בדק בית על ידי מהנדס קונסטרוקטור – האישור הסופי לפני כניסה לדירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

אחת מהשאלות המרכזיות שיעסיקו אתכם לפני שתיכנסו לדירה חדשה או לפני שתרכשו דירה יד שניה, היא מה המצב של הדירה? כלומר האם מתחת לפני השטח קיימים ליקויים שאתם לא מודעים אליהם, ואם קיימים ליקויים איך הם עומדים להשפיע על חייכם. מדובר על שאלות משמעותיות מאוד, שאלות שצפויות לשנות את תמונת המצב כולה.

בדק בית על ידי מהנדס קונסטרוקטור חייב להתבצע לפני שתיכנסו לדירה כזאת או אחרת. במאמר הבא בעזרת חברת סטטיקה הנדסה אנו ננסה להסביר לכם עד כמה התפקיד של הקונסטרוקטור הוא חשוב וחיוני. כך שלא תעשו החלטות פזיזות שעוד יעלו לכם בעתיד ביוקר, יש לכם כרגע את האפשרות למנוע טעויות בעתיד.

 

מה התפקיד של הקונסטרוקטור?

כמו שאתם בוודאי מתארים מהשם של הקונסטרוקטור, מדוב רעל מהנדס אשר מתמחה בתחום של הקונסטרוקציה. התפקיד העיקרי שלו יהיה לוודא את תקינות הבניין, ובמידת הצורך אף לאתר ליקויים שהעין שלכם ככל הנראה לא הצליחה לזהות. הקונסטרוקטור אחראי לבדוק גם מבנים חדשים וגם מבנים ישנים, כך שמהבחינה הזאת אתם יכולים להיות רגועים. מדובר על איש מקצוע אידיאלי שאמור לספק לכם את החותמת הסופית לפני שתאם נכנסים לדירה חדשה, כך שתוכלו להיכנס לדירה החדשה ברגל ימין.

 

למה להזמין קונסטרוקטור ולא מהנדס?

נדגיש תחילה כי קונסטרוקטור הוא מהנדס בעצמו, כך שאם אתם חושבים שאתם מזעיקים איש מקצוע פחות מנוסה – אז מדובר על טעות. הסיבה היחידה שבגללה מוטב להזעיק דווקא קונסטרוקטור ולא מהנדס היא שהקונסטרוקטור מתמחה בתחום של בדק בית, בעוד מהנדס מתמחה בכל כך הרבה תחומים נוספים בעת ובעונה אחת. כך שאם אתם רוצים להזעיק איש מקצוע שמכיר את התחום על בוריו הוא הכתובת.

 

האם חייב לבצע בדק בית לפני שנכנסים לדירה?

על פי חוק אף אחד לא יחייב אתכם לעשות בדק בית, אך מדובר על פעולה חשובה מאין כמותה – פעולה שיכולה להוריד לכם את מפלס הלחץ. פתאום אתם תוכלו לגלות כי הדירה איננה ראויה למגורים או מנגד שהמצב שלה מעולה מבכל בחינה אפשרית. כך לא יצפו לכם הפתעות נוספות בהמשך הדרך, הפתעות שלא חשבתם שהן עלולות להופיע.

 

כמה יעלה לבצע בדק בית על ידי קונסטרוקטור?

העלות של ביצוע בדק בית משתנה בהתאם ללא מעט אלמנטים, כך שאי אפשר לתת מחיר אחיד לגבי כל הדירות. אחד מהאלמנטים המרכזיים שמשפיעים על העלות של בדק הבית הוא כמובן הגודל של הדירה, ככל שהדירה תהיה גדולה יותר כך הבדיקה תעלה יותר. בנוסף המצב של הדירה גם הוא עשוי לשחק תפקיד משמעותי, כאשר ככל שהדירה תהיה ישנה יותר כך העלות של הבדיקה תעלה גם היא – קחו את הנושאים הללו בחשבון.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום