חברות בדק בית השוואת מחירים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כאשר אתם רוכשים דירה, בין אם מדובר בדירה מקבלן ובין אם מדובר בדירה יד שנייה, הדבר המומלץ ביותר לעשות לפני שנכנסים לבית החדש יהיה לבצע השוואת מחירים לחברות בדק בית.

למה חשוב להזמין חברת בדק בית?

חברת בדק בית מקצועית תעשה לך בדיקה מקיפה וכוללת אשר בסופה יונפק לכם דו"ח מקצועי לגבי הליקויים אשר נמצאים בדירה החדשה, אל תהיו בטוחים כי אם קניתם דירה חדשה מקבלן אז אין ליקויים ואין צורך בבדיקה מעמיקה, גם בדירות חדשות מקבלן תוכלו למצוא המון ליקויים בהמשך, דבר אשר יכול לגרום לכם נזק רב, וכן הוצאות כלכליות גבוהות בעתיד, בשביל להטיח כי דבר כזה לא יקרה לכם חשוב להזמין חברת בדק בית אשר תוכל לבדוק זאת בצורה מקצועית.

כלי מדידה ומחשבון

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת בדק בית?

לפני שאתם מזמינים חברת בדק בית, חשוב שתעשו בירורים מקיפים לפני שאתם מזמינים את החברה המדוברת, מומלץ לבדוק את הניסיון של החברה, האם החברה מספיק שנים בתחום כך שתוכלו להיות בטוחים כי אכן בחרתם חברה עם ניסיון רב ולא פחות חשוב מקצועית, אשר יכולה להבטיח לכם כי בדק הבית יעשה ברמה מקצועית ואיכותית, כך שתוכלו לדרוש תיקון של כל הליקויים הקיימים לפני קבלת המפתח לבית, כך שעם הליקויים יתמודד הקבלן ואתם תוכלו לקבל דירה ראויה למגורים.

השוואת מחירים

כאשר אתם מבצעים בדיקה לגבי חברת בדק בית, מומלץ עבורכם לעשות השוואת מחירים בין חברות מסוימות העוסקות בתחום, זאת בכדי להבטיח כי המחיר אותו תשלמו הינו מחיר הוגן ולא מעל הממוצע בתחום זה, אך תמיד חשוב לזכור כי הזול ביותר לא חייב להיות המומלץ ביותר, לא כל מה שזול הוא המשתלם ביותר, לפעמים חשוב לבדוק ואם אכן יש צורך כדאי לשלם קצת יותר עבור הבדק בית אך להיות בטוחים כי הבדיקה תיעשה בצורה יסודית ביותר.

המלצות על חברות בדק בית

כאשר אתם עושים בדיקה לגבי חברה טובה של בדק בית, תמיד מומלץ לבדוק המלצות על אותה חברה, חשוב לבדוק האם אותה חברה קיבלה מספיק המלצות אשר יכולות להבטיח לכם כי הם אכן מקצועיים, במידה ובאתר החברה אתם לא מוצאים תוכלו לבדוק האם לאותה חברה קיימת רשת חברתית במידה וכן בדקו את ההמלצות על החברה שם.

דבר נוסף שיכול לעזור לכם הוא להיעזר בחברים קרובים או משפחה, האם מישהו מהם עשה בעבר בדק בית אצל אותה חברה, במידה וכן תוכלו לקבל מהם מספיק המלצות אשר יכולות לעזור לכם להחליט האם אתם מעוניינים לרכוש את שירותיה של אותה חברה.

מה חשוב בחברת בדק בית?

חשוב שהחברה תהיה בעלת ניסיון רב שנים, בנוסף חשוב לבדוק כי אותה חברה הינה חברה אשר מעסיקה מומחים בתחום בדק הבית, זאת מכיוון שמומחה בתחום יוכל לעשות את העבודה הטובה ביותר, איש מקצוע איכותי עם וותק וניסיון בתחום לא ייתן לשום ליקוי לחמוק מעיניו, הוא יעבור על הדירה ועל כל מה שעליו לבדוק עבורכם, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אכן כל הליקויים נמצאו, וכספכם הולך למקום בטוח אשר בסוף הבדיקה תקבלו דוח מפורט על הליקויים אשר נמצאו בדירה.

מה מומלץ לעשות כאשר מצאתם חברת בדק בית?

לאחר שעשיתם השוואת מחירים בין חברות בדק בית, וכן בדקתם את הניסיון שלה בתחום, מומלץ להגיע גם למשרדי החברה לפגישה, ברגע שתראו את משרדי החברה תוכלו לדעת לפי הנראות שלה האם מדובר בחברה מספיק מקצועית אשר באמת יכולה להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לביצוע הבדיקה, חשוב לראות כי אנשי החברה אכן אנשים שירותיים אשר ייתנו לכם את השירות הטוב ביותר שתוכלו לקבל.

כלי בניה

במה תלוי מחיר בדק בית?

מחיר של בדק בית משתנה, ותלוי בכמה פרמטרים:

  • האם מדובר בדירה אשר נמצאת בבניין או בדירת קרקע?
  • האם מדובר בדירה יד שנייה או דירה חדשה מקבלן?
  • האם הדירה קטנה או גדולה?
  • כמה חדרים יש בדירה?
  • האם הדירה במהלך שיפוצים?

בהתאם לפרמטרים אלו חברת בדק בית תוכל לתת לכם הצעת מחיר.

למה חשוב שחברת בדק בית תהיה מקצועית?

חברת בדק בית מקצועית תשלח אליכם מהנדס אשר עושה את עבודתו זמן לא מועט, דבר זה הינו חשוב כי מהנס בעל ניסיון רחב יוכל לעשות את הבדיקה בצורה המקצועית ביותר, כך שלא יפספס אף ליקוי, זאת מכיוון כי ישנם לא מעט ליקויים אשר קיימים אך סמויים מהעין, כמו רטיבות בקירות עקב איטום לא תקין, ליקוי זה יכול להיות קיים ברוב המקרים אך מהנדס מקצועי אשר עושה את עבודתו כראוי לא יפספס ליקוי שכזה, דבר זה יוכל לחסוך לכם עלויות רבות בהמשך.

מה צריכים לקבל מחברת בדק בית בסוף הבדיקה?

בסוף בדיקה מקיפה של מהנדס, חברת בדק בית צריכה להוציא לכם דוח מפורט עם כל ליקויי הבנייה הקיימים, ישנם מקרים בהם מומלץ לסגור עם החברה כי לאחר תיקון כל הליקויים תתבצע בדיקה נוספת שתוכל לזהות כי אכן כל הליקויים טופלו כראוי, כך תוכלו סוף סוף לקבל את מפתחות הבית לדירה לה אתם מחכים זמן רב, וכמובן לדירה שהשקעתם בה את כל ממונכם, לכן, חשוב לא לוותר על בדיקה כזו, ללא בדיקה כזו מקצועית לא תוכלו לזהות את כל הליקויים אשר נמצאים בדירה החדשה שלכם.

אם אתם מתכוונים לקנות דירה חשוב שלא תוותרו על בדק בית השוואת מחירים. באמצעות בדק בית השוואת מחירים תוכלו להשוואות בין חברות שונות ולבחור את ההצעה שהכי מתאימה לכם. בדק בית יעזור לכם לקבל תמונה מקיפה ויסודית על הליקויים הסמויים והגלויים בדירה שלכם.

למה חשוב לעשות בדק בית השוואת מחירים?

ליקויי בנייהבאמצעות בדק בית השוואת מחירים אתם יכולים להשוואות בין החברות שונות מבחינת איכות השירות, מקצועיות החברה ואנשי המקצוע בה, ניסיון החברה וכן המחיר שדורשת החברה בהתאם לבדיקה שהיא מבצעת. פרמטרים אלה יעזור לכם לבדוק קריטריונים שונים אשר משפיעים על בחירת החברה. חברה שיש לה אתר מושקע ומעוצב הכולל בתוכו חומר עשיר ומגוון על הבדיקות השונות והליקויים השונים, כולל רקע של אנשי המקצוע העובדים בחברה, שמות של ממליצים ועוד יעזור לכם בבחירת החברה שאתם רוצים לעבוד איתה. בהתאם לבדיקת  מחירים תבינו כמה עולה בדק בית  לאחר סר שוק ובחינת איכות החברות  תדעו מי החברות  הרציניות שכדאי ליצור איתן קשר, והאם המחיר שהן מציעות מתאים לתקציב שלכם. עוד דבר חשוב שיעזור לכם לקבל החלטה לאחר שהצצתם באתר היא שיחת טלפון עם נציג החברה ופגישה במשרדי החברה על מנת לקבל אינפורמציה יותר עשירה לגבי הבדיקה עצמה וכן לפגוש כמה מבעלי המקצוע, דבר זה יעזור לכם לגבש עמדה לגבי בחירת החברה שתעבדו עימה.

מתי יש צורך לעשות בדק בית השוואת מחירים?

את ההשוואה של בדק בית יש לעשות כאשר רכשנו או קנינו דירה חדשה או יד שנייה ואנו רוצים לדעת מה המחיר בחברות אחרות ומה הם מציעים בתמורה. באמצעות בדק בית השוואת מחירים בין החברות השונות אנו בודקים את טיב הבדיקה של החברה בהתאם למחיר שהיא מציעה לנו. האם המחיר עומד בתקציב שלנו או יקר לנו? האם הבדיקה עצמה היא יסודית ומעמיקה או בדיקה כללית? בהתאם לתשובות על השאלות הללו ניתן לבחור את החברה המתאימה ביותר לצרכים האישיים שלנו.

ערך הנדל"ן הוא מושג שכיח בקרב רוכשי הדירות, מושג זה כולל את ערך הדירה עצמה בהתאם לבנייה עצמה. בניין עם ליקויי בנייה הוא בניין אשר מוריד באופן אוטומטי את ערך הדירה גם אם כל הליקויים השונים תוקנו. לכן לפני שאתם מחליטים למכור או לרכוש דירה, אתם חייבים לבצע בדיקת בדק בית אשר מאתרת ליקויי בנייה גלויים וסמויים לעין. הודות לבדיקת בדק בית אשר מתבצעת באמצעות איש מקצוע תוכלו לדעת איזה ליקויי בנייה קיימים בדירה שלכם וכן בבניין עצמו ובהתאם לכך תוכלו בבוא העת לדרוש את המחיר המתאים בהתאם.

מהם ליקויי בנייה?

ליקויי בנייה הם ליקויים שונים הקיימים במבנה הבניין וגורמים לפגיעה באיכות המבנה ובערכו של המבנה עצמו. הליקויים יכולים להיות סמויים לעין או גלויים ומסוגים שונים. חלקם אף מסוכנים מבחינה בטיחותית עד כדי סכנת חיים וחלקם ליקויים קטנים אשר לא פוגעים בתפקוד הנכס עצמו. לכן חשוב לבצע בדיקת בדק בית שתאתר את כל הליקויים השונים בדירה בין אם הם חמורים ביותר או פעוטים וזאת על מנת שנוכל לתקן אותם, וכן לדעת בעתיד איזה מחיר נדרוש על הדירה עקב אותם ליקויי בנייה. כך למשל ליקויי בנייה במקלחון שאינו תואם לנקבע בתכנון האדריכלי הוא ליקויי בנייה עם סטייה מתקנות הבנייה וניתן לתקנם בקלות רבה, לעומת זאת ליקויים שונים כגון בניית תקרות נמוכות ממה שנקבע בתקנות הבנייה הן ליקויי בנייה שאינו ניתן לתיקון ושמוריד מערך הבית עצמו.

אילו ליקויי בנייה מורידים את ערך הנכס?

 ליקויי בנייה זעירים או חסרי משמעות אינם נחשבים לליקויי בנייה שגורמים לירידה בערך הנכס, אך ליקויי בנייה שלא ניתן לתקנם או שניתן לתקנם אך התיקון אינו וודאי הם תיקונים שמורידים מערך הדירה עצמה. לכן כל מי שרוצה למנוע מפח נפש והוצאות כספיות מיותרות או נזקים שונים אשר עלולים להתפתח בדירה שהוא עומד לרכוש, יכול לנקוט לבקש בדיקת בדק בית אשר מתבצעת באמצעות איש מקצוע מטעם חברה כלשהי. בבדיקה זאת בודק המהנדס ואיש המקצוע את ליקויי הבנייה השונים בהתאם לתקנות הבנייה הקיימות, האם הדירה נבנתה מחומרי בנייה מתאימים, האם תוכנית המתאר שלה עומד להשתנות וועוד קריטריונים שונים אשר בסופו של דבר קובעים את איכות החיים בדירה עצמה. ליקויי הבנייה מתייחסים למבנים רגילים אך גם בנייה קלה ומבנים ניידים, אשר צריכים לעמוד בסטנדרטים ובדרישות בהתאם לתקנות הבנייה על מנת להבטיח את תקינות השימוש במבנה.

איך מאתרים ליקויי בנייה בדירה?

בדק בית השוואת מחיריםעל מנת לאתר את ליקויי הבנייה בדירה חשוב לבצע בדיקת בדק בית בטרם הכניסה לדירה עצמה. באמצעות בדיקת בדק בית אשר מתבצעת באמצעות מהנדס בניין ואיש מקצוע מאתרים את כל הליקויים הקיימים בדירה הסמויים והגלויים ומטפלים בהם הקדם. את הליקויים השונים אשר התגלו בדירה מעבירים לדו"ח מסודר אשר יכול להיות במקרים מסוימים אסמכתא משפטית כאשר אנו רוצים לתבוע את קבלן הבניין שלא תיקן את הליקויים שהיו בתקופת אחריותו על הבניין. איתור הליקויים בדירה נעשה באמצעות מכשירים טכנולוגים מתקדמים וחדישים אשר מאתרים את מקור הליקויי ומיקומו המדויק, בין אם הוא סמוי או גלוי לעין. דיוק זה עוזר לבעל המקצוע לקבל תמונה מלאה על כל הליקויים השונים הקיימים בדירה והאם הם בהתאם למפרט הטכני של הדירה. ישנם ליקויים אשר לא ניתן לתקן אותם כתוצאה מרשלנות בבנייה עצמה, ליקויים אלה עשויים להוריד מערך הבית, וכן משפיע על איכות החיים בדירה עצמה. לכן יש לקחת בחשבון את כל הליקויים הקיימים בדירה גם הגלויים וגם הסמויים ולהתייחס אליהם העת הצורך.

זהירות ליקויי בנייה מסוכנים לפניך

 מאחר שישנם שני סוגי שמתגלים בעת ביצוע ביקורת ליקויי בנייה , ליקויים פעוטים שלא מהווים נזק למבנה הבניין וליקויים מסוכנים אשר מהווים סכנה בטיחותית לדיירים בה, חשוב לאתרם כמה שיותר מהר ולטפל בהם. ליקויים מסוכנים ולא בטיחותיים יכולים להיות למשל: מעקה שלא נבנה תקין, סורגים לא יציבים, ממ"ד לא תקין ועוד. כל אותם ליקויים עלולים לסכן את בטיחות הדיירים ומחויבים לתיקון מיידי. הליקוי החמור ביותר הוא ליקוי בשלד המבנה. בליקוי מסוג זה יציבות המבנה עלולה לגרום לקריסה של המבנה עצמו. כמו כן, אם מותקנות מדרגות לא יציבות או שחלה סטייה בקיר תומך או שישנם סדקים משמעותיים בקירות הבית, חשוב לבחון האם ישנם ליקויים בבנייה בשלד הבניין.

ביקורת ליקויי בנייה היא ביקורת חשובה ביותר שכל בניין חייב לעבור. באמצעות ביקורת ליקויי בנייה ניתן לאתר את הליקויים השונים בנכס בטרם הכניסה למגורים או בעת מכירת הדירה יד שנייה, לכן חשוב לבצעה בכל נכס שיש לנו למכירה או קנייה.

מהי ביקורת ליקויי בנייה?

ביקורת ליקויי בנייה היא ביקורת אשר מתבצעת בעת רכישת דירה חדשה מקבלן או דירה יד שנייה או במהלך בניית בית ועוד. הביקורת במבנה מאתרת את הליקויים השונים בדירה אשר אינם נראים לעין. ליקויים אלה יכולים להיות במערכת האינסטלציה, בבעיות איטום, ריצוף שלא עפ"י התקנים, בניית קירות ותקרה לא תקינה, תשתיות חשמל לא תקינות ועוד. כל אותם ליקויים מצריכים תיקון בטרם השימוש בדירה עצמה. הליקויים עלולים להיות אף בטיחותיים ולגרום לנזקים והוצאות מיותרות לדיירי הבית ואף להוריד את ערך הנכס. לכן, על מנת להבטיח את קנייתכם באופן בטוח ומשתלם חשוב לבצע ביקורת ליקויי בנייה בדירה.

כיצד מאתרים את לקויי הבנייה?

ההשקעה בנכס שלנו היא השקעה חשובה ומשמעותית עבורנו, וזאת מאחר שמדובר על השקעה לטווח הרחוק, אך אם זאת היא מצריכה מאיתנו גם משאבים רבים. ליקויי בנייה הם דבר שכיח ביותר בתחום הבנייה והם קורים עקב עבודה לא מקצועית של קבלן הבניין אשר אינה עמדה בתקנים, המפרט הטכני וכו'.לכן יש צורך לבצע  בדיקת ליקויי בנייה  בנייה על מנת לאתר את כל הליקויים השונים בבנייה אשר אינם נגלים לעין ומפריעים לאיכות חיינו. בדיקת בדק בית יסודית ומקיפה תעזור לכם לאתר את כל ליקויי הבנייה שונים אותם תצטרכו לתקן. איתור הליקויים נעשה באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם אשר מזהה את ליקויי הבנייה תוך דקות אחדות.

מה כוללת ביקורת ליקויי בנייה?

ביקורת ליקויי בנייה כוללת: בדיקת התאמת כמויות חומרי הבניין וטיבם ביחס למפרט, בדיקת התוכניות, בדיקת ליקויי הבנייה בצנרת המים והביוב, איתור בעיות רטיבות, איטום וחדירת מים. בדיקת ליקויי בנייה בחיפויי הקירות, טיח וצבע, איתור ליקויים בעבודת הריצוף, קרמיקה ועוד. ביקורת ליקויי בנייה לעבודות בידוד תרמי, אקוסטי ועוד. הביקורת מתבצעת תוך שימוש במכשיר טכנולוגי מתקדם וחדיש, אשר בסופו מתקבל דו"ח ליקויי בנייה.

מתי מתבצעת ביקורת ליקויי בנייה?

ביקורת ליקויי הבנייה מתבצעת לאחר שאותרו כל הליקויים השונים בדירה בבדיקת בדק בית. בדיקת בדק הבית היא בדיקה יסודית ומעמיקה אשר מגלה את הליקויים השונים אשר אינם חשופים לעין, כולל ליקויים בטיחותיים מסוכנים. באמצעות ביקורת ליקויי הבנייה ניתן לבקר את הליקויים השונים ולבדוק שאכן הם תוקנו ע"י בעל הדירה. ובמידה ובביקורת מתגלה שהליקויים טרם תוקנו או נוספו חדשים יש לעדכן את בעל הדירה בליקויים השונים ושהוא צריך לתקנם על מנת שהדירה תהיה ללא ליקויים. כלומר, הביקורת נותנת לנו את המידע שאנו צריכים לגבי תיקון הליקויים או מציאת ליקויים חדשים ועל כן היא משמעותית ביותר.

ביקורת ליקויי בנייה

מדוע חשוב לאתר את ליקויי הבנייה?

איתור ליקויי בנייה לפני רכישת הדירה חשובה ביותר. באמצעות בדיקת בדק בית אשר מתבצעת באמצעות איש מקצוע ומהנדס בניין ניתן לאתר את כל ליקויי הבנייה השונים הגלויים והסמויים לעין ולקבל חוות דעת לגבי הליקויים השונים. לאחר ניהול משא ומתן על הליקויים אשר נמצאו בדירה ניתן לקבל אומדן של העלויות הצפויות לכם וכן מחיר הדירה עצמה לאחר כל הליקויים שהתגלו בה. כמו כן, חשוב לדעת שתוקף אחריות הקבלן היא לתקופה מסוימת וזמנית ועל כן חייבים לתקן את כל הליקויים בתקופה זאת אחרת התיקונים הם על בעל הדירה והדיירים במידה ומדובר בליקויי בנייה בבניין עצמו. כמו כן, חשוב לדעת שאם הליקויים אשר התגלו בזמן אחריות הקבלן אינם תוקנו על ידו או תוקנו חלקית ובאופן לא מספק תוכלו להגיש נגד קבלן הבניין תביעה כספית לפיצויים בבית המשפט. הקבלן מחויב עפ"י החוק לתקן במסגרת האחריות לבניין את הליקויים השונים, לא בצורה חלקית אלא בצורה מלאה וכל חריגה מכך היא עילה למשפט. מעבר לכך, חוות הדעת שיש בידכם באמצעות בדיקת בדק בית היא אסמכתא משפטית לכל דבר שעשויה לעזור לכם במהלך המשפט נגד קבלן הבניין. לכן אל תוותרו על בדיקת בדק בית בשום מצב.

האם יש צורך לבצע בדק בית השוואת מחירים תמיד ?

בדק בית השוואת מחירים היא בדיקה חשובה מאוד לכל נכס בין אם הוא חדש או ישן. לכן חשוב לעשות השוואת מחירים בטרם אנו סוגרים עם חברה כלשהי. באמצעות השוואת מחירים אנו מקבלים מידע שעוזר לנו להחליט בסוף עם איזה חברה נעבוד ומה אנו מקבלים בתמורה. אל תוותרו על שלב השוואות המחירים גם אם אתם לחוצים בזמן, באמצעות השוואת מחירים בין חברות שונות תוכלו לקבל  מידע שיעזור לכם לבחור את החברה הנכונה והמתאימה לכם מבחינת הצרכים האישיים שלכם ועל הדרך לחסוך כמה שקלים. עוד דבר חשוב  מעבר להשוואת מחירים בין החברות זה המלצות של חברים ובני משפחה. עם שמות של ממליצים שנמסרו לכם באמצעות בני משפחה וחברים או באמצעות החברה, תוכלו לדבר עם אותם אנשים אשר עברו את הבדיקה ולהתרשם מהתהליך הבדיקה, המקצועיות של הבדוקים ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום