בדק בית על עבודות גז

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

בדיקת בדק בית על עבודות טכנאי גז מוסמך מתעסק בהתקנה ותפעול של מערכת הגז הביתית – כאשר מתחילים לבנות בית, כנראה כדי לגשת לטכנאי גז. הטכנאי יכול לעבוד עם האדריכל והבנאים, כדי לתכנן את מיקום בלוני הגז ונקודות היציאה. לאחר שהבניין מושלם – על פי חוק, יש בקשה ועניין לקרוא לטכנאי גז מוסמך – עבור ביקורת, אחת לחמש שנים – ובמקרים מסוימים, אף אחת לשנה.

זו ביקורת בה הטכנאי מוודא שכל חלקי מערכת הגז הביתית פועלים כשורה, מהבלונים, הברגים כמו גם בכיריים. בבדיקה זו מחליף הטכנאי את הצינור המוליך את הגז – בעקבות בלאי שאולי צבר בשנים שעברו מאז הביקורת שהייתה. ניתן ואף רצוי להזמין טכנאי גז באם יש חשד לכך שמתרחשת דליפת גז.

כך או כך – גז זה דבר נפיץ – כך שאם יש דליפה, אז ניצוץ זה דבר מדליק. כמו גם, גז בישול הוא חסר ריח וצבע, על כן משולב בו חומר בשם אתיל מרקפטאן, שמאפשר לו להריח – באם מזהים את הריח – יש להתקשר לספקי הגז וליידע על הדליפה המשוערת באופן מידי – מחובת הספק לשלוח טכנאי גז (מוסמך, כנראה) בכל שעות היממה ולטפל בה ממש בהקדם. כמו גם, לאחר הקריאה – מומלץ לסגור את ברזי הגז, מסיבות מובנות. שלאחר מכן – לאוור את הדירה על ידי פתיחת חלונות, דלתות וכל דבר שפונה אל מחוץ למבנה. כמו גם – לנתק את מקור החשמל במבנה – או לפחות בדירה, ו/או באזור שבו יש חשד לדליפה. כמו גם לא להשתמש במכשירים חשמליים, או לעשן סיגריות והפעלת דברי אש אחרים – כי גז דולף הוא מדליק ונדלק, וכו'.

 

מי הוא טכנאי גז מוסמך?

טכנאי גז מוסמך הוא זה שיש לו הסמכות רלוונטיות ממשרד התשתיות – ישנם חמישה סוגי רשויות שמכשירם טכנאי גז לעסוק בתיקון כמו גם תכנון מערכות גז, ברמות שונות. הסוגים הראשונים, השניים הראשונים בהם – רלוונטיים לטכנאי גז מוסמכים העוסקים במערכות ביתיות – בעוד ששלושת הרמות הבאות לאחר מהן מאפשרות לטכנאי גז מוסמך לתכנן מערכות גז מורכבות יותר – כמו לדוגמה עבור מפעלים.

עבור ענייני בית ומה לא – אזי שיש 2 סוגי רישיונות ראשוניים לשם כך, המסמנים הסמכתו של טכנאי גז – כאשר הראשון בהם מאפשר לו לטפל בכל בעיה הקשורה לגז הביתי, מהברז של בלון הגז שמחוץ לבית, כמו גם לתשתית הגז של הבית, כולל כל הנקודות והצרכנים – אם כי מבלי לטפל במערכת גז חיצוניות של כל השכונה, צוברי גז או מכלים. בעוד שעבור הרמה השנייה של הרישיונות – יש הרשאה לטפל במערכות גז בלחץ גבוה של עד 10 טון גז פחמימני מעובה – שהן בדרך כלל מערכות גז של מסעודת, בתי עסק או של שכונות, לתפארת מדינת ישראל.

בכל מקרה, אלו היו מידעים בנושא זה – באם המידע תמך, זה משמח – ובאם רוצים להמשיך את ההשכלה – ניתן ליצור קשר עם הסמכויות המקצועות ולקבל תמונה רחבה ומלאה יותר. תודה על קריאתך.

https://ms-r.co.il/   ישראז חברה לאספקת טכנאי גז מוסמך

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום