ביקורת מבנים המנוהלים על ידי חברת אחזקות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

לכל אחד הגר בבניין חשוב לו מאד, שהמבנה שבו הוא גר יהיה בטיחותי, וללא לקויים כל שהם, שיפגעו בו או בחיי משפחתו. הלקויים יכולים להיות בשלל נושאים החל מגז שאינו מחובר היטב, וכלה בחוט חשמל שאינו תקין . צריך גם לבדוק היטב אם הבניין שלהם מוגן בפני רעידת אדמה. ישנם לקויים שרק מבקר מבנים מוסמך יכול לראות אותם ולטפל בהם במידה ושהבניין שלכם מנוהל על ידי חברת אחזקות החברה כחלק מתהליך אחזקת מבנים חייבים לדאוג, שבודק מקצועי יגיע לבדוק את הבניין, בנוסף היא חייבת לוודא שאכן  טיפול בליקויים אם יתגלו יתוקנו על הצד הטוב ביותר.

מה זה בדק בית?

בדק בית הוא כינוי לתקופה לפני שדייר חדש נכנס לבית החדש שלו, חייב לבצע בדירתו החדשה, העומדת לפי חוק המכר, למען הדייר החדש, בדיקה מקיפה בדירה . סדיקה זו, יכולה לארוך מספר שנים. בזמן תקופה זו החברה, שבה אתם מבצעים את בדיקת המבנה, חייבת לעדכן אתכם על טיפול בתיקונים . חוק זה נועד להגן על הדייר מליקויים שנמצאו על ידי החברה, וכן מבנייה רשלנית של הקבלן. הלקוח יכול אף לקבל פיצוי כספי מהקבלן בהתאם לליקויים שנמצאו.

למה צריך לערוך ביקורת מבנים?

החשיבות של עריכת ביקורת למבנים וההקפדה על כך, שבאמת נערכת אחת כזאת היא חשיבות עליונה. ביקרת המבנים היא בדיקה הנעשית באופן מקצועי על פי מהנדסי בניין ושמאים המאתרים ליקויים נראים ובלתי נראים, שאי תיקונם עלול לגרום לסכנת חיים .

איך נערכת ביקורת מבנים?

ביקורת מבנים נערכת על ידי מהנדסי בנין מוסמכים לשם כך בבדיקה נבדקים הבניין והדירה באופן מקיף ויסודי בין הבדיקות שמבוצעים נכללים:

ריצוף – יש לבדוק שהרצפות אינן שבורת, שאינן בעלות סדקים שהמילוי שבהן בוצע היטב ושהן ישרות.

קירות – יש לבדוק שהקירות צבועים באופן אחיד , אין כתמים עליהם, עומדים בתקנים מחמירים של משרד הבריאות.

רטיבות – יש לחפש נזקים של רטיבות, אשר ניתן לדעת זאת על ידי ריח של עובש והתנפחות הקירות.

חלונות – יש לבדוק את איטום החלונות, ואת אפשרות הפתיחה שלהם. אי פתיחת חלון עלולה להוביל לסכנה ממשית, ואי איטום עלול להוביל למיזוג לא יעיל.

איך נדע באיזה חברת בדק בית לבחור

יש לבחור בחברה בעלת ניסיון רב, מכשור מתקדם, ומהנדסים מקצועיים. חברת בדק בית הדר" זו החברה העונה על דרישות אלו.

בדיקת דירה חדשה מקבלן

מוגש מטעם חברת טופ אחזקת מבנים – https://topgroup.co.il/

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום