בדק בית טיפים למוכר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדק בית טיפים למוכרמוכרי דירות יד שניה צריכים להכיר את החשיבות של בדק בית לא פחות מאלו שמתכננים לקנות את הנכס. בנוסף, למוכרים יש פריבילגיה להיערך לקראת המפגש עם הקונה בעזרת איתור מוקדם של ליקויי בניה נפוצים.

בדק בית טיפים למוכר

עסקאות נדל"ן הן בדרך כלל היקרות ביותר שרלוונטיות עבור הציבור בארץ ובעולם. כתוצאה מכך, סביב כל עסקת נדל"ן יש התלבטויות שמשותפות למוכר ולקונה. בדירות חדשות למשל מדובר על הקבלן שאמור לקחת אחריות על ליקויי בניה, בעוד בדירות יד שניה זהו אדם פרטי. במקביל, יש תמיד קונה שנעזר בשירותי בדק בית על מנת לחשוף את ליקויי הבניה ולתמחר את הטיפול בהם כחלק מהעסקה. השאלה היא מה מוכרי דירות יכולים לעשות כדי לצמצם את הסיכון ובאיזה שלב כדאי להם להזמין שירותי בדק בית מטעמם.

כשמדובר על בדק בית טיפים מקצועיים הם חשובים ביותר

הטיפ החשוב ביותר עבור מוכרי דירות הוא ליזום בדק בית. אף על פי שבמקרים כאלה המוכרים ישלמו מכיסם על הבדיקה, זה יאפשר להם לדעת מה הערך האמיתי של הנכס ולתמחר אותו בהתאם. תמחור מדויק חוסך זמן, עוגמת נפש ואנרגיות והוא מאפשר למוכרי דירות לקבל פניות רלוונטיות בלבד. אם למשל בעל הנכס לא יודע איזה ליקויי בניה יש בדירה שהוא מוכר, סביר להניח שהוא יגלה את זה מאוחר מדי – ואז גם הטיפול בבעיות יהיה יותר יקר.

מהם ליקויי הבניה הנפוצים?

אם בעלי דירות שרוצים למכור את הנכס גם מעוניינים לחסוך בהוצאות, הם יכולים למקד את שירותי בדק בית. בהקשר הזה הטיפ עבורם יהיה להכיר את ליקויי הבניה הנפוצים ובהם בעיות רטיבות, נזילות וליקויי בניה בריצוף. במידה ובעלי דירות יד שנייה ממש רוצים להיכנס לעובי הקורה, כדאי שיידעו שיש בישראל המון נכסים ישנים שבהם נחשפים ליקויים בטיחותיים, תפקודיים ואסתטיים בחלונות.

איתור הגורם לבעיה ולא רק הסימפטומים

טיפ לא פחות קריטי שיכול לסייע למוכרי דירות יד שניה הוא לבצע בדק בית על מנת לבחון סדקים בטיח, בקירות ובתקרה. על פניו, מוכרי דירות שמכירים את הנכס לא זקוקים לשירות כזה כי הם יכולים לראות במו עיניהם את הסדקים. בפועל, הבעיה היא שהסדקים הם רק הסימפטום ולא הבעיה. במילים אחרות, ייתכן ויש בעיות קונסטרוקטיביות שמחייבות טיפול ולכן כדאי לבעל הנכס להתמודד איתן לפני שהנושא עולה מול הרוכש הפוטנציאלי.

איתור מוקדם של ליקויי בניה

איתור מוקדם של ליקויי בניה מייצג השקעה משתלמת עבור מוכרי דירות יד שנייה. בין אם מדובר במוכר פרטי או במשקיע, ידע שווה כוח ובמקרה הזה גם המון כסף.

קבוצת הדר מאפשרת לך לרכז את בדק הבית מול גורם מוסמך. מיד לאחר השארת פרטים באתר יחכו לך במסגרת שירותי בדק בית טיפים ומידע שבזכותם העסקה הבאה שלך תהיה משתלמת יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום