בדק בית והניקיון שאחריו

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הדירה שבה אנו מתגוררים, היא המקום שבו אנו מרגישים הכי בנוח. בדירה אנו ישנים, מגדלים את ילדנו, מאחסנית את חפצנו ורהיטנו ובעצם הדירה היא מרכז חיינו. כולם אוהבים להשקיע על עיצוב ונראות הדירה אלפי שקלים, אחד הדברים שהכי חשובים לדירה, זה ניקיון דירות על בסיס קבוע. ישנם שלושה סוגי  ובמאמר כאן אנו נסביר על כל אחת מאפשרויות אלו ומה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות כזו.

ניקיון דירות עוזרת בית לאחר סיום עבודותו של מפקח בדק הבית

הרבה מעדיפים לקרוא לעוזרת בית כדי לעשות ניקיון על בסיס קבוע. אפשרות זה היא מבורכת כי היא חוסכת לכם זמן יקר והרבה טרחה וכוחות לנקות לבד באם אתם  מחפשים ניקיון דירות מומלצים, החסרונות בהזמנת עוזרת בית הם לא קטנים: הראשונה, אתם תצרכו להוציא תלוש משכורת ולהפריש תנאי עבודה רגילים הכוללים: פנסיה, פיצויים, ביטוחים, ימי מחלה וכו'. שניה, לצערנו בישראל ישנה "מכה" שבה עוזרות בית מבריזות ללא התראה מראש ומסבות עוגמת נפש עבורכם. שלישית, לא תמיד עוזרת בית תיהיה מסוגלת לבצע עבודות ניקיון גדולות כמו חלונות גבוהים, קרצוף יסודי למשטחים בעיתיים וכו'.

אפשרות שנייה לנקות לבד 

אוקי, אז אמרתם עוזרת בית לא תמיד כדאי לקחת, אבל אולי ננקה לבד? זה בהחלט אופציה טובה. אבל רק למי שיש את הזמן והכוחות לעשות זאת. כאמור, ניקיון דירות מצריך יסודיות רבה. יש צורך לעבור על כל אזור ופינה ברחבי הבית ולקרצף, להסיר כתמים ולהבריק כל פרט בבית רק לאחר שסיימתם לתקן את כל התקלות בדוח בדק בית שכותב מהנדס בדק בית .

אפשרות שלישית היא חברת ניקיון

האופציה הטובה ביותר מכולם, היא להזמין חברת ניקיון לניקיון דירתכם. חברה מקצועית, תדאג לשלוח כמות עובדים בהתאם לגודל ומצב העבודה. כלומר: בבית בו ישנן חלונות גבוהים, היא תשלח עובדים בעלי רישיון לעבודות בגובה. במידה והרצפה זקוקה לפוליש יסודי, היא תצייד את עובדיה במכונת וחומרי פוליש איכותיים. יש צורך גם בניקיון עובש  בליווי מפקח בניה שיכין דוח בדק בית או כל פריט אחר שאתם או עוזרת הבית לא יכולים לעשות? לחברת ניקיון יש את כל הפתרונות והכלים לביצועי כל עבודות הניקיון למיניהם.

ניקיון של חברה כולל את כל הבית על בוריו: חלונות, תריסים, מסילות, רצפה, ארונות בחדרי השינה וארונות מטבח, חדרי השירותים והאמבטיה (חיטוי במקרה זה), ניקיון רהיטי המטבח הכוללים: מקררים, תנורים ועוד. כמו כן, גם המרפסת והחצר ינוקו היטב בכלים המתאימים כמו מכונות לחץ מים גבוה וכדומה.

בחירה של חברת ניקיון טובה, זה פקטור רציני

בשוק הישראלי, בחיפוש קל באינטרנט, תגיעו לאלפי חברות ניקיון כמו שתמצאו גם חברות בדק בית . רובם הגדול לא פעילים, או שעושים זאת כתוספת הכנסה. המטרה שלכם היא למצוא חברה העוסקת רק בניקיון ולה מספר רב של עובדים מנוסים ומומחים בסוגי הניקיונות השונים. חפשו חברות עם המלצות רבות, פרויקטים גדולים שהם עשו, צפו בסרטוני המחשה שלהם עד שתיהיו בטוחים כי בחרתם נכון.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום