איך לבחור את חברת ניסור הבטון הטובה ביותר עבורכם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:


אם אתם חושבים על להסיר קירות או לעצב מחדש חדרים, אתם וודאי מחפשים חברה קבלנית שהיא מומחית בתחומה ויכולה להשלים את הפרויקט שלכם על הצד הטוב ביותר.

אספנו עבורכם מספר דברים שצריך לבדוק לפני ששוכרים קבלן, כדי שתצאו מרוצים.

איפה לחפש

היום הכל נמצא ברשת, ולכן התחילו את התהליך בחיפוש ברשת. היכנסו למספר אתרים שונים שמספקים רשימה של קבלנים וערכו בדיקה על הרקע וההיסטוריה של כל חברה. חברות שמדורגות גבוה לרוב יופיעו ראשונות כאשר מחפשים אותן בגוגל.

המלצות וחוות דעת

כיום, יש מגוון של אתרים שבהם ניתן להשאיר חוות דעת ואנשים עושים בהם שימוש, היעזרו בהם, אך שימו לב שמדובר בהמלצות של אנשים אמיתיים ושההערות שניתנות בהמלצות רלוונטיות עבורכם.

ניתן גם לפנות ישירות לחברות שתרצו לבדוק ולבקש מהן מידע על פרויקטים קודמים ועל לקוחות שניתן לדבר איתם.

ביקור בית

לאחר שביצעתם את הבדיקות וקראתם המלצות, זה הזמן לפנות ישירות לחברות שבחרתם. צרו קשר עם החברה ובקשו מהם לשלוח נציג שיבקר בבית שלכם וייתן לכם הצעת מחיר .  זכרו כי הצעת מחיר זולה אינה בהכרח ההצעה הטובה ביותר. יכול להיות שהמחיר נמוך בגלל שימוש בציוד מיושן או בעובדים לא מקצועיים.

מומלץ לבדוק ולבצע בדק בית עם חברת בדק בית ולהשוות בין הצעות המחיר השונות שקיבלתם, לוודא שהן תואמות לתקציב שבניתם וכוללות את כל הדרישות שלכם, גם את הפרטים הקטנים ביותר.

רישיון ומשרד חלק מהבדיקות שחובה לעשות

בקשו לראות את רישיון הקבלן. זהו גם סימן עבורכם שהקבלן עבר את כל בדיקות הבטיחות והמבחנים הדרושים. מומלץ לבדוק גם שהוא רשום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון והבינוי, מה שיבטיח לכם שיש לו ניסיון וותק בבנייה.

בנוסף, כדאי לבדוק אם יש לו משרד באזור המגורים שלכם, כזה שתוכלו לגשת אליו ולהתרשם מהחברה, לקבל מידע ולפנות עם שאלות ובעיות.

תחום התמחות וניסיון

החליטו האם אתם צריכים קבלן שמתמחה בתחום אחד או קבלן שמתמחה במספר תחומים. לפעמים עדיף לשכור קבלן כמו Power  ניסור בטון, שיכול להציע לכם מספר שירותים כגון קידוח, ניסור ושבירת בטון.

בדקו כמה זמן הקבלן נמצא בתחום, באילו שיטות וציוד הוא משתמש והאם הוא מציע שירות מקיף החל מבדיקת האתר וביצוע העבודה ועד ניקיון האתר בסיום העבודה.

התשובות לכל השאלות הללו יעזרו לכם לבחור את הקבלן המומחה הטוב ביותר.

ביטוח ובטיחות

בקשו לראות את פוליסת הביטוח של הקבלן בכל הנוגע לאחריות לעובדים ולפיצויים.  המסמכים הללו יעזרו לכם להעריך אם הקבלן רציני ואמין.

זכרו, קידוח וניסור בטון הם עבודה מאתגרת שיש בה סיכונים, בין היתר בגלל השימוש בציוד כבד.

לכן, חובה לבדוק גם שהקבלן או החברה נוקטים את כל הצעדים הדרושים כדי להבטיח רמת בטיחות גבוהה במהלך העבודה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום