ביקורת מבנים רגע אחרי הניקיון בסוף השיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:


בשעה טובה החלטת שאתה צריך לשפץ את הבית. הבית כבר ישן ומוזנח, לכן אתה רוצה לחדש אותו ולרענן אותו. השיפוץ כלל בין השאר, החלפת צנרת או ריצוף חדש, לאחר תקופה ארוכה, ולחץ רב השיפוץ הסתיים בהצלחה יתרה, אך הבית שלך עמוס בלכלוך רב, שאין לך אפשרות לנקות בעצמך, לכן עליך להזמין חברת ניקיון בעלת ניסיון רב בניקוי לאחר שיפוץ. חברת ניקיון לבנדר היא הפתרון המושלם בשבילך הבית נקי ומצוחצח וריח טוב נישא באוויר, מה עכשיו אני צריך לעשות ? אתה צריך ביקורת מבנים?

למה אני צריך ביקרת מבנים?

גם לאחר שביצעת שיפוץ מסיבי לדירה חשוב לראות, שהיא נקייה מלקויים כמו מרצפות שבורות וחלונות לא אטומים עלולים לגרום לדירה לא להיות יעילה ואפילו ליצור לקויים חריפים אחרים, לכן חשוב לבדוק שבעל המקצוע ביצע את עבודתו כראוי, שיכול לגרום לך לשלוות נפש ולבטיחות.

תקנות בחוק שיש לפעול לפיהם

החוק מחייב לבצע ביקורת מבנים על ידי מהנדסים מקצועיים ומומחים, בעלי ניסיון ויכולת לערוך ביקורת בניינים, לכן בנוסף עליכם לוודא כי יש להם את הציוד הדרוש לביקורת כזו , ואת הטכנולוגיה הקיימת המאפשרת למבקרים לאתר תקלות וליקויים ולדווח עליהם בדו"ח מסודר בדומה לתקנות אחרות בחוק בנושאים כמו בריאות ותברואה.

מה בודקת הבדיקה בבדיקת מבנים?

הבדיקה היא בעצם נועדה לבדוק את הבית אחרי שיפוץ או בית מקבלן או יד שנייה לפני קניה. בבדיקה זו נבדקים לקויים, שאינם נראים לעין בלתי מקצועית, מהנדסי בניין המומחים לאיתור תקלות אלו יאתרו את הלקויים, והקבלן או קבלן השיפוצים ידאג לתקן את הליקויים.

בדיקת מבנים, בודקת את פנים הבית ומתייחסת למספר תחומים עיקריים:

מרצפות- בדיקה שלהן אמורה לבדוק שהם אינן סדוקות או שבורות, והסילר בתוכן מלא.

 קירות-  וידוי שאין סדקים וחורים בהם, צבועים כיאות, וסימני רטיבות.

 חלונות -וידוא שהחלונות אטומים למים או אוויר, וכן ניתנים לפתיחה . ישנם חשיבות לאטימה ולפתיחה של החלונות משום, שזה עלול להביא לידי סכנת חיים.

 חשמל – בחשמל יש לבדוק את המתגים ללחוץ עליהם לוודא את תקינותם, ואת השקעים את תקינות מערכת החשמל, תקלות אלו הן נדירות, אבל מסוכנות.

יש לבחור לשם כך בחברה בעלת ניסיון מהנדסים מקצועיים המתמחים בכתיבת דוחות איכותיים מפורטים עם רשימת ליקויים מקיפה. עם ציוד מתקדם וליווי מלא חברת "בדק בית הדר" לשירותך.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום