בדק בית מחיר למשתכן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

במידה ורכשתם דירה דרך המחיר למשתכן, כדאי לכם לבצע בדק בית לדירה החדשה אשר חיכיתם לה זמן רב, זאת בכדי להיות בטוחים כי הדירה אכן ראויה למגורים.

מסירת דירה מחיר למשתכן

כאשר רוכשים דירה דרך המחיר למשתכן, לפני מסירת הדירה הקבלן יזמין אתכם לפרוטוקול מסירת דירה ראשוני, כאשר אתם מגיעים לדירה אתם עוברים עם הקבלן על כל הליקויים בהם אתם מבחינים, מומלץ לבדוק מול הקבלן האם כבר במעמד זה תוכלו לבצע בדק בית על ידי חברה מקצועית, במידה וכן אל תפספסו את ההזדמנות לבצע בדק בית, רק כך תוכלו להיות בטוחים כי הדירה שלכם אכן דירה ראויה למגורים.

רקע של כלי עבודה

פרוטוקול מסירת דירה מחיר למשתכן

פרוטוקול זה הינו מסמך אשר תקבלו מהקבלן, וכן יהיה עליכם לחתום עליו, הפרוטוקול צריך לפרט את מצב הדירה בזמן מסירת המפתח, מומלץ לא לחתום על הפרוטוקול לפני שאתם עוברים על הבית יחד עם הקבלן ובודקים יחד איתו כי הליקויים מהמסירה הראשונית אכן תוקנו כראוי, מטרתו של הקבלן יהיה להחתים אתכם כי קיבלתם את הדירה במצב תקין, לכן, מומלץ לבדוק את הדירה היטב לפני שאתם חותמים על פרוטוקול המסירה.

למה זה חשוב?

לאר שתחתמו על פרוטוקול המסירה, וכן לאחר מסירת הדירה מהקבלן לא תוכלו לטעון כי קיימים ליקויי בנייה בביתכם, במידה ותמצאו ליקוי בביתכם אשר אינו מופיע בפרוטוקול הקבלן יוכל לטעון כי הליקוי נוצר לאחר מסירת הדירה וכי אינו מחויב לתקן עבורכם את אותו ליקוי לכן, חשוב מאוד להיעזר בחברת בדק בית מקצועית אשר תבצע עבורכם את הבדיקה באופן יסודי, כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן לא קיימים ליקויים בדירה.

כיצד מומלץ להגיע למעמד הפרוטוקול?

לפרוטוקול המסירה מומלץ להגיע מוכנים ככל האפשר, זאת על מנת שתוכלו לדעת מה עליכם לבדוק ועל מה כדאי לכם להתעכב מול הקבלן, חשוב שתהיו מצוידים בכמה דברים: חוזה הדירה, מפרט הדירה לו הקבלן מחויב, תכניות הבניין ותכניות הדירה, וכן כל המסמכים אשר נמצאים ברשותכם בו הקבלן חתום על מחויבותיו כלפיכם, מסמכים אלו יוכלו לעזור לכם בזמן הבדיקה לפני שאתם חותמים על הפרוטוקול, וכן כך תוכלו לבדוק בצורה הטובה ביותר האם קיימים ליקויים בדירה.

מי עורך את הבדיקה?

על מנת שהבדיקה תיעשה בצורה הנכונה והמקצועית ביותר, מומלץ שתיקחו את שירותיה של חברת בדק בית אשר תוכל לעזור לכם לבדוק את ליקויי הבנייה הקיימים בדירה בעת המסירה הראשונית של הדירה, כך יהיה לקבלן את הזמן לבצע את התיקונים הנדרשים עד לעת המסירה עצמה של הדירה, בדיקה מקצועית לא כל אחד יכול לעשות ולכן, קיימים אנשי מקצוע אשר יוכלו לעזור לכם לבצע את הבדיקה בצורה הטובה ביותר תוך מציאת כל הליקויים אשר קיימים בדירה.

אילו ליקויים יכולים להתגלות בזמן בדק בית?

כאשר מגיע מהנדס בניין המוכשר לבצע בדק בית בדירה חדשה, הוא מגיע עם מכשורים מתקדמים אשר יוכלו לעזור לו למצוא את ל הליקויים הקיימים, ישנם ליקויי בנייה אשר אינם נראים לעין, ליקויים אלו הינם ליקויים סמויים אשר יש אפשרות למצוא אותם ביזרת המכשורים של המהנדס, כך גם ליקוי הסמוי מהעין יתגלה בבדיקה מקצועית, ליקוי כזה יכול להיות בעיה בצנרת הבית או רטיבות סמויה באחד או יותר מקירות הבית.

מתי חשוב לבצע בדק בית?

כאשר אתם נמצאים לפני המסירה של הדירה, חשוב לבצע בדק בית, ישנם היום המון אנשים אשר מתלבטים לגבי בדק בית, אך אין מה להתלבט, ככל שתזמינו חברת בדק בית מוקדם ככל האפשר כך יהיה מעולה, זאת מכיוון שחברה מקצועית תוכל לזהות את הליקויים בזמן, וכך זמן התיקונים לא יהיה למשך זמן רב, מומלץ לבצע את בדק הבית לפני הכניסה לדירה, אך קיימת עבורכם האפשרות לעשות זאת גם לאחר הכניסה לדירה.

מה עושים כאשר מגלים ליקוי בזמן הבדיקה?

חשוב עבורכם לתעד כל ליקוי אשר תמצאו בעת מסירת הדירה, מומלץ לצלם את הליקויים הקיימים וכן לבדוק כי אכן כל הליקויים אשר נמצאו רשומים בפרוטוקול המסירה, כאמור אם כל הליקויים רשומים בפרוטוקול על הקבלן יהיה לטפל בכולם, תמיד חשוב להתייעץ עם בדק בית, וכן במידת הצורך תהיה לכם האפשרות להתייעץ עם עורך דין, אך כל זה יוכל להיעשות במידה ואכן בדקתם כי כל הליקויים רשומים בפרוטוקול מסירת הדירה.

מה קורה לאחר ביצוע הבדיקה?

כאשר רכשתם דירה דרך המחיר למשתכן, וכן בפרוטוקול המסירה רשומים כל הליקויים אשר נמצאים בדירה, על הקבלן יהיה לתקן עבורכם את כל הליקויים הקיימים בדירה, קיימת האפשרות לקבל את הדירה מהקבלן, אך עם זאת לקבל ממנו התחייבות כי הליקויים יטופלו בהקדם האפשרי על מנת ששהותכם בדירה לא יעיק עליכם אלא להפך, תוכלו ליהנות מהדירה לה חיכיתם זמן רב כל כך.

מה חשוב לבדוק בזמן המסירה?

חשוב לבדוק את קירות ותקרות הבית, בדקו אם הם ישרים ללא סדקים או קילופים בקירות, וכן חשוב לראות האם קיימת רטיבות באחד הקירות בבית או מהתקרה, ישנם המון דברים אשר חשוב לבדוק לפני מסירת הדירה, אך ליקויים אלו הינה ליקויים המופיעים ברוב הדירות ולכן, ככל שתעלו על זה יותר מוקדם על הקבלן יהיה לתקן זאת, על מנת הבדיקה תבצע בצורה מקיפה ולא תפספסו שום ליקוי השתמשו בחברת בדק בית על מנת שתוכל להוציא לכם דוח מפורט עם כל ליקויי הבנייה.

סיכום

חברת הדר בדק הינה חברה בעלת ניסיון רב, וכן מחזיקה ברשותה מהנדסים מוסמכים לבדק בית, אם אתם מעוניינים בבדק בית נשמח לשמוע מכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום