בדיקה סונית של חברת PILETESTING

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדיקה סונית היא בדיקה הכרחית בכל עבודה של יציקת יסודות וכל קבלן שלד ומהנדס קונסטרוקטור מבינים היטב את חשיבות ומשמעות הבדיקה. בדיקה סונית יכולה להצביע על ליקויים ביציקת היסודות ובכלונסאות שבתוכם, אך היא יכולה גם לייעל מאוד את תהליך התיקון, אם אכן נדרש כזה. למה נועדה הבדיקה הסונית ומדוע בדיקה סונית של חברת PILETESTING נחשבת לבדיקה המקצועית ביותר בתחום?

 

למה נועדה בדיקה סונית?

בדיקה סונית, כשמה כן היא, היא בדיקה שמבוססת על שליחה ופענוח של גלי קול. לאחר השלמת יציקת היסודות, מעל יציקת הבטון בולטים קצות הכלונסאות הכלואים בתוך היציקה. במסגרת בדיקה סונית, מחובר חיישן לאחד מברזלי הכלונס ועל ברזל אחר ניתנת מכה באמצעות פטיש ייעודי. מכת הפטיש שולחת גל קול לאורך ברזל הכלונס, וגל הקול חוזר ונקלט על ידי החיישן המחובר לקצה הכלונס. הפער בין הגל שנשלח ובין הגל שהוחזר יכול לספר לנו על מצבו של הכלונס ושל יציקת הבטון. הבדיקה הסונית היא בדיקה מאוד רגישה ולכן חשוב לבצע אותה בסביבה שהיא כמעט סטרילית, לנקות את כל פני השטח של היסוד ולוודא שלא מונחים עליו אפילו מסמרים או גרגרי בטון שיכולים באמצעות הרטט שלהם, לעוות את גלי הקול העוברים בכלונס. בהתאם לתוצאות המתקבלות, אם התוצאות תקינות, הקונסטרוקטור מאשר את היסודות וניתן להמשיך בבניית השלד. אם התוצאות אינן תקינות, צריך להבין בדיוק מהו הליקוי שזוהה ובאיזה מיקום ביסוד וכאן נכנסת החשיבות של איכות הציוד שאיתו מבוצעת הבדיקה.

 

בדיקה סונית של חברת PILETESTING – בדיקה איכותית ברזולוציה גבוהה

בדיקה סונית מבוצעת בדרך כלל על ידי חברות המספקות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובכלל זה מבצעות גם בדיקות סוניות למבנים ובדיקות אולטרה סוניות למבני תשתית ומבנים גדולים בכלל. בתחום זה נעשה שימוש בסוגים שונים ומיצרנים שונים של ציוד, חלקו מיושן יותר וחלקו חדיש יותר. בדיקה סונית של חברת PILETESTING נחשבת לבדיקה האמינה והאפקטיבית ביותר וזאת לאור הרגישות הגבוהה שלה והיכולת שלה לזהות ליקויים ברזולוציה גבוהה מאוד. חשוב להבין שבדיקה סונית דורשת רמה מקצועית גבוהה מאוד של הצוות המבצע את הבדיקה, גם בשלב ביצוע הבדיקה בשטח אבל בעיקר בשלב הפיענוח של הנתונים המתקבלים בה. פיענוח זה יכול פעמים רבות לייצר מסקנות בתחום האפור ולהוביל לביצוע עבודות חפירה ותיקון מיותרות או לחילופין להתעלמות מליקויים ממשיים שלא זוהו נכונה בבדיקה. הבדיקה הסונית של PILETESTING יודעת כאמור, לנתח את גלי הקול ברזולוציה גבוהה מאוד ונחשבת לבעלת רגישות גבוהה. על כן, הבדיקה צריכה להתבצע בצורה מקצועית יותר שתבודד בצורה מלאה גורמים מפריעים בסביבה, אך בביצועה בצורה מקצועית, ניתן לסמוך על הנתונים שהיא מפיקה ברמה גבוהה הרבה יותר מבדיקה שמבוצעת בציוד מיושן יותר מהדור הקודם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום