השכרת פיגום תלוי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

 

כל מי שצריך לממש פרויקט של בנייה, והוא מבקש לבצע עבודה בגובה רב, לפחות מעל לשתי קומות, צריך למצוא במהירות חברה שניתן לרכוש או לשכור ממנה פיגום תלוי. עם חלוף השנים, עבודות בנייה בגובה מסתייעות בפיגומים תלויים, יותר ויותר. כאשר מדובר על פיגומים שתולים אותם על עוגן שהותקן במעלה המבנה. משתמשים בו כשהקרקע מסביב למבנה משופעת, או לחלופין שהיא אינה מהודקת או יציבה. אך לא תמיד מומלץ לרכוש אותם, ומכל מיני שיקולים, שעליהם נדון במאמר זה, כדאי לבחור בדרך של השכרת פיגום תלוי.

 

הסוגים שאפשריים השכרת פיגום תלוי –

קיימים כמה סוגים של השכרת פיגום תלוי , והרי הם לפניכם –

  • השכרה של פיגום תלוי נייד מחברת זקיף פיגומים– מהותו באה לביטוי בעבודה נקודתית, על פני כל שטחי הפנים של מבנים. נוכח האורך המרבי שלו, ונוכח ההגבלות הבטיחותיות בהתאם לחוק, פיגום תלוי מכסה חלק מסוים במעטפת של המבנה, שניתן לנייד לאורך המבנה למטה או למעלה.
  • השכרה של פיגום תלוי קבוע – מדובר אודות פיגום שמקובע למקום בתוך מפלס כל שהוא, אי אפשר לנייד אותו למעלה או למטה. מרבים להשתמש בו כאשר הפרויקט ארוך.
  • השכרה של פיגום תלוי ממוכן – פיגום זה מתקבע לעוגן אשר הותקן בתחילת המבנה ואפשר לנייד אותו למטה או למעלה, על ידי כננת חשמלית או ידנית. נוטים לעשות בו שימוש בפרט לעבודות שמשמעותי להתנייד בהן לגובה המבנה, עבודות כגון – הרכבת חלון, חיפוי, ניקיון של חזית, או טיח, וכיוצא בזאת.

השכרת פיגום תלוי מאפשרת תמיכה וקבלת שירות בכל זמן נתון –

חברות אשר מספקות שירותים של השכרת פיגום תלוי, לא עוזבות אתכם בתום העסקה, כפי שקורה באם רוכשים פיגום תלוי. הן יכולות להמליץ ולקשר אתכם למפקחים על עבודה, על מנת שעבודת הפיגום שלכם תעניק לכם רוגע, מתוך ההבנה כי העבודה מבוצעת בהתאם לסטנדרט ולנדרש. חברה שתשכיר לכם את הפיגום התלוי, בדרך כלל אמונה על צוות עובדים מקצועי ומנוסה בתחום, שיכול להתאים לכם את הפיגום התלוי הטוב ביותר, שהתכתב היטב עם כל המאוויים והצרכים שלכם, ושתוכלו לפנות אליו בכל בעיה שתיתקלו בה.

אימתי נפוץ השימוש של השכרת פיגום תלוי?

קצרה היריעה מלהכיל את כל המקרים אשר בהם נפוץ השימוש של השכרת פיגום תלוי, אבל נספק לכם את המרכזיים שבהם, כלעיל –

  • נוטים לשכור פיגום תלוי כאשר מבצעים פרויקטים בבניין אשר הקרקע מסביבו טרם מהודקת מדי, או בוצית, או יציבה דיה, מן ההיבט שהיא אינה מאפשרת להקים פיגום נסמך על גבי הקרקע באופן בטוח או יציב.
  • מרבים לשכור פיגום תלוי כאשר מעוניינים לעבוד במקום שיש מסביבו הרבה מכוניות או הרבה אנשים, מה שמהווה קוש לנצל את המקום לשם הקמה של פיגום בסמיכות על הקרקע.
  • האופציה של פיגום תלוי רלוונטית בהחלט כאשר העבודה המתבקשת צריכה להיות על בניין שמסביבו יש נוכחות של קרקע משופעת. הווה אומר – על גבי צלע של הר. הדבר מתבצע ברמה של שיפוע שלא ניתן לבצע הקמה של פיגום אשר נסמך אל הקרקע.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום