בדק בית בפנטהאוז

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אחריות הקבלן בדק בית"בדק בית" לפי ההגדרה הוא תקופת זמן של שנה שבה הקבלן שבנה את הפנטהאוז מחויב לתקן את כל הליקויים שהתגלו בו. מלבד אחריות יצרן זו, יש כמה אלמנטים שתקופת האחריות שלהם היא ארוכה יותר, וזאת בהתאם לחוק מכר דירות, ובמקרה כזה הקבלן מחויב לתקן אותם אם התגלה בהם איזה שהוא ליקוי.

בדק בית בפנטהאוז

בדק בית בפנטהאוז נעשה על ידי איש מקצוע. בדרך כלל זה נעשה על ידי הקבלן המבצע לפני כניסת הדיירים למתחם, או מהנדס בניין מוסמך בכל מקרה אחר. במהלך בדק הבית עובר איש המקצוע על הדברים השונים בפנטהאוז ומעריך את תקינותם. במידה והוא מוצא כשלים, הוא מדווח על כך לבעל הדירה, שיכול לחייב את הקבלן לתקן אותם במידת הצורך, או לתקן אותם בעצמו – אם פג התוקף של האחריות.

בדק הבית כולל:

  1. בדיקת ריצוף וקירות: במהלך בדיקה זו בודקים את הריצוף של הפנטהאוז, שהוא אינו שבור, שהוא אינו רופף, שאין שקיעה של הרצפות, שאין רווחים חריגים או חוסר מילוי. לצד זה, בודקים את הקירות של הפנטהאוז, שאין שקיעת אריחים, שאין סדקים, שאין שברים, שאין ליקוי צבע, ואין רטיבות.
  2. בדיקת רטיבות: במהלך בדיקה זו בודקים שאין רטיבות בפנטהאוז, כלומר – בתקרה, בקירות או ברצפות, שאין פגמים, בעיות בצנרת, קילופי צבע, עובש או ריחות לא נעימים.
  3. בדיקת חשמל: במהלך בדיקה זו בודקים את לוחות החשמל, את כמות החשמל שעוברת בדירה, הפיוזים, השקעים, המתגים, חוטי חשמל חשופים, ואת המערכת לגילוי אש.
  4. בדיקת אינסטלציה: במהלך בדיקה זו בודקים את האסלות, המקלחת, האמבטיה, הצנרת, בודקים אם יש דליפות של מים, אם יש שברים או פגמים, בודקים את תקינות לחץ המים בברזים וריחות לא נעימים.
  5. בדיקת מזיקים: במהלך בדיקה זו בודקים אם יש מזיקים ברחבי הפנטהאוז, אם יש צואה, קנים או מאורות שיכולות להעיד על הימצאם של מזיקים כאלה ואחרים, מה שמצריך הדברת מזיקים.
  6. בדיקת הסביבה: במהלך בדיקה זו בודקים את הכניסה לפנטהאוז, את דרכי הגישה, את הבטיחות, המעקות, הקירות, היסודות והמראה הכללי. לצד זה, בודקים את רמת הרעש המגיע מהסביבה והרחוב, את המרחק למרכז מסחרי קרוב, את תחנות האוטובוס והתחבורה הציבורית, אם יש מקום להטלת אשפה בצורה מסודרת ומקומות חנייה.
  7. בדיקת שלד ובית: במהלך בדיקה זו בודקים את השלד של הבית, אם אין בעיה ביסודות הפנטהאוז, חוסר יציבות של המבינה, בנייה פגומה, נשירת קירות או סדקים בקירות תומכים, מדרגות או חללים שנעקרו ממקומם ועוד דברים שעשויים להוות סכנה של ממש.
  8. מיזוג אוויר: במהלך בדיקה זו בודקים את מערכת מיזוג האוויר, שהיא פועלת באופן תקין, שהיא מחממת / מקררת בצורה טובה, שאין פליטת נוזלים, עשן או ריחות, שאין כבלים חשופים, שהמסננים תקינים ואינם קרועים או מלוכלכים, ואת אופן החיבור של המערכת ללוח החשמל הראשי.
  9. חלונות ודלתות: במהלך בדיקה זו בודקים את חלונות ודלתות הבית, שיש אפשרות לפתוח ולסגור אותם באופן תקין, שאין פגמים או שברים, שהם עומדים לפי תקנות התכנון, ושהם אטומים.
  10. בדיקת קרינה: במהלך בדיקה זו בודקים את רמת הקרינה בבית, את רמתה והאם היא תקינה. בדיקה זו היא חשובה במיוחד לבתים צמודי-קרקע או בתים פרטיים, שכן הרמה של הקרינה שם עשויה להוות סיכון אמיתי לבריאות הדיירים.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום