בדק בית לעבודות איטום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אמנם אנו חיים במדינת ישראל, מדינה שבה השמש לא מפספסת אותנו כמעט יום ביומו. למעשה, ברוב ימות השנה אנו יכולים לספור על שתי ידיים את כמות ימי הגשם הרציניים שיורדים כאן. מסיבה זו, עד לפני מספר שנים, היום מתייחסים לכל הנושא של האיטום באופן זניח, עד שהבינו כי חדירה של מים יכולה להוביל לנזקים בלתי הפיכים. כחלק בלתי נפרד מהתהליך של בדק בית לפני שנכנסים לדירה שרוכשים או דירה מקבלן נהוג לבצע גם בדק בית לעבודות איטום.

החשיבות של בדק בית לעבודות איטום

למעשה, אנו חיים בעידן שבו הטכנולוגיה בענף מאפשרת לבחור בחומרי איטום ובמוצרים סופר מתקדמים המסייעים לבצע עבודת איטום מושלמת וברמת גימור גבוהה. כך למעשה אנו יכולים לנהל את מערכת האקלים של הבית, בעיקר בפרויקטים הנבנים בשיטת הבניה הירוקה ולחסוך בעלויות סכומי כסף אדירים הקשורים לצריכת האנרגיה הביתית. כאשר יש בעל מקצוע המומחה באיטום או מהנדס שמבין בכל תחומי בדק הבית ומפקח על התהליך, הסיכוי שנסבול מנזילות, רטיבויות ובעיות איטום קטן משמעותית. למעשה, כדי שתהליך האיטום בבית יתבצע בצורה מקצועית כבר מהיסוד שלו, מאוד מומלץ שלא להסתפק רק בקבלן איטום אלא גם ביועץ איטום שיודע ומכיר מהיסוד את הדרישות והתקנים השונים ויוודא כי עבודת האיטום תתבצע ביסודיות, יעילות ומקצועיות.

מה הסיכונים כאשר עבודות איטום לא מתבצעות כמו שצריך?

נזילות, רטיבויות, קילופים של הקירות אלה עלולים להוביל להמון בעיות בין אם זה פגיעה בברזלים ובקירות החיצוניים או מעטפת המבנה, בין אם זה בפגיעה בקירות הפנימיים ובין אם היווצרות של עובש. כל הבעיות הללו לא רק יכולות לפגוע במבנה ובאיכות החיים שלנו אלא גם להוריד מערכו של הנכס בטווח הארוך. עבודות איטום חייבות להתבצע בצורה מקצועית ויסודית בשילוב חומרי עבודה ייעודיים המתאימים לסוג הגג, סוג החלונות, סוג המבנה וכדומה פנו לחברת מרכז האיטום הישראלי הנותן שירותים לכל סוגי עבודות האיטום.

בדק בית לעבודות איטום – איך זה מתבצע?

  1. חלוקה לאזורים – בדיקת איטום עבור קירות חיצוניים, בדיקת איטום עבור חלונות ודלתות, בדיקת איטום לרצפה, בדיקת איטום לגג, בדיקת איטום לתקרה ועוד.
  2. איתור – איתור חדירות המים או מי גשם לנכס במטרה למנוע נזילות והצטברות של מים, היווצרות רטיבות או עובש.
  3. תיקונים במידת הצורך.

מי מבצע בדק בית לעבודות איטום?

רק מהנדס מומחה בבדק בית.

רוצים לקבל מידע מקצועי נוסף על בדק בית לעבודות איטום? בדק בית ימנע אינספור סוגי תקלות וליקויים בהמשך, יחסוך לכם זמן יקר והתעסקות עם בעלי מקצוע אחרי שתיכנסו לדירה. רוצים לדעת במאה אחוז שכל עבודות האיטום יתבצעו בביתכם או דירתכם כמו שצריך, בדיוק מירבי מא‘ ועד ת‘ ללא פשרות באיכות וברמת הגימור? הדר בדק בית היא החברה המובילה בישראל לבדק בית מקצועי. צרו איתנו קשר והמומחים שלנו ישמחו לתת לכם מענה ולסייע לכם בכל שאלה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום