בדיקת איכות עבודות הגבס בבדיקת בדק בית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדיקת בדק בית היא בדיקה סופר חשובה בכל כניסה למבנה חדש, בין שמדובר בדירה מקבלן ובין שמדבר בדירה יד שנייה. בדיקת איכות עבודות הגבס בבדיקת בדק בית, היא חלק בלתי נפרד מהבדיקה הכוללת, ומהנדס מקצועי שמתמחה בתחום בדק הבית, ידע לספק לכם את בדיקת מבני הגבס באופן יזום, מבלי שתצטרכו לדרוש זאת.

מהי בדיקת בדק בית ומי מבצע אותה?

בדק בית היא בדיקה שמיועדת לבדוק את מצבו של המבנה ברמה ההנדסית. בדיקה כזאת כוללת בדיקה של כל היבטי הבנייה במבנה, לרבות תשתיות מים, חשמל, גז, תקשורת וביוב, חוזק יסודות וקירות תמך, חוזק מרפסות, ליקויים הנדסיים ואסתטיים ברצפה, בתקרה, בגג, בחלונות, בדלתות ובכל מרכיב אחר של המבנה. למעשה, בדיקת חברת בדק בית לפני קניה מעניקה לכם סקירה מלאה של מצב הבית, לרבות כל הליקויים הקיימים בו. ליקויים אלה יכולים להיות אסתטיים בלבד, אבל הם יכולים להיות גם בטיחותיים, ולכן לפני שאתם סוגרים עסקת רכישה למבנה, אתם רוצים לבצע בדיקת בדק בית, שתאפשר לכם לבצע את תיקון הליקויים הנדרשים לפני שאתם נכנסים, ולחייב את המוכר להשתתף בעלות התיקונים, בין באמצעות הנחה במחיר ובין באמצעות השתתפות בפועל בעלות התיקונים.

את בדיקת בדק הבית מבצע מהנדס בניין מוסמך, בדרך כלל בעל התמחות בתחום הספציפי של בדק בית. הדו"ח שימסור לכם המהנדס בסוף הבדיקה משמש כמסמך משפטי לכל דבר ועניין, וקביל כראיה בבית המשפט.

האם צריך לבדוק גם את עבודות הגבס?

התשובה היא בהחלט כן, גם מסיבות אסתטיות וגם מסיבות בטיחותיות. על אף שגבס נחשב לחומר שקל מאוד לעבוד איתו, בפועל קונסטרוקציות של גבס יכולות להיות מאוד כבדות ומאוד לא יציבות, ולכן חשוב לוודא שהקונסטרוקציות אליהן מחוברים לוחות הגבס הן מספיק חזקות ויציבות. כמו כן, אתם רוצים לבדוק שאיכות העבודה ברמה האסתטית היא גבוהה. כך למשל, אתם לא רוצים לגלות שהנמכת התקרה בחדר השינה מתחילה תהליך של קילוף שאמנם לא ניתן לראות אותו בעין בלתי מקצועית, אך יכולה להתגלות בבדיקת בדק בית. זוהי למעשה המטרה של בדיקת איכות עבודות הגבס המתבצעות ע"י קבלן גבס בבדיקת בדק בית – להעניק לכם את הראש השקט שאתם יודעים בדיוק מה מצבו של הבית, מעבר למראה הכללי והראשוני שאתם יכולים לראות כאשר אתם מתרשמים מהבית. לבדיקה הזאת ישנן כאמור השלכות אסתטיות ובטיחותיות, ואלו הם בהחלט שני נושאים שאתם רוצים להיות בראש שקט לגביהם.

עבודות גבס הוא פתרון שיפוץ מאוד שכיח ונפוץ, וברכישת בית חדש, ישנה סבירות גבוהה שבבית ישנן כמה וכמה קונסטרוקציות גבס. את הקונסטרוקציות האלה אתם רוצים לבדוק הן כדי לוודא שהן חזקות ויציבות והן כדי לוודא שאין בהן כל ליקויים אסתטיים, וזה בדיוק מה שעושים במסגרת בדיקת איכות עבודות הגבס בבדיקת בדק בית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום