איך לבחור צבעי לדירה חדשה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי הישראלי הממוצע צובע את הבית אחת לשלוש שנים בממוצע, לפעמים הוא צובע את כל הבית ולפעמים רק מספר חללים.

אם גם לכם נמאס מגוון הקירות המיושן, אם יש לכם כתמים על הקירות או שאתם מעוניינים לחדש ולרענן את הבית, הצטרפו גם אתם אל הישראלים האוהבים לצבוע ולחדש את הבית ותיהנו מבית רענן ונקי ומאווירה נעימה.

תשעה טיפים ועצות טובות

איך אתה יכול לבחור מה עדיף לבן, שמנת או אולי שילוב של מספר צבעים?

הצורך לבחור בין צבעים שונים עשוי להיראות קשה. אבל יש כמה טיפים וטריקים פשוטים שיכולים לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה במהירות ובקלות, אז בואו נראה מה הם:

לפני שמתחילים בצביעת הבית יש להכין את קירות הבית לצביעה. חשוב שהחברה המבצעת תהיה מקצועית ומבינה עניין במידה ויש סדקים בקירות, יש למלא אותם במלט ולאטום אותם לפני הצביעה, אם הקירות מתקלפים, יש להסיר את הקילופים מהקירות כדי לאפשר מראה חלק של הקיר, אם יש מקומות שהתנפחו, יש להסיר מהם את הצבע הישן ואם יש נקודות מלוכלכות חשוב לנקות אותן לפני הצביעה כדי שהצבע החדש יתפוס. צבעי חיים כבר למעלה מעשור מבצעים עבודות על כל סוגי הקירות.

צביעת הסלון שונה מצביעה של כל חלל אחר בדירה מאחר וזהו החדר שבו אתם מבלים שעות רבות, החדר שאליו מגיעים האורחים והחדר המשמש כחלון הראווה של הבית.

את הצבע לסלון יש לבחור בהתאם לסגנון ולאווירה שאנו רוצים לשדר. אם יש לנו סלון בסגנון מודרני, כדאי לבחור צבעים בגוונים רכים ובהירים, אם הסלון שלנו הוא בסגנון עתיק עם רהיטים כבדים ומסוגננים נוכל לבחור בין צבעים כהים לצבעים בהירים. צבעים כהים יתאימו למראה העתיק, אך צבעים בהירים יצרו ניגודיות.

צבעים כהים מקטינים את המרחב של הסלון ואילו צבעים בהירים יוצרים אשליה של מרחב גדול יותר. אם אתם נועזים, תוכלו לצבוע קיר אחד בסלון עם אפקטים מיוחדים, תוכלו לצבוע אותו בצבע מנוגד לקירות האחרים, תוכלו ליצור קיר מנצנץ, קיר "מעושן" או קיר בעל מראה של טפט ועוד.

לצביעת הדלתות יש השפעה רבה על המראה של הבית. את סוג הצבע לצבית הדלתות יש להתאים לחומר שממנו עשויה הדלת. אם הדלת עשויה מעץ, יש לצבוע אותה בצבעים מבוססי טרפנטין, ולהוסיף שכבה של לכה, אם הדלת עשויה מפלדה, יש להשתמש בצבעים המיועדים למשטחי מתכת ולהקפיד שהם יהיו צבעים מונעי חלודה.

צביעת המשקופים משלימה את צביעת הדלתות, גם בצביעת המשקוף יש להתאים את סוג הצבע לחומר שממנו עשוי המשקוף. אם אתם רוצים להעניק לבית מראה מיוחד ונועז יותר, בחרו בצבע שונה מצבע הדלת, אך הקפידו שהוא ישתלב בצבע הדלת.

בחדרי ילדים מומלץ לצבוע את הקירות בצבעים נטולי עופרת, הנקראים גם צבעים ניטרליים. העופרת אינה בריאה לנשימה, במיוחד לתינוקות ולילדים קטנים.

בחדרי הרחצה חשוב לבחור צבעים אשר מונעים עובש ופטריות או בשליכט. יש שני סוגים של שליכט, שליכט אקרילי ושליכט מינראלי, שני הסוגים מגנים בפני חדירת מים לקירות, אך בעוד שהשליכט האקרילי מופיע בכל מניפת הצבעים, השליכט המינרלי מגיע רק בכשלושים גוונים בלבד.

בחירה נכונה של קבלן צבע זה המפתח לצביעה מקצועית, אסתטית ומרשימה. עלות השירותים משתנה בהתאם לגודל ומספר החדרים שאתה צריך לצבוע. אולי כדאי לקבל הצעת מחיר מכמה חברות לפני שתחליט איזו מהן לשכור כיוון שהמחירים שלהן יכולים להשתנות באופן משמעותי אפילו ברדיוס של קילומטר. הקפד ליצור קשר עם כמה חברות שונות לקבלת מחירון צביעת דירה לפני שתשכור אחת מכיוון שהמחירים שלהן יכולים להשתנות באופן דרמטי.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום