גג סולארי: איך אפשר לעשות מזה כסף?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הגג הסולארי הוא מוצר חדש של טסלה הממיר את אור השמש לחשמל. הוא תוכנן כך שיתאים בצורה חלקה לסגנון של כל בית ולספק אנרגיה נקייה ומתחדשת. הגג הסולארי של טסלה מורכב מתאי פוטו-וולטאיים המחוברים זה לזה כדי ליצור יריעת זכוכית רציפה. התאים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך או למכור אותו בחזרה לרשת. גגות סולאריים הם דרך חדשנית לייצור חשמל, והם הופכים לבחירה פופולרית יותר עבור בעלי בתים. הגג הסולארי מורכב מתאי פוטו-וולטאיים הממירים את אור השמש לחשמל. ניתן להרכיב תאים אלו על גג או לשלבם בחומר הקירוי עצמו. ניתן לשלב אותם גם בחלונות או בחלונות גג כדי לרתום את אנרגיית השמש מהשמש.

גג סולארי

השימוש הראשון בגג סולארי היה בשנות ה-70. זה היה מוצר שיש לו תאים סולאריים ונראה כמו רעף. הרעיון היה לייצר חשמל לבתים ומבנים. בשנת 2005 צץ כיום הרעיון של גג "אקטיבי" או פוטו-וולטאי כפי שהוא מכונה. גג סולארי מסוג זה מכיל תאים סולאריים המחוברים למהפך הממיר את אור השמש לחשמל. גגות סולאריים מורכבים משני חלקים עיקריים- הפאנלים הפוטו-וולטאיים ומערכת הקירוי. הלוחות הפוטו-וולטאיים מורכבים משכבות דקות של סיליקון שהופכות את אור השמש לחשמל בחשיפה אליו. הם בדרך כלל בצבע שחור או כחול כהה כך שהם יכולים לספוג כמה שיותר אור מהשמש. החלק השני הוא מערכת הקירוי, שיכולה להיות מורכבת ממתכת, בטון, רעפי חרס, רעפים או כל חומר אחר שמשמש אדריכלים ומעצבים לגגות כיום. רוצים לדעת איך אפשר להקים אחד כזה בבית ולהרוויח? לפרטים נוספים לחצו כאן.

אנשים רבים סקפטיים לגבי הרעיון של גגות סולאריים מכיוון שהם חושבים שזה יהיה כאב עיניים. אבל במציאות, רעפים סולאריים נועדו להיראות כמו רעפים רגילים כך שאדם אפילו לא ידע שהבית שלו מצויד בפאנלים סולאריים אלא אם הוא רואה אותם מבפנים. רעפים סולאריים הם אופציה מצוינת לבעלי בתים מכיוון שהם מגיעים בסגנונות וצבעים שונים, מה שאומר שתוכלו למצוא אחד שמתאים לעיצוב החיצוני של הבית שלכם. הם גם מגיעים עם אחריות לכל החיים, כך שאתה יודע שהם יחזיקו מעמד במשך שנים מבלי להישבר או להישבר. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת התקנת פאנלים סולאריים הוא כמה אנרגיה הם מפיקים למטר מרובע. לאריחים הסולאריים יש יעילות גבוהה יותר מקולטים סולאריים מסורתיים מכיוון שניתן להתקין אותם על גגות בכל זווית, לא רק גגות שטוחים כמו שפאנלים מסורתיים דורשים.

רעפים סולאריים הם רעיון טוב לבעלי בתים שרוצים לחסוך בחשבון החשמל שלהם. עם זאת, עלות ההתקנה היא לעתים קרובות גבוהה לאין ערוך. במאמר זה נדבר על כמה מהיתרונות והחסרונות של רעפים סולאריים וכיצד הם יכולים להוות השקעה טובה בעתיד.

יתרונות:

  •  הרעפים קלים להתקנה מכיוון שהם קלים וניתנים להנחתם במקומם בדיוק כמו כל רעף אחר
  • תהליך ההתקנה הוא גם זול יותר מאשר פאנלים סולאריים מסורתיים
  • גגות סולאריים יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים ללא צורך בשום סוג של עבודות תחזוקה או תיקון, בניגוד לגגות מסורתיים הזקוקים לתיקון מתמיד עקב בלאי מתנאי מזג אוויר כמו גשם ורוח.

חסרונות:

  •  עלות התקנת רעפים סולאריים גבוהה בהרבה מהפנלים המסורתיים מכיוון שהיא כוללת את עלות החומרים וכן עלויות העבודה הכרוכות בהתקנתם על גבי הגג הקיים שלכם.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום