית אינו שונה בחיפה ובקריות – והוא כולל סריקה מלאה של כל מצב הנכס ווידוא שאין סכנות אשר מסתתרות בפינות חשוכות ומחכות להופיע בעתיד הקרוב או הרחוק. על פי מאפייני הנכס, שירות בדק בית כולל בחינה של תשתיות החשמל, הגז והמים, איתור פגמים הנדסיים וכאלו אשר נגרמו על ידי שכנים או דיירי עבר, קביעת עמידות המבנה לרעידות אדמה, בדיקת מערכת ביוב ובחינת רמות האיטום של הגג והקירות.

מה היא העלות של בדק בית בחיפה

מכיוון ושירות של בדק בית אינו מוצר מדף ויש להתאים את הבדיקות והציוד למאפיינים של הנכס, המחיר של השירות יכול להשתנות. בכדי לקבל הערכת מחיר הרלוונטית לנכס שלך מומלץ ליצור קשר טלפוני, לתאר את מאפייני הנכס ולשמוע על כל השירותים הרלוונטיים עבורך והמשמעויות שלהם. עלות בדק בית יכולה להיות מושפעת מגודל הנכס, אופי השימוש בו, התשתיות הקיימות בו ותיקון ליקויים אשר יימצאו במהלך הסריקה של הנכס.

מתי מומלץ לבצע בדק בית?

ביצוע של בדק בית הוא הכרחי ומומלץ לקראת כל העברת ידיים, אפילו זמנית של נכס. בין אם מדובר במכירה או השכרה של נכס, האחריות על התשתיות והמצב הכללי של הנכס עוברת ידיים ולאחריות זו תגי מחיר גבוהים מאוד. הבנה מלאה של מצב הנכס והוכחה משפטית למצבו בעת החתימה על העסקה תעזור לך להימנע מתשלום על תיקון ליקויים להם לא גרמת.

בדק בית לפני מכירה של נכס בחיפה

בדק בית בצפון

מכירה של נכס אינה נגמרת ברגע החתימה ולמוכר ישנה אחריות על כך שהנכס עומד בכל התנאים עליהם התחייב בחוזה המכירה. ביצוע בדק בית לפני מכירה של נכס עוזרת לך להיכנס לעסקה בתום לב אמיתי, להבין את מצב הנכס שברצונך למכור ולהימנע מדרישות לתיקון ליקויים אשר הופיעו לאחר שהנכס כבר לא היה תחת אחריותך.

קבוצת הדר

כשמדובר על בדק בית חיפה מעמידה בפניך אפשרות מקצועית בדמות קבוצת הדר, שתעזור לך להבין בדיוק את מצב הנכס שברצונך לרכוש, למכור או להשכיר. כל שעלייך לעשות הוא ליצור איתנו קשר או להשאיר את פרטי ההתקשרות שלך באתר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום